WTF !!!!!quote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw haha
quote:
Oh nee pffff .... Maakte me al zorgen ... Maar uh A'dammertje woon je vlakbij het vondelpark ??quote:Op maandag 1 juni 2009 20:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahaha wordt je morgen wakker ben je blauw haha nee wat ik bedoelde was ook factot 100 geloof ik maar was blauw hahaha als je het opsmeerde
nee, maar is ook niet ver weg, amsterdam is maar klein hoor als ik op de fiets het zal doen ben ik 20 min onderweg........... als ik hard fiets 10 min en je hebt p.b.quote:Op maandag 1 juni 2009 20:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nee pffff .... Maakte me al zorgen ... Maar uh A'dammertje woon je vlakbij het vondelpark ??
Oh ok dacht het te lezen !! Dan waren we burenquote:Op maandag 1 juni 2009 20:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, maar is ook niet ver weg, amsterdam is maar klein hoor als ik op de fiets het zal doen ben ik 20 min onderweg........... als ik hard fiets 10 min en je hebt p.b.
nou dan zijn we bijna buren hahha iik ben er zo en als het bij de overtoom ligt helemaal......quote:Op maandag 1 juni 2009 21:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ok dacht het te lezen !! Dan waren we buren
een blauwe Muisquote:Op maandag 1 juni 2009 20:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben je nu blauw als een smurf hahaha had ik ook een keer gekocht dacht net als jij kan het voor een kind niet kwaad voor ons ook dan niet was het blauw haha
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Yep dat was leuk iid en wat waren we zieligHehehehehehhe
Waarom maak geen paints meer !! Daar ben je goed in. Of kom niet meer te vaak in ONZ ??
Heb ff in de was gezeten en moet nu drogen !! Valt allemaal niet meequote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 18:56 schreef Soury het volgende:
BTW tis fucking heet op balkon.. Zit er met een plantenspuit en ingesmeerd mer kids pray faktor 30 (had me bril niet op toen ik het kocht) Maar als het voor "kids" goed is waarom niet voor mij, en tis waterproof
Ik was al zoet hoorquote:Op maandag 1 juni 2009 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]wij gebruiken dat op ons werk, en dat spul ruikt toch zoet!!
Dus jij ruikt nu als een kauwgombal?
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was al zoet hoor![]()
Deze was van Eliza
[ afbeelding ]
Oh ja vergetenquote:Op maandag 1 juni 2009 21:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja die kon ook leuk painten he?
Hoe is het eigenlijk met je wallpaper afgelopen, zijn de stemmen al geteld?
Had al gevonden wist niet dat de race nog open was !! Er zitten prachtige foto's bijquote:
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb het witte Lost-logo als wallpaper.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houdenquote:
Shhhtt man !!! verdommequote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houden.
quote:Op maandag 1 juni 2009 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik kan je naaktfoto wel als wallpaper zetten, maar ik kom ook op openbare plekken. Die foto wil ik voor mezelf houden.
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?quote:
Ik een autoquote:Op maandag 1 juni 2009 21:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nee al die aandacht kan ik niet aan. Maar dat Pietje het verklapt is best lullig en openbaarquote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?
Welkequote:
Voila Topolino (Souris)quote:Op maandag 1 juni 2009 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij wilt liever met je naaktfoto in het openbaar?
Oh, diequote:
Wat is 'vroeg'?quote:Op maandag 1 juni 2009 22:15 schreef Laysa het volgende:
ik ga vroeg naar bed...ik ben helemaal moe van vandaag
Lekker vroeg naar bed is niet verkeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 22:22 schreef Laysa het volgende:
[..]
zo dadelijk...das wel vroeg voor mij...voor 11en
Slaap lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 22:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
nope....dus adiueeewww....jij ook sweet dreams
Hebben we het nog over auto'squote:Op maandag 1 juni 2009 22:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben niet zo'n held, mag je niet mee spotten.
Ik heb geen flauw idee waar we 't over hebbenquote:
Ah, dan begrijp ik ook waarom ik geen idee heb waar jij het over hadquote:Op maandag 1 juni 2009 22:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee waar we 't over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |