quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Prosac het volgende:
Nijhuis en Van Veldhoven zullen straks wel gezellig samen douchen.
Versterking komt er vast wel, mag dan ook hopen dat Menzo hen niet verlaat voor een ander club (je weet maar nooit!).quote:Op zondag 31 mei 2009 17:33 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Wie zegt dat er geen versterking komt? De zomer is nog lang!
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Prosac het volgende:
Nijhuis en Van Veldhoven zullen straks wel gezellig samen douchen.
Menzo heeft net bijgetekendquote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef Mr.N het volgende:
[..]
Versterking komt er vast wel, mag dan ook hopen dat Menzo hen niet verlaat voor een ander club (je weet maar nooit!).
Maar laat ze maar eerst deze wedstrijd winnen, de rest komt later
Inderdaad, in ze string.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef Prosac het volgende:
Viel me nog mee trouwens dat Kah Nijhuis niet vol op de bek pakte toen Nijhuis zei dat hij geen penalty zou geven.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hup Cambuur.
Het werd inderdaad redelijk homo-erotisch.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef Prosac het volgende:
Viel me nog mee trouwens dat Kah Nijhuis niet vol op de bek pakte toen Nijhuis zei dat hij geen penalty zou geven.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef Prosac het volgende:
Waardeloze spelerquote:Op zondag 31 mei 2009 17:39 schreef Silenus het volgende:
Wat is die De Visser toch een koddige Indiaan als je 'm zo ziet, heeft ie wel wat goeds gedaan al?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |