Het verschil is dat jij samenwoont met iemand en je dus áltijd mensen om je heen hebt. Het socializen met vrienden, bekenden en aanverwanten komt daar nog bovenop.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij een autist bent, ben ik schijndood! Ik vind 2-3 keer in de maand al ruim zat
(of hebben we het over iets anders dan sociaal wezen met vrienden, kennissen en andere bekenden?)
Second that.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als jij een autist bent, ben ik schijndood! Ik vind 2-3 keer in de maand al ruim zat
(of hebben we het over iets anders dan sociaal wezen met vrienden, kennissen en andere bekenden?)
Dat ja. Ik merk dat ik veel meer behoefte heb aan mensen om me heen sinds ik alleen woon, toen ik samenwoonde had ik dat niet. Dat was toen misschien ook een beetje doorgeschoten, want ik zag bijna niemand meer en dat is natuurlijk ook niet goed. Maar ik merk nu heel sterk dat mijn "zullen we weer eens afspreken"-frequentie een stuk hoger ligt dan die van samenwonende vriendinnen. En dat ik het een stuk erger vind als zij afzeggen (want: avond alleen) dan dat zij het vinden als ik afzeg (want: avond met vriendje).quote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Tinkepink het volgende:
Het verschil is dat jij samenwoont met iemand en je dus áltijd mensen om je heen hebt. Het socializen met vrienden, bekenden en aanverwanten komt daar nog bovenop.
Ja, misschien. Maar toen ik alleen woonde was ik vaak dagen thuis zonder iemand te zien of te spreken. Mijn beeb is veel meer van het sociaal doen en weg zijn. Dat matcht niet altijd even lekkerquote:Op maandag 1 juni 2009 17:13 schreef Tinkepink het volgende:
Het verschil is dat jij samenwoont met iemand en je dus áltijd mensen om je heen hebt. Het socializen met vrienden, bekenden en aanverwanten komt daar nog bovenop.
Dat heb ik gisteren gedaan. Ben weer redelijk pikzwart te noemenquote:Op maandag 1 juni 2009 18:00 schreef conleche het volgende:
Heb dus de hele dag geslapen zo'n beetje.......
Wel geroteerd af en toe??quote:Op maandag 1 juni 2009 18:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren gedaan. Ben weer redelijk pikzwart te noemen
Dat dus!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Het is vrij deprimerend hoe groot het kleurverschil is tussen armen en buik/benen! Ik kleur vrij snel, maar heb niet zo heel vaak een korte rok / korte broek oids aan en al helemaal geen blote buik
Op volgorde:quote:Op maandag 1 juni 2009 18:12 schreef Greys het volgende:
Was het leuk gister Co, het feest?
Moest je de mannen van je afslaan?
En de vrouwen?
En bleven de borsten in het jurkje?
Ik ben helemaal niet bruin geworden, heb ook niet echt liggen zonnen.
Had ik misschien wel moeten doen
Yups; keurig gedraaid; rondom gekleurdquote:Op maandag 1 juni 2009 18:09 schreef conleche het volgende:
Wel geroteerd af en toe??Knapperig aan alle kanten?
Ik lag gewoon in m'n bedNou ja, ik ga over 2 dagen een maand naar Frankrijk, dus ik neem aan dat ik daar wel een kleurtje ga opdoen.......O dat doet me denken, moet er even een wasje ingooien.
Spannend!!quote:Op maandag 1 juni 2009 18:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb even van bovenaf in mijn decolete geschoten; zal na het eten een picje posten
Sorry mijne waren allemaal vorige week. Maar ik heb nu een maand practica 9 tot 5 + 2/3 verslagen + veel voorbereidingen per weekquote:Op maandag 1 juni 2009 14:38 schreef P.F het volgende:
Moet niemand hier studeren? Mijn tentamens zijn pas/al over twee weken
Nee, wel slippersquote:
Lees ik hier een uitdaging?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik heb nooit honger met dit weer. En nooit honger als ik me rot voel. Die prachtige combinatie levert voor vandaag het volgende prachtige lijstje op: 1 plakje cake, 1 evergreenkoek, 1 ijsje. Zelfs XM kan dat niet evenaren
Lukt je vandaag toch niet meerquote:
wok to walk? voor 5 euro ben je klaarquote:Op maandag 1 juni 2009 19:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen zin om te koken. Maar ik wil ook niet bestellen want dat is duur. Hmmf.
Ik ben inmiddels toch maar gaan koken, de honger was te ergquote:Op maandag 1 juni 2009 19:17 schreef P.F het volgende:
[..]
wok to walk? voor 5 euro ben je klaarEn er gaan heel wat groenten in..
Valt tegen; ik had er meer van verwachtquote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
Spannend!!
quote:
Mijn hoofd is op dit moment niet om aan te zienquote:Op maandag 1 juni 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg Elisa, als je die foto door je poezelige poelewoeps had laten maken konden we ook je hoofd zien! Ik ben namelijk sinds ik dacht dat jij de damsel van je icon was al nieuwsgierig![]()
Maar weuw, da's een best kleurverschil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |