Twee weken is het geworden. En over Roemenië rep ik niet meer, daar begin ik wel voorzichtig over als we daar zijnquote:Op maandag 1 juni 2009 11:39 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
NMNS jij had het eerst over doorreis en later las ik zelfs 3 weken en ook een beetje Roemenie?
Oud en nieuw, die periode zat je vooral met Fritsel en Fann hele nachten door te halen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:39 schreef liesje1979 het volgende:
Best leuk, om eens stukken terug te gaan lezen, oud en nieuw bijvoorbeeld, wat heb ik toen gelachen!
Klopt, en Soury was er ook met oud en nieuw.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oud en nieuw, die periode zat je vooral met Fritsel en Fann hele nachten door te halen.
Afijn, ik ga douchen en dan ergens aan een dijk liggen bij het IJsselmeer, kijken naar bootjes
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Weet het niet meer, Caroo had volgens mij gewonnen en daar kwam gedoe over met Soury.
Dat is langs mij heen gegaan, gaf wel mijn stem.....quote:Op maandag 1 juni 2009 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Tuinfluitertje weet dat nog wel
Ik heb net gesmeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 12:54 schreef Laysa het volgende:
hoiiii.....ik ga ook de zon in....tot latersssss....ennuh wel smeren allemaal he
oh is ver weg, maar mijn allerliefste maatje woond daar, maar die zit geloof ik ergens op haar balkonnetjequote:
Ze zal er wel geen foto's van maken he?quote:Op maandag 1 juni 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is ver weg, maar mijn allerliefste maatje woond daar, maar die zit geloof ik ergens op haar balkonnetje
hejjjj moppie.....alles oke....ik duik weer op mn balkonnetjequote:Op maandag 1 juni 2009 13:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh is ver weg, maar mijn allerliefste maatje woond daar, maar die zit geloof ik ergens op haar balkonnetje
Ik weet het niet, hoor iemand met een microfoonquote:Op maandag 1 juni 2009 13:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
wat is er dan te doen?????? gratis bier???
brakkenstein is toch nog een eindje van je vandaanquote:Op maandag 1 juni 2009 13:41 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, hoor iemand met een microfoon
Er is toch geen festival vandaag ofzo?
Edit: wel dus http://www.nijmegenonline.nl/nieuws/music-meeting/
Klinkt vriendelijker dan crimineeltjequote:Op maandag 1 juni 2009 13:56 schreef Toverheks het volgende:
boefje?? boefje??? leven we in de middeleeuwen met het woord Boefje hahahaha
Ik weet het niet, zal het zo eens vragenquote:Op maandag 1 juni 2009 13:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
brakkenstein is toch nog een eindje van je vandaan....ik hoor niets...ja de buren die hebben hardcore op....nah doeiiiiiiiiiiiiiiiiik ga zweten in de zon
Verschrikkelijk toch Manu, echt wie doet zoiets, die moeten ze doodtrappen, sorry hoor 2 jaar oud echt zo triest heb er gewoon geen woorden voor.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:04 schreef Manu82 het volgende:
Jup postte het vanmorgen al in RLS, schijnt nu in Radboud te liggen...
Ik neem aan dat het een ongeluk is, maar dan vind ik het nog eigenlijk stompzinnig om GHB te gaan gebruiken als je met je 2 jarig kind op een vakantiepark bentquote:Op maandag 1 juni 2009 14:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Verschrikkelijk toch Manu, echt wie doet zoiets, die moeten ze doodtrappen, sorry hoor 2 jaar oud echt zo triest heb er gewoon geen woorden voor.
als ze het gebruiken ja sorry doe je niet waar kinderen bij zijn en 2 jaar wat is dat nou, echt heb er gewoon geen woorden voor en hoop dat alles goed gaat met het jongentjequote:Op maandag 1 juni 2009 14:18 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het een ongeluk is, maar dan vind ik het nog eigenlijk stompzinnig om GHB te gaan gebruiken als je met je 2 jarig kind op een vakantiepark bent
Hier komen ook wat wolken vanuit Noord-Oost overwaaien. Mag van mij wel een drupje uitvallen.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:46 schreef Chanel5 het volgende:
Hier begint het te bewolken.
Toestel van Air France verdwenen
quote:
Hai haaiii liev nerdje van mequote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef evaxsis het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat is het leven wanneer de zon schijnt toch mooi
ja in de atlantische oceaan ook triest echt lijkt wel of er elke dag een ramp gebeurt op de wereld.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:52 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hier komen ook wat wolken vanuit Noord-Oost overwaaien. Mag van mij wel een drupje uitvallen.
Toestel was ineens van de radar. 216 Passagiers en 16 bemanningsleden
he scattiequote:Op maandag 1 juni 2009 15:02 schreef evaxsis het volgende:
Goeiemiddag![]()
Wat is het leven wanneer de zon schijnt toch mooi
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:04 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hahahha ga je maar op de koffie bij LS daar kan je sneeuwpoppen maken lees ik
quote:
Ohhquote:Op maandag 1 juni 2009 15:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was een garpje, waren pluisjes van een boom, maar leek wel sneeuw.
Over een half uurtje á 3 kwartier gaat het hier ook ff regenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |