abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 mei 2009 @ 23:39:25 #151
331 Merel
Be here now.
pi_69589491
Ik doe het even in spoilers omdat ik niet wil dat mensen die ik IRL ken het verhaal herkennen. Nou kunnen die natuurlijk ook spoilers lezen, maar het kost nét even wat meer moeite. En wie het niet wil lezen scrollt er dan snel overheen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 31 mei 2009 @ 23:41:02 #152
331 Merel
Be here now.
pi_69589552
Oh en ik ben dus wel een heel sociaal persoon, ik heb alleen niet zo veel mensen om sociaal mee te zijn
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zondag 31 mei 2009 @ 23:43:34 #153
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_69589635
http://player.omroep.nl/?aflID=9568581
Keuringsdienst van Waarde... alles over pesto
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 23:45:56 #154
163650 Greys
pi_69589713
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:39 schreef Merel het volgende:
Ik doe het even in spoilers omdat ik niet wil dat mensen die ik IRL ken het verhaal herkennen. Nou kunnen die natuurlijk ook spoilers lezen, maar het kost nét even wat meer moeite. En wie het niet wil lezen scrollt er dan snel overheen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 23:50:20 #155
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69589879
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:41 schreef Merel het volgende:
Oh en ik ben dus wel een heel sociaal persoon, ik heb alleen niet zo veel mensen om sociaal mee te zijn
oh, dat herken ik zo. In Maastricht had ik zoveel mensen om me heen, en hier is het zoveel moeilijker. Zweden zijn stug en gesloten, en de mensen van m'n studie zijn leuk, maar zullen nooit zulke close vrienden worden als in Maastricht. Best lastig vind ik, ik moet er aan wennen om meer dan 1 avond in de week alleen thuis te zijn...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zondag 31 mei 2009 @ 23:50:40 #156
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69589891
oh, en een dikke voor Syrena!
  zondag 31 mei 2009 @ 23:52:16 #157
331 Merel
Be here now.
pi_69589952
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:45 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 31 mei 2009 @ 23:56:09 #158
163650 Greys
pi_69590093
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:52 schreef Merel het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 31 mei 2009 @ 23:57:58 #159
331 Merel
Be here now.
pi_69590149
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:50 schreef AKnynke het volgende:

oh, dat herken ik zo. In Maastricht had ik zoveel mensen om me heen, en hier is het zoveel moeilijker. Zweden zijn stug en gesloten, en de mensen van m'n studie zijn leuk, maar zullen nooit zulke close vrienden worden als in Maastricht. Best lastig vind ik, ik moet er aan wennen om meer dan 1 avond in de week alleen thuis te zijn...
En dat terwijl je altijd hoort dat mensen die studeren in het buitenland zooooo veel vrienden maken! Maar waarschijnlijk ligt het dan ook aan de mentaliteit van de Zweden, lijkt me lastig om daartussen te komen.
  maandag 1 juni 2009 @ 00:05:03 #160
331 Merel
Be here now.
pi_69590390
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:56 schreef Greys het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
Maargoed, ik duik eens m'n (logeer)bed in, nog even lezen om m'n gedachten te verzetten en dan hopelijk morgen een nieuwe betere dag
  maandag 1 juni 2009 @ 00:07:45 #161
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69590484
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:57 schreef Merel het volgende:

[..]

En dat terwijl je altijd hoort dat mensen die studeren in het buitenland zooooo veel vrienden maken! Maar waarschijnlijk ligt het dan ook aan de mentaliteit van de Zweden, lijkt me lastig om daartussen te komen.
dat zijn vaak erasmusstudenten, die hier voor een half jaar zijn, en in die tijd alleen maar feesten met andere erasmusstudenten. Weinig studie-verplichtingen, en die zitten vaak samen met honderden andere buitenlandse studenten in een flat ofzo...Voor mij is het wat anders, omdat ik hier 2 jaar zit. Maar goed, ik mag niet klagen hoor!
  maandag 1 juni 2009 @ 00:11:03 #162
331 Merel
Be here now.
pi_69590577
Aan de andere kant zou je juist verwachten dat je dan de tijd hebt om echte vriendschappen op te bouwen AKnynke! Maar je hebt je Duitser in ieder geval

Trusten!
pi_69590619
quote:
Op zondag 31 mei 2009 23:05 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Moet dat in ieder topic?
Nee, alleen in SC's. Maar sorry, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen, ik wilde jullie eerder vrolijk maken met deze snoezige foto!
  maandag 1 juni 2009 @ 00:17:30 #164
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69590787
(((((((((((((((Merel)))))))))))))))))))
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 1 juni 2009 @ 00:32:12 #165
163650 Greys
pi_69591241
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:12 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, alleen in SC's. Maar sorry, ik wilde jullie er niet mee lastig vallen, ik wilde jullie eerder vrolijk maken met deze snoezige foto!
Het is een schatje, maar ik zag dat je hem echt in ALLE SC's hebt gepost en dat lijkt me wat overdreven?
Zelfs in SEX!
In Flora en Fauna is wellicht de beste plaats? Maar iets zegt me dat je dat best wel weet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 1 juni 2009 @ 00:51:04 #166
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_69591767
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:11 schreef Merel het volgende:
Aan de andere kant zou je juist verwachten dat je dan de tijd hebt om echte vriendschappen op te bouwen AKnynke! Maar je hebt je Duitser in ieder geval

Trusten!
Ik heb ook wel vrienden gemaakt, en ik ben niet eenzaam..maar het verschilt nogal sterk met m'n hele uitgebreide sociale leven dat ik had in Maastricht: door te werken, bestuurswerk te doen, vrijwilligerswerk en te sporten had ik naast m'n studie nogal veel te doen. Nu studeer ik (wat minder tijd nodig heeft dan in Maastricht), en heb ik daarnaast niets. Dat maakt een redelijk verschil, en dat niets is lastig op te vullen..Maar nogmaals, ik mag niet klagen!
  maandag 1 juni 2009 @ 01:09:14 #167
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_69592235
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:51 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Ik heb ook wel vrienden gemaakt, en ik ben niet eenzaam..maar het verschilt nogal sterk met m'n hele uitgebreide sociale leven dat ik had in Maastricht: door te werken, bestuurswerk te doen, vrijwilligerswerk en te sporten had ik naast m'n studie nogal veel te doen. Nu studeer ik (wat minder tijd nodig heeft dan in Maastricht), en heb ik daarnaast niets. Dat maakt een redelijk verschil, en dat niets is lastig op te vullen..Maar nogmaals, ik mag niet klagen!
Van wie niet? als jij je alleen voelt voel jij je alleen!
Prrrrr
pi_69592505
quote:
Op maandag 1 juni 2009 00:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is een schatje, maar ik zag dat je hem echt in ALLE SC's hebt gepost en dat lijkt me wat overdreven?
Zelfs in SEX!
In Flora en Fauna is wellicht de beste plaats? Maar iets zegt me dat je dat best wel weet
Hahaha ja ik verveelde me een beetje en joah !
  maandag 1 juni 2009 @ 05:03:54 #169
236335 neen
schone schijn
pi_69594695
woaaaaaah, vandaaag relekste dag gehad hoor hooohoho! nu aar slapen
het lijkt niet wat het is
pi_69594718
O mèn. Dat was fijn!! Ben nu net thuis en het is al hartstikke licht Het was echt, echt, echt een heel leuk feest. En nu ga ik m'n bedje opzoeken....................
pi_69594723
Goeiemorgen .

Zo even een klein rondje rennen (half uur) en daarna met de schapen aan de slag: oormerken, klauwtjes bijsnijden, ontwormen, anti-madengif opspuiten.

En ik ben niet zo sociaal. Inderdaad zoals Tink zegt, ik vermaak me uitstekend in mijn eentje. 'k Zal het wel geërfd hebben van zowel vader als moeder . En ik heb het getroffen met mijn liefste .

Prettig pinksteren, allemaal!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  maandag 1 juni 2009 @ 08:01:36 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69594855
Goeiemorgen! Even teruggelezen en een dikke voor iedereen die het nodig heeft . Geniet van het prachtige weer van vandaag!

De sportschool is vandaag open tot 14:00. Zo maar eens ff bellen of de RPM-les van 10:00 ook doorgaat. If so, dan ben ik van de partij .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 juni 2009 @ 08:27:05 #173
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69594905
Goeiemorgen .

Schattig hamstertje, Breathtaking .
voor Merel.

En nu ga ik m'n boek uitlezen. Gisteren een beetje teveel gegeten, al met al, was weer iets zwaarder vanochtend. En dat komt ook door die vrije dagen. Ik ben een beetje uit m'n ritme. Gelukkig is dit voorlopig de laatste vrije feestdag .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 juni 2009 @ 08:28:13 #174
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69594909
Ik vind dat eerder dan Vik
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  maandag 1 juni 2009 @ 08:31:26 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69594921
quote:
Op maandag 1 juni 2009 08:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind dat eerder dan Vik
Ik niet. Ik heb echt een stikhekel aan al die vrije dagen die me het gevoel geven alsof het zondag is en dan zijn het ook nog chr feestdagen Alsof iedereen, incl heidenen, vrij moet zijn omdat de heilige geest uitgestort werd . Aan zondagen heb ik dan ook een gloeiende, gloeiende hekel.
Maar ik moet wel zeggen: dit keer vond ik het best fijn met een paar mooie boeken .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 1 juni 2009 @ 08:33:06 #176
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69594931
quote:
Op maandag 1 juni 2009 08:31 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik niet. Ik heb echt een stikhekel aan al die vrije dagen die me het gevoel geven alsof het zondag is en dan zijn het ook nog chr feestdagen Alsof iedereen, incl heidenen, vrij moet zijn omdat de heilige geest uitgestort werd . Aan zondagen heb ik dan ook een gloeiende, gloeiende hekel.
Maar ik moet wel zeggen: dit keer vond ik het best fijn met een paar mooie boeken .
Wacht maar tot je een baan hebt . Dan worden die dagen ineens heeeeeeeeeeeeel erg fijn .
  maandag 1 juni 2009 @ 08:33:13 #177
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69594932
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met saksische leverworst
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: schaaltje druiven
D: pastasalade (met groen dus )
Niet meer actief op Fok!
pi_69595057
Ik ga naar het strand! ik ga naar het strahand!
Maar eerst lerenm en hard ook...

Net lijstje, Vik!
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  maandag 1 juni 2009 @ 08:54:30 #179
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69595068
De RPM-les gaat door yey

Dat betekent ontbijt met havermoutpap en dat zaadspul .
  maandag 1 juni 2009 @ 09:10:40 #180
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69595196
moggeh, even een snelle tvp voor ie dicht is... ik ga nu weer weg, vriendinnetje helpen verhuizen, en vanmiddag lekker met een boekje in mn tuin zitten (op een keukenstoel en op een smal paadje, maar toch!) en dan vanavond weer repeteren...

weekend niks was fijn. ik had het nodig bleek, want was ook zo labiel en gestresst als de pest bij mnouders...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  maandag 1 juni 2009 @ 09:11:26 #181
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69595202
quote:
Op zondag 31 mei 2009 22:14 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Daar reken ik me dus echt totaal niet onder, ik ben heel erg sociaal, vind het ook heerlijk om met mensen (bekenden, maar ook onbekenden) om te gaan en vind het meestal een sport om leuke gesprekken met vreemden te hebben Voel me ook op mijn best in een leuk gezelschap en niet alleen. Waarom dan toch dat internet, dat weet ik niet, nog extra/ander soort contact ofzo..
Ditto! (bijna dan)

[ Bericht 1% gewijzigd door kwakveense op 01-06-2009 09:24:03 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 09:20:13 #182
331 Merel
Be here now.
pi_69595266
Mogguh. Ik was al benieuwd hoe Co's feestje was verlopen, klinkt goed En verder heb ik meestal net als Vik een hekel aan feestdagen waarop alles dicht is en je niks kunt dóén, maar dit weekend was toch wel lekker, in het zonnetje met een boekje in de tuin

Alleen zo jammer dat ik dan weer even moest instorten, want nu ben ik weer doodmoe dus begin ik weer verrot aan de werkweek. En m'n familie heeft gezien wat er aan de hand is en daar hou ik niet van. Ik kan er zooooo niet tegen als mensen dan steeds blijven vragen of het wel gaat!
pi_69595282
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:20 schreef Merel het volgende:
Mogguh. Ik was al benieuwd hoe Co's feestje was verlopen, klinkt goed En verder heb ik meestal net als Vik een hekel aan feestdagen waarop alles dicht is en je niks kunt dóén, maar dit weekend was toch wel lekker, in het zonnetje met een boekje in de tuin

Alleen zo jammer dat ik dan weer even moest instorten, want nu ben ik weer doodmoe dus begin ik weer verrot aan de werkweek. En m'n familie heeft gezien wat er aan de hand is en daar hou ik niet van. Ik kan er zooooo niet tegen als mensen dan steeds blijven vragen of het wel gaat!
hoe voel je je nu, Mereltje? Al iets opgewekter dan gisteravond?

@Co: dat klinkt zeker als een leuk feestje!
  maandag 1 juni 2009 @ 09:23:21 #184
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69595286
oh bijgelezen:

voor syrena, wat naar meid! veel sterkte....

en voor merel... ik heb t zelf niet op die manier meegemaakt, maar mn beste vriendinnetje had zo'n " steeds weer dezelfde situatie" meneer die niet echt iets met haar wilde , en war ze tien kee rgeprobeerd heeft mee te stoppen, maar met wie ze zelfs doorging terwijl hij wél al met anderen was (acteraf bleek hij nooit single te zijn geweest zelfs) wat ik bedoel: ik heb haar verhaal IRL 50 keer aangehoord, dus dat van jou wil ik ook best nog 40-100 keer aanhoren op t forum of per pm hoor!
pi_69595293
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:10 schreef kwakveense het volgende:
moggeh, even een snelle tvp voor ie dicht is... ik ga nu weer weg, vriendinnetje helpen verhuizen, en vanmiddag lekker met een boekje in mn tuin zitten (op een keukenstoel en op een smal paadje, maar toch!) en dan vanavond weer repeteren...

weekend niks was fijn. ik had het nodig bleek, want was ook zo labiel en gestresst als de pest bij mnouders...
Fijn dat je een goed weekend hebt gehad!
En vanmiddag nog even lekker wat tijd voor jezelf.. Gaat het ook met de lijstjes weer goed?
  maandag 1 juni 2009 @ 09:25:40 #186
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_69595302
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:24 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Fijn dat je een goed weekend hebt gehad!
En vanmiddag nog even lekker wat tijd voor jezelf.. Gaat het ook met de lijstjes weer goed?
bij mn ouders niet: zo ongestructureerd als de pest, witbrood, en lekkere dingen die mn moeder speciaal voor mij gekocht heeft...

maar ik ben vastberaden om mn nette lijstjes weer op te pakken en vol te houden: er moeten echt wat kilo's af vóór de zomer want dit zint me helemaal niks! (ben zwaarder dan in t lijstje, ik zag zelfs een getal in de 90 voorbijkomen)
  maandag 1 juni 2009 @ 09:29:25 #187
331 Merel
Be here now.
pi_69595331
't Gaat wel weer hoor, maar ik weet al dat ik straks weer in huilen uit ga barsten als ik thuiskom en m'n moeder vraagt hoe het weekend was, dus daar zie ik alweer tegenop

En ik moet even goed nadenken over wat ik nu met m'n vriendinnen aan moet. Misschien zit ik daar op dit moment nog wel het meeste mee.
pi_69595380
Kwak: Lastig he, dat je jezelf soms zo kunt ondermijnen terwijl je eigenlijk heel graag goed en gezond wil eten en afvallen... Ik ken het helaas precies alleen varieert mijn gewicht in de gezonde BMI zone, maar het voelt soms ZO klote dat je dan een hele tijd hard je best doen en netjes eet, en dan weer alles "verpest" in een week, waarin de motivatie weer diep onder de grond ligt...
Maar ik weet zeker dat het steeds een stapje beter zal gaan en je er uiteindelijk komt!

Merel: Ja, lastige kwestie met je vriendinnen.. Heb je ze er al op aangesproken, wat dit met je doet en hoe je wel graag zou willen dat ze reageren?

Ik ga in de tuin zitten met studieboek en ontbijt, enjoy allemaal, geniet van de zon en vrije dag!
pi_69595662
Goedemorgen.
quote:
Op maandag 1 juni 2009 08:33 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:

O: yoghurt met frambozen
T: boterham met saksische leverworst
L: twee boterhammen met twee gekookte eitjes
T: schaaltje druiven
D: pastasalade (met groen dus )
Groen!

Miin lijstje van gister is te dramatisch, dus die ga ik niet plaatsen (moest werken en had geen tijd voor eten, alleen voor wat hapjes tussendoor).

Planning voor vandaag:
O: twee verse gekookte eitjes
T: aardbeien
L: salade van toms en koms, met light turkse kaas
T: sorbetijsje
D: falafel

[ Bericht 21% gewijzigd door vergeetmewelletje op 01-06-2009 10:01:50 ]
  maandag 1 juni 2009 @ 10:37:35 #190
331 Merel
Be here now.
pi_69596321
quote:
Op maandag 1 juni 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
Merel: Ja, lastige kwestie met je vriendinnen.. Heb je ze er al op aangesproken, wat dit met je doet en hoe je wel graag zou willen dat ze reageren?
Er zit er eentje op Fok, dus ik sla deze vraag even over
pi_69596389
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:37 schreef Merel het volgende:

[..]

Er zit er eentje op Fok, dus ik sla deze vraag even over
Oh, sorry! dat wist ik niet, moet ik t weghalen/aanpassen?
  maandag 1 juni 2009 @ 10:44:33 #192
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69596451
Ik verveel me de klote. Zo maar eens bellen wie waar is en kijken of er wat leuks te doen is.

Wat is het leven toch saai met een meid die je leuk vind op afstand en vrije dagen waar je geen zak zin in heb.
pi_69596925
Dankie voor jullie knufs en meeleven enzo
Ik zit hier met tegenzin een boterham weg te knagen, maar als ik niet eet wordt mijn moeder boos
En op dit moment is ie de rest van zijn spullen aan het ophalen en ik ben ook nog ongesteeeeld vandaag dus ik ga zo maar weer ergens liggen vegeteren denk ik Nu kan het nog, morgen moet ik weer werken.

Merel> Ik heb ook zo'n "relatie" gehad en veel van mijn vriendinnen ook, dus ik weet hoe je je voelt
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 1 juni 2009 @ 11:15:05 #194
331 Merel
Be here now.
pi_69597027
't Is allemaal wel heel snel gegaan hè Syrena? Ik vond dat je 't gisteravond allemaal zo afstandelijk omschreef, maar dat is natuurlijk ook een manier om ermee om te gaan. Zijn je collega's op werk op de hoogte van hoe het zit, of moet je daar morgen mooi weer zitten spelen?

En Cycle, je hoeft het niet weg te halen hoor Ik wil er alleen even geen antwoord op geven
pi_69597150
quote:
Op maandag 1 juni 2009 11:15 schreef Merel het volgende:
't Is allemaal wel heel snel gegaan hè Syrena? Ik vond dat je 't gisteravond allemaal zo afstandelijk omschreef, maar dat is natuurlijk ook een manier om ermee om te gaan. Zijn je collega's op werk op de hoogte van hoe het zit, of moet je daar morgen mooi weer zitten spelen?

En Cycle, je hoeft het niet weg te halen hoor Ik wil er alleen even geen antwoord op geven
Afstandelijk is my middle name
Nee mijn collega's weten van niks, ik weet het zelf pas sinds zaterdag. Ik denk ook niet dat ik daar nu al wat zeg, ik wil niet gaan zitten brullen op m'n werk.

Voel me ook lichtelijk ontheemd nu, ik wil eigenlijk niet bij mijn ouders zitten de hele dag, maar toch ook weer wel en ik wil niet naar m'n huisje, maar toch ook weer wel en ik wil hem niet kwijt maar toch ook weer wel

En ik baal dat ik tot zaterdag mijn stomme bril op moet omdat dan mijn ogen worden opgemeten voor nieuwe lenzen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  maandag 1 juni 2009 @ 11:22:12 #196
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_69597160
Balen dat je je zo rot voelt Merel. Waarom doe je niet een dagje Vondelpark ofzo? Dat deed ik vaak als ik me niet 100% voelde. Kleedje mee, boekje mee en bergen leuke mensen leren kennen. Want dat gaat daar heel makkelijk
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  maandag 1 juni 2009 @ 11:23:00 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_69597179
Zooo terug van RPM, ben helemaal kapot . Intensief lesje .

En zometeen weer op de fiets, we gaan met vrienden picknicken ergens aan de Rottemeren

Fijne dag iedereen
  maandag 1 juni 2009 @ 11:25:17 #198
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_69597224
Kijk je uit dat je er niet in valt XcUZ.

Ik ga zo denk ik naar de stad ivm Roparun!
  maandag 1 juni 2009 @ 11:30:44 #199
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_69597352
quote:
Op maandag 1 juni 2009 10:44 schreef TJDoornbos het volgende:
Wat is het leven toch saai met een meid die je leuk vind op afstand en vrije dagen waar je geen zak zin in heb.
Haha quoted for truth .

Ik heb nog even een paar uurtjes liggen luieren om het moment dat ik m'n boek uitlees uit te stellen en ik ga zo toch maar eens buiten zitten .
Niet meer actief op Fok!
pi_69597388
Ruilen, Vik en TJ? Ik moet gewoon werken vandaag.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')