als het droog was hoorde je niemand klagen behalve de mannen van Garmin en Astanaquote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Guard het volgende:
[..]
idd wel een kermiskoers op die wegen en overstekende toeristen
Hinault deed dat toch bij Parijs-Roubaix?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Falco het volgende:
Hulde ook voor die kerel rechtsachter in de Rabo-volgwagen
Leuk statement van Mentsjov zou zijn om na de Giro te verklaren nooit meer over dit doldrieste circusparcours te willen koersen. Voor de rest blijft de Giro de mooiste grote ronde, dat dan weer wel.
Was een rare valpartij idd. Niet op een plek die je verwacht.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoveel risico nam hij toch niet? een fiets die op een rechtstuk onder je wegschuift vanwege een olievlek ofzo kan altijd.
Hij had 24 seconden achter op de winnaar. Zou krap geworden zijn, maar ik kan me voorstellen dat hij dat met die val verloren heeft.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef DeeBee het volgende:
Pfew, wat een rit.
Had de rit zonder val nog kunnen winnen, hoewel 1.08 over de laatste km is wel hard.
Putje ofzo leek het welquote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was een rare valpartij idd. Niet op een plek die je verwacht.
Inderdaad, hij eindigde 24 seconden achter dinges (wie is die man?). Door die val heeft hij echt wel meer verloren.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef JopJuh het volgende:
Dik verdiend ! Wat een reactie![]()
Hij had die tijdrit makkelijk gewonnen zonder val, maarja waarom het risco nemen opzich ?
Wegdek leek me ook niet echt goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
zoveel risico nam hij toch niet? een fiets die op een rechtstuk onder je wegschuift vanwege een olievlek ofzo kan altijd.
Met die valpartij denk ik een seconde of 20 verloren.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij had 24 seconden achter op de winnaar. Zou krap geworden zijn, maar ik kan me voorstellen dat hij dat met die val verloren heeft.
quote:
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Jij had liever gezien dat Di Luca had gewonnen door een valpartij?
Dat was idd een terechte overwinning geweest van Di Luca.
quote:Op zondag 31 mei 2009 17:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Niveautje prikpagina weer, net zoals de Menchov-Evans discussie.
Lekker, die zure reacties. Ik zal mijn felicitaties de volgende keer achterwege laten.quote:
Bit rainy, no?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Szura het volgende:
Ben trouewns benieuwd naar z'n verhaal over die val
Ik denk wel meer. De eerste honderd meter fietste hij als een oppasmoeder.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Met die valpartij denk ik een seconde of 20 verloren.
Wat moet ik met Dekker? Behalve dat het de winnende ploegleider is in België?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:25 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met Dekker in de Ronde van België!![]()
Mooie winst, spektakel tot de laatste kilometer dus deze Giro.
Oh ja, en nu net doen alsof het niet de bedoeling was je reactie wat zuur over te laten komen.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Lekker, die zure reacties. Ik zal mijn felicitaties de volgende keer achterwege laten.
Ja, hij had nog 68 seconden toen hij onder de km doorkwam, dus was krap geweest...quote:Op zondag 31 mei 2009 17:29 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hij had 24 seconden achter op de winnaar. Zou krap geworden zijn, maar ik kan me voorstellen dat hij dat met die val verloren heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |