Nee, wel slippersquote:
Lees ik hier een uitdaging?quote:Op maandag 1 juni 2009 19:11 schreef Merel het volgende:
Ik heb nooit honger met dit weer. En nooit honger als ik me rot voel. Die prachtige combinatie levert voor vandaag het volgende prachtige lijstje op: 1 plakje cake, 1 evergreenkoek, 1 ijsje. Zelfs XM kan dat niet evenaren
Lukt je vandaag toch niet meerquote:
wok to walk? voor 5 euro ben je klaarquote:Op maandag 1 juni 2009 19:03 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb geen zin om te koken. Maar ik wil ook niet bestellen want dat is duur. Hmmf.
Ik ben inmiddels toch maar gaan koken, de honger was te ergquote:Op maandag 1 juni 2009 19:17 schreef P.F het volgende:
[..]
wok to walk? voor 5 euro ben je klaarEn er gaan heel wat groenten in..
Valt tegen; ik had er meer van verwachtquote:Op maandag 1 juni 2009 18:40 schreef conleche het volgende:
Spannend!!
quote:
Mijn hoofd is op dit moment niet om aan te zienquote:Op maandag 1 juni 2009 19:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zeg Elisa, als je die foto door je poezelige poelewoeps had laten maken konden we ook je hoofd zien! Ik ben namelijk sinds ik dacht dat jij de damsel van je icon was al nieuwsgierig![]()
Maar weuw, da's een best kleurverschil!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |