Ik had me ook opgegeven om te werken. Op dit soort dagen kan je je als vrijwilliger aanmelden. Maar omdat ik met kerst en nieuwjaarsdag al gewerkt heb vond mn baas het wel een goed plan om andere wat extra@s te laten verdienen.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ruilen, Vik en TJ? Ik moet gewoon werken vandaag.
Hebben ze daar waar jij werkt geen boekenafdeling?quote:Op maandag 1 juni 2009 11:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ruilen, Vik en TJ? Ik moet gewoon werken vandaag.
Op je werk verveel je je ook te pletter, dus daar ligt het niet zozeer aan, lijkt mequote:Op maandag 1 juni 2009 11:34 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik had me ook opgegeven om te werken. Op dit soort dagen kan je je als vrijwilliger aanmelden. Maar omdat ik met kerst en nieuwjaarsdag al gewerkt heb vond mn baas het wel een goed plan om andere wat extra@s te laten verdienen.
Nee, alleen de kasten om ze in te zetten.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hebben ze daar waar jij werkt geen boekenafdeling?.
Ga naar de IKEA, die is openquote:Op maandag 1 juni 2009 11:41 schreef Lastpost het volgende:
Wat een ergenis die feestdagen en bijbehorende gesloten zooi.
daar krijg ik er geld voor. Thuis niet schat.quote:Op maandag 1 juni 2009 11:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Op je werk verveel je je ook te pletter, dus daar ligt het niet zozeer aan, lijkt me.
Lust je graag bloemkool ?quote:Op maandag 1 juni 2009 12:18 schreef TJDoornbos het volgende:
Kan ik dat D bij je mee eten Uniek?
mijn schoonzusje loopt dit jaar meequote:Op maandag 1 juni 2009 11:46 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Maar heb net mn tante gebeld. Ik ga naar de stad. voor de Roparun.
www.roparunlive.nl
Havermoutpap!quote:Op maandag 1 juni 2009 12:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo, op punt van vertrekken. Nog even snel een lijstje:
O: havermoutpap met rozijnen
S: RPM
T: eierkoek + 1 boterham met 30+ kaas
S: 15 km fietsen
L/D: picknick![]()
S: 15 km fietsen
Hij is ook een fietser toch? Dan zal hij ook wel raar zijn bruingeworden!! Kunnen jullie elkaar uitlachen, dat schept een band!!quote:Op maandag 1 juni 2009 13:48 schreef cyclechick het volgende:
Nog een lijstje!
O: yoghurt met cranberries en framboos
T: 1 wrap met wat creme fraiche, sla en mais
L: groenteomelet met klein beetje geraspte kaas
T:?
D:?
T?
strand is superdruk want er zijn allerlei races, maar nu gaan we zwemmen hier in de buurt. Wel eng, zwemmen, want blubber buik en raar bruin geworden door het fietsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Ha, ik had op vakantie mijn zus en moeder bij me, beiden dikker in badpak & bikiniquote:Op maandag 1 juni 2009 13:53 schreef Goodbye het volgende:
Wij gaan zo met ons bootje weg. Zit nu al te bedenken hoe ik het voordeligst kan zitten/liggen in bikini
Ik ga samen met mijn vriend en een vriendin & vriend. Zij is wel slanker dan ikquote:Op maandag 1 juni 2009 13:58 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ha, ik had op vakantie mijn zus en moeder bij me, beiden dikker in badpak & bikini![]()
Ja, hij is ook fietser, alleen wel eentje met zo'n mooi laag vetpercentage, Nou ja. als ie me niet leuk vindt om mijn vetjes is ie me ook niet waardquote:Op maandag 1 juni 2009 13:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Hij is ook een fietser toch? Dan zal hij ook wel raar zijn bruingeworden!! Kunnen jullie elkaar uitlachen, dat schept een band!!![]()
Ik zit te twijfelen of ik m'n bed weer induik of in de zon ga liggen met een boek. M'n bed roept wel harder geloof ik..........
Hahaha, ik ken dat. Ik ging eens wat drinken met iemand die 2,5 week naar het zuiden was geweest op vakantie. Ze was heel bruin geworden, zei ze, maar toen ik haar zag dacht ik echt:quote:Op maandag 1 juni 2009 14:44 schreef kwakveense het volgende:
voor een ieder die mijn huidskleur aan zichzelf refereert ben ik spierwit, maar voor mijn doen ben ik al behoorlijk bruin voor begin juni. zlfs mn benen zijn al bruin (en ja, zien er nog steeds uit als melkfessen)
jup, mar vaak zijn andere mensen ook "geler" dan ik, meer beige van zichzelf. ik ben van mezelf doorzichtig-witroze, en als ik bruin word word ik bruinroze met sproeten...quote:Op maandag 1 juni 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
Ik ben dit jaar voor het eerst niet zo spier en spier wit.woohoo!
Kwak, heb jij dat ook altijd, dat mensen met rood haar hun kleurtje gaan vergelijken en dan bruiner blijken te zijnZo irritant..
Ik ken er ook zo een, knalrood haar en 'bruiner' dan ik. Elk jaar doen we de witte benen-wedstrijd en ik win steeds van 'em.quote:Op maandag 1 juni 2009 14:53 schreef P.F het volgende:
Ik ben dit jaar voor het eerst niet zo spier en spier wit.woohoo!
Kwak, heb jij dat ook altijd, dat mensen met rood haar hun kleurtje gaan vergelijken en dan bruiner blijken te zijnZo irritant..
Hier zitten we al een flink tijdje lekker binnen. Het zal wel fiks gaan onweren vanavond.quote:Op maandag 1 juni 2009 15:19 schreef Lastpost het volgende:
Ik begin door dit weer spontaan mijn oude haarkleur terug te krijgen en echt blij ben ik daar niet mee eigenlijk.
Heb al jaren donkerblond haar terwijl ik vroeger echt té blond was en dat begint nu terug te keren, hehe.
Wat is het trouwens verdomde verstikkend heet buiten.
quote:Op maandag 1 juni 2009 15:25 schreef Syrena het volgende:
We eten om 17 uur en gaan dan de flat inspecteren en m'n matras schoonmaken. Die heeft in de berging gestaan en is dus lekker viez aan 1 zijkant. Ik zie er echt als een berg tegenop, maar ja, ik zal toch moeten.
Al weet ik dat mijn moeder stiekem zou willen dat ik bij hen bleef![]()
Ik kan ze in elk geval wat meuk uit de koelkast meegeven.
(Jaja, die boodschappen zitten me echt dwarszo zonde, ik krijg dat allemaal nevernooit op)
(Gatverdamme, weer voor mij alleen koken)
Ik zie het ook iddquote:Op maandag 1 juni 2009 15:16 schreef kwakveense het volgende:
thnx syrena ... dat ik lief was als peuter zie ik wel ja, maar die puberfoto vind ik heel confronterend naast het onbevangen blije gezicht van mezelf als peuter - god wat voelde ik me toenongelukkig met mezelf zegik zíe het nu ook aan mn ogen op die foto...
Kwakzorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |