Cambuur speelt thuis.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Waarom wordt Roda - Cambuur eigenlijk uitgezonden? Zou daar de meeste animo voor zijn? De meeste mensen passen tocg gewoon in het stadion?
Bij De Graafschap - RKC zijn er meer supporters die niet in het stadion kunnen kijken. Lijkt mij de meest logische keuze.
jepquote:Op woensdag 3 juni 2009 12:24 schreef Kopbal het volgende:
Ik hoop ook op Cambuur en De Graafschap. Als RKC er maar niet in komt.
quote:
Je bent een jood. Wat heb je dan met RKC te doen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:14 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ben normaal nooit zenuwachtig voor een wedstrijd van Rkc maar nu toch wel
quote:
Kom uit Waalwijk. Heb een scc van Ajax en Rkc.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:20 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Je bent een jood. Wat heb je dan met RKC te doen?
Ah.quote:Op woensdag 3 juni 2009 13:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Kom uit Waalwijk. Heb een scc van Ajax en Rkc.
Ja dat is het enige nadeelquote:Op woensdag 3 juni 2009 14:20 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Ah.
Als RKC promoveert kan je niet weer 2 SCC nemen he
Dan spelen ze ook weer op zaterdag en zondag
Alleen Cambuur-Roda JC is Live op RTL7.quote:Op woensdag 3 juni 2009 15:02 schreef Frankz0rz het volgende:
Gaan ze schakelen vanavond tussen Cambuur-Roda en RKC-De Graafschap? Lijkt me wel hé?
Ja ze waren er vorig jaar al zo dichtbij tegen ons..quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat is het enige nadeelMaar voor Rkc is het ontzettend belangrijk dus dat heb ik er graag voor over.
Als RKC promoveert, van welke club neem je dan een SCC?quote:Op woensdag 3 juni 2009 14:59 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja dat is het enige nadeelMaar voor Rkc is het ontzettend belangrijk dus dat heb ik er graag voor over.
Roda is veel interessanter om uit te zenden, trekt meer neutraler kijkers.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:30 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Cambuur wordt volgend jaar alleen kampioen als Stanley Menzo blijft. Sowieso zie ik of RKC of De Graafschap dan wel kampioen worden.
Waarom wordt Roda - Cambuur eigenlijk uitgezonden? Zou daar de meeste animo voor zijn? De meeste mensen passen tocg gewoon in het stadion?
Bij De Graafschap - RKC zijn er meer supporters die niet in het stadion kunnen kijken. Lijkt mij de meest logische keuze.
Ajax. Dat is mijn club al heel mn leven. Maar ik vind het wel leuk dat een kleine stad als Waalwijk toch een profclub heeft die het goed doet. Dus ben ook wel trots op Rkc.quote:Op woensdag 3 juni 2009 16:42 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Als RKC promoveert, van welke club neem je dan een SCC?
Duss dan neem je een clubcard van RKC en ga je er zo vaak mogelijk heen?quote:Op woensdag 3 juni 2009 17:27 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ajax. Dat is mijn club al heel mn leven. Maar ik vind het wel leuk dat een kleine stad als Waalwijk toch een profclub heeft die het goed doet. Dus ben ook wel trots op Rkc.
Nou een cc mag niet. Maar ga er wel vaak heen als ik kan. En tegen Ajax sowiesoquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:07 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Duss dan neem je een clubcard van RKC en ga je er zo vaak mogelijk heen?
Een CC mag niet en een SCC wel?quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:08 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou een cc mag niet. Maar ga er wel vaak heen als ik kan. En tegen Ajax sowieso
RKC is een leuk elftal, maar helaas komt er nooit iemand kijken. Liever De Graafschap in de eredivisiequote:
Die scc van rkc staat niet op mijn naam. Maar kan vast wel iets regelen. Is allemaal van latere zorg. Eerst maar winnen vanavond.quote:Op woensdag 3 juni 2009 18:14 schreef JeffreyADO het volgende:
[..]
Een CC mag niet en een SCC wel?![]()
Ga anders eens langs dat kantoor en ga braaf praten, zo heeft een vriend van mij het ook kunnen regelen tussen ADO Den Haag en Sparta
Hoezo, Mark de Vries komt vast wel in het veldquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:24 schreef Palmboom313 het volgende:![]()
![]()
Hier door wordt The Terminator niet uitgezonden
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2009 19:45 schreef TerroRobbie het volgende:
Cambuur en de Graafschap zou ik wel prima vinden.
En anders Geert den Ouden welquote:Op woensdag 3 juni 2009 19:13 schreef DurQ het volgende:
[..]
Hoezo, Mark de Vries komt vast wel in het veld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |