Valt mee dat ze niet met stenen naar de camera gooienquote:Op zondag 31 mei 2009 20:04 schreef onderscheid het volgende:
check vanaf 23:45 ongeveer, die 2 marokkaantjes meteen wegduiken, hoe zielig, typische marokkaans tuig gedrag, worden zeker gezocht door de politie.
quote:Op zondag 31 mei 2009 21:38 schreef Henk-B het volgende:
Kom maar, niet in de randstad wonende linkse teringlijers!!!!
Waar blijven jullie nou?
HE kom dan !!!!!
Echt, hoe slecht...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:04 schreef onderscheid het volgende:
check vanaf 23:45 ongeveer, die 2 marokkaantjes meteen wegduiken, hoe zielig, typische marokkaans tuig gedrag, worden zeker gezocht door de politie.
en die ouwe die al 42 jaar hier woont maar nog niet een vloeiend nederland kan.
Arme jongen die je bent..quote:Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef onderscheid het volgende:
wat een stakker..
iemand zegt dat 90% v/d criminele/lastgevende zijn marokkanen in a'dam ofzo. en dan zegt iemand anders dat het door de media komt haha wat een stomme ezel. er worden toch harde cijfers opgenoemd![]()
en dan beginnen over dat het puberaal gedrag is![]()
beter al dat tuig, plus diegene die hen verdedigen het land uit.
Geert Wilders
ze komen altijd in grote groepenquote:Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Pfff, waarom nodigen ze dan ook zoveel mensen uit...
Niemand kon zijn zegje doen, laat staan elkaar uit laten praten_!
Dat blijkt !quote:
Er zijn slechts 1 keer harde cijfers langsgekomen, voor de rest slechts gissingen.quote:Op zondag 31 mei 2009 19:17 schreef onderscheid het volgende:
wat een stakker..
iemand zegt dat 90% v/d criminele/lastgevende zijn marokkanen in a'dam ofzo. en dan zegt iemand anders dat het door de media komt haha wat een stomme ezel. er worden toch harde cijfers opgenoemd![]()
en dan beginnen over dat het puberaal gedrag is![]()
beter al dat tuig, plus diegene die hen verdedigen het land uit.
Geert Wilders
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |