abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69585451
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:04 schreef onderscheid het volgende:
check vanaf 23:45 ongeveer, die 2 marokkaantjes meteen wegduiken , hoe zielig, typische marokkaans tuig gedrag, worden zeker gezocht door de politie.

Valt mee dat ze niet met stenen naar de camera gooien
pi_69585487
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:38 schreef Henk-B het volgende:
Kom maar, niet in de randstad wonende linkse teringlijers!!!!

Waar blijven jullie nou?

HE kom dan !!!!!
  zondag 31 mei 2009 @ 21:47:24 #28
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_69585565
quote:
Op zondag 31 mei 2009 21:44 schreef Tribalist het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_69588098
Waarom verdedigen "goede" Marokkanen, de bontkraagjes?

In bovenstaande topic werd ook deze uitzending aangehaald. Zelf ben ik niet zo'n fan van Rondom 10. Maar het was inderdaad een wanvertoning. Het was nauwelijks te volgen voor mij als kijker, zoveel emotie, zoveel mensen, en een slappe discussieformat, de leiding ontbrak volledig, veels te kort ook om iedereen aan het woord te laten en enige verdieping te krijgen. Het was te gehaast.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:15:32 #30
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69588441
TVP!
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
  zondag 31 mei 2009 @ 23:19:21 #31
250674 Blenkah
Henk is grappig joa
pi_69588645
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:15 schreef di0r1 het volgende:
TVP!
Wie niet winne kan, verliest!
pi_69588796
Ook triest trouwens, dat meisje die zich helemaal indekt met hoofddoek maar ondertussen wel lipgloss en andere troep draagt. Zo van, ja, dat hoofddoek, dat moet van de Koran, maar de achterliggende gedachte ervan negeer ik dan maar even zodat ik er toch wel een beetje bijhoor. .

Overigens de uitzending gekeken, was inderdaad één grote chaos.. Een kippenhok is er niets bij. .
Er werden overigens wel goede argumenten aangedragen, maar niemand liet elkaar uitspreken..
  zondag 31 mei 2009 @ 23:23:08 #33
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69588810
Zit nu de uitzending te kijken.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69589198
Het was wel een pittige discussie, ik houd daarvan. Had gehoopt dat er nog een paar met elkaar op de vuist zouden gaan of dat die vrouw met die zwarte jurk die trainingen gaf het meisje naast haar in de haren zou vliegen. Die vent met die paarse blouse vond ik wel erg irritant en ze zaten allemaal als kleine kindjes op het puntje van hun stoel met het vingertje omhoog te wachtten tot meester Cees hen een beurt gaf.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:41:01 #35
235428 di0r1
foto_van_mij.jpg .exe
pi_69589551
quote:
Op zondag 31 mei 2009 20:04 schreef onderscheid het volgende:
check vanaf 23:45 ongeveer, die 2 marokkaantjes meteen wegduiken , hoe zielig, typische marokkaans tuig gedrag, worden zeker gezocht door de politie.

en die ouwe die al 42 jaar hier woont maar nog niet een vloeiend nederland kan.
Echt, hoe slecht...
Sterk Topic || Lekker nummertje
"Als oprecht democraat eerbiedig ik iedere mening: het is immers het goed recht van mijn buurman om ongelijk te hebben."- Jan Greshoff
pi_69589581
Pfff, waarom nodigen ze dan ook zoveel mensen uit...
Niemand kon zijn zegje doen, laat staan elkaar uit laten praten _!
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:43:00 #37
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_69589607
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef onderscheid het volgende:
wat een stakker..

iemand zegt dat 90% v/d criminele/lastgevende zijn marokkanen in a'dam ofzo. en dan zegt iemand anders dat het door de media komt haha wat een stomme ezel. er worden toch harde cijfers opgenoemd
en dan beginnen over dat het puberaal gedrag is

beter al dat tuig, plus diegene die hen verdedigen het land uit.


Geert Wilders
Arme jongen die je bent..
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 31 mei 2009 @ 23:44:54 #38
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_69589681
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pfff, waarom nodigen ze dan ook zoveel mensen uit...
Niemand kon zijn zegje doen, laat staan elkaar uit laten praten _!
ze komen altijd in grote groepen
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_69589784
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:44 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

ze komen altijd in grote groepen
Dat blijkt !
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_69590170
Maar waarom dat gezeur over geen aandacht voor de 'goede zaken'? Alsof je een pluim verdient omdat je wel naar school gaat en omdat je geen misdaden pleegt. Zo hoort het gewoon. Door dat als bijzonder te bestempelen geef je juist de indruk dat wangedrag de standaard is in die kringen; hoe uitzonderlijk het kennelijk is om je 'normaal' te gedragen.
pi_69590321
En wat een chaos zeg, krijg zin om het af te zetten.
  maandag 1 juni 2009 @ 00:05:04 #42
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_69590391
Bitchfights, leuke uitzending hoor
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_69591059
Jammer dat ze doormekaar heen praten, inderdaad leuke discussies en zoals je ziet zijn ze allemaal verschillend met stuk voor stuk een andere kijk als allochtoon.

mijn scroll balk is verdwenen huillie
pi_69591199
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:43 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Arme jongen die je bent..
zou ik ook zeggen als ik sp'er zou zijn en geen weerwoord had
pi_69591228
TV-P
U bevindt zich >hier<
  maandag 1 juni 2009 @ 00:50:49 #46
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_69591763
Ik zit nu op de helft van de uitzending, wat een drama
  maandag 1 juni 2009 @ 01:04:30 #47
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69592116
Dat verslag in die link van je is wel een beetje gekleurd .
  maandag 1 juni 2009 @ 01:17:32 #48
98000 Biels
Spreekt boekdelen
pi_69592447
quote:
Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef onderscheid het volgende:
wat een stakker..

iemand zegt dat 90% v/d criminele/lastgevende zijn marokkanen in a'dam ofzo. en dan zegt iemand anders dat het door de media komt haha wat een stomme ezel. er worden toch harde cijfers opgenoemd
en dan beginnen over dat het puberaal gedrag is

beter al dat tuig, plus diegene die hen verdedigen het land uit.


Geert Wilders
Er zijn slechts 1 keer harde cijfers langsgekomen, voor de rest slechts gissingen.

Maar ik ben pas op de helft, dus ik kan me vergissen.
pi_69592669
denk dat als ze een groep jostis/tokkies hadden uitgenodigd het er net zo aan toe was gegaan als ik zo hoor watvoor chaos het was :/ wel zo jammer

waarom nodigen ze niet de normale marokkanen enzo uit? Zat op de universiteit die redelijk woordje kunnen spreken...
pi_69592926
Wat een wanvertoning!

Ik blijf het mooi vinden dat ze het steeds hebben over een kleine groep marokkanen. Ze creëeren een nieuwe realiteit in hun hoofd lijkt het wel. In plaats van afstand te nemen van de daden van de 'kleine groep' nemen ze het voor hun op. Goed bezig jongens.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')