Kom je bij mij bbq'enquote:
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:58 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die van mij zit een kleine 150km weg
Die Duitse op die bootquote:Op zondag 31 mei 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die snap ik niet...
Geloof van niet trouwens
waar moet ik je ophalen?quote:
Ooh zoquote:
Me Pa zit in essen kom er net vandaanquote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
En dat zeg je nu pas!quote:Op zondag 31 mei 2009 16:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geen idee hoever de mijne zitten. Ergens in Gelderland en we wonen in Zeeland.![]()
Rust!
Denk dat mijn ouders dan even een partij raar staan te kijken. Gisteren de spullen van mijn ex uitgeruimd en de volgende dag al met een andere gozer aan komen zetten.quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:
quote:één pas
Heb er maar 2. Denk dat mijne is omdat ik een baggertopic had geopend en andere geen idee.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Sinceria het volgende:
Die van mij zal wel betrekking hebben op offtopic gelul.
Nog wel in nederland of ook in buitenlandquote:Op zondag 31 mei 2009 16:16 schreef Memento-Mori het volgende:
Mijn ouders wonen 138KM van mij vandaan
Tis in hoeverre je Friesland nog tot Nederland wil rekenenquote:Op zondag 31 mei 2009 16:18 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Nog wel in nederland of ook in buitenland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |