Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?quote:Op maandag 1 juni 2009 10:27 schreef evaxsis het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is veels te mooi weer om binnen te zijn eerst even bakkie![]()
En dan met een boek de Paleistuinen in.
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon openquote:Op maandag 1 juni 2009 10:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wilde eerst even naar de winkel, zijn die gewoon open vandaag?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Anders neem je even die nieuwe kennis van Cc mee, die maakt ze open
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:43 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik denk de grotere winkels wel, want de stad is tenslotte zondag ook gewoon open
Kan je het beste op internet kijken naar openingstijden
Ik denk dat het meer adrenaline kost dan je in één jaar kunt aanmakenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou maar ik zou me ook rot schrikken hoor, in haar geval!
Ik zie nu net dat de AH vandaag geslotenquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, ik wil naar de AH, en naar de karwei. De karwei is open dat weet ik zeker. Ik graszaad kopen zodat ik straks de kale plekken bij kan zaaien.
En nee Nmns het is helemaal niet zo moeilijk een mooie grasmat te krijgen, het komt gewoon door die buien van zondagavond. Hoor!
Dan verbrand hetquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
En wat las ik aan de overkant? Waarom mag je gras niet sproeien als het in de zon ligt?
Wat?!quote:Op maandag 1 juni 2009 10:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zie nu net dat de AH vandaag gesloten
ik had mijn post al gecorrigeerdquote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat?!Zijn ze gewoon 2 dagen dicht?
je mag niks water geven met de zon erop anders verbrand hetquote:Op maandag 1 juni 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
En wat las ik aan de overkant? Waarom mag je gras niet sproeien als het in de zon ligt?
quote:Op maandag 1 juni 2009 10:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dan verbrand het
Kortom, sproeien in de avond
Eh, ff denken of ik er 1 in de buurt heb, anders ga ik gewoon naar het centrum.quote:Op maandag 1 juni 2009 10:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik had mijn post al gecorrigeerd
de XL AH is wel open
Je weet het allemaal wel hè, maar je denkt niet naquote:Op maandag 1 juni 2009 11:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohw ik doe het steeds ook overdag, tijdens de zon, maar dan ben ik dus mijn frisse jongen sprietjes aan het cremeren? Oei.
quote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=462&Art_Type=1
Vind dat je leuk bezig bent Liesje in je nieuwe huis en tuin. Klinkt heel gezellig.
Sinds 1 april woon je er toch? net 2 maanden en nu al zo ver met verven, schutting
tuin........
In de Elandstraat zit ook een XL AHquote:Op maandag 1 juni 2009 11:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Eh, ff denken of ik er 1 in de buurt heb, anders ga ik gewoon naar het centrum.
Eigenlijk de enige XL die ik ken zit in de boogaard.
Jaquote:Op maandag 1 juni 2009 11:05 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je weet het allemaal wel hè, maar je denkt niet na![]()
waterdruppeltjes, vergrootglaseffect
Ohwja!! DIe ken ik en is niet zo gek ver bij de karwei vandaan!quote:
Natuurlijk op je eigen tempo, want jouw werk , nieuwe opleiding en van alles gingen ook door.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:06 schreef liesje1979 het volgende:
Dank je wel fluitert, wat ben je toch een attent mens
1 april kreeg ik de sleutel, ik denk dat ik er 3 weken later woonde ofzo.en ik heb idd veel gedaan,
maar gelukkig is alles niet zo groot he? Ik heb het wel in een Anneliestempo gedaan trouwens
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik "Tief eens een eind op s.v.p."quote:Op maandag 1 juni 2009 11:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja
Maar daar heb ik jullie voor, om jullie te bestoken met domme vragen. En ik leer elke dag nieuwe dingen, hoe leuk is dat?
Kijk is aan, dan kan je toch nog gewoon je boodschappen in huis halenquote:Op maandag 1 juni 2009 11:08 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja!! DIe ken ik en is niet zo gek ver bij de karwei vandaan!
En ik denk 10 minuutjes van mijn huis, gewoon de weimarstraat doorfietsen
Ohw, nou dat is duidelijk dan.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:10 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind het bij een beginnende relatie vaak wel leuk, na een paar weken begint het mij te vervelen en vind ik het maar zo zo, na een paar maanden kan ik dat domme gevraag niet uitstaan en denk ik "Tief eens een eind op s.v.p."
Dat is een handige sitequote:Op maandag 1 juni 2009 11:04 schreef tuinfluiter het volgende:
http://www.huishoudplaza.nl/hhp_article_show.asp?ArtID=462&Art_Type=1
Liesje Vind dat je leuk en ijverig bezig bent in je nieuwe huis en tuin. Klinkt heel gezellig.
Sinds 1 april woon je er toch? net 2 maanden en nu al zo ver met verven, schutting,
tuin........en zelfs tuinlampjes.
Gelukkig niet nee!quote:Op maandag 1 juni 2009 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]Om het gras maar even voor je voeten weg te maaien
![]()
Gelukkig hebben wij geen relatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |