Anders gewoon de combo-update doen? Die werkt probleemloos.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:00 schreef De_Hertog het volgende:
Lieve foto
Ik heb 10.5.7 nog niet geïnstalleerd zag ik net. Zijn de problemen met die automatische installatie een beetje voorbij?
Bootcamp en/of VMWare Fusion? Ik moet voor sommige statistiekprogramma's ook Windows runnen onder OSX. Werkt prima met de combinatie Bootcamp/ VMWare..quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:15 schreef JJ.Johnson het volgende:
Iemand hier toevallig interesse in een Macbook van 2007?2Ghz, 2GB geheugen, 160GB HDD: 600 euro. Met Mini Displayport > DVI converter en Apple remote.
Ik moet 'm redelijk snel kwijt omdat hij niet echt voldoet aan de eisen die school stelt voor de laptops. Het is sowieso nogal onpraktisch om telkens te moeten switchen tussen Mac OS en Windows. Helaas gebruikt school enkel Windows-software. Voor mij dus nog even een Windows laptop. Hopelijk is het niet erg dat ik dit even stiekem hier post. PM maar indien interesse..
Die van de site bedoel je? Ok, dan probeer ik die.quote:Op donderdag 4 juni 2009 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Anders gewoon de combo-update doen? Die werkt probleemloos.
Klopt. Deed ik ook een tijdje. Maar ik doe een software engineering studie. Dat houdt in dat ik praktisch alleen maar bezig ben in Windows (C# op het moment). Tja, wanneer ik thuis dan met huiswerk bezig ben ga ik niet telkens naar Mac OS switchen omdat ik dat fijner vindt, en wanneer ik dan weer een idee krijg weer terug naar Windows. VMWare vind ik niet zo prettig, vandaar dat ik bootcamp gebruikte. Van VMWare werd mijn Macbook al snel traag. Het is ook vervelend ivm. het switchen naar Word documenten bijvoorbeeld. Moet je weer uit fullscreen terug naar Mac OS, en daar je word doc openen, of je moet word ook in je virtual pc installeren. Kost weer extra ruimte. Hoop gedoe gewoon, en het irriteert me steeds meerquote:Op donderdag 4 juni 2009 15:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Anders gewoon de combo-update doen? Die werkt probleemloos.
[..]
Bootcamp en/of VMWare Fusion? Ik moet voor sommige statistiekprogramma's ook Windows runnen onder OSX. Werkt prima met de combinatie Bootcamp/ VMWare..
Begrijpelijk. Suggestie is om wellicht je geheugen uit te breiden naar 4Gb: die SO-DIMMs kosten niks meer (toegegeven, dat is natuurlijk relatief) en het verschil tussen 2Gb en 4Gb merk je enorm als je bijv. programma's als VMWare runt.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Klopt. Deed ik ook een tijdje. Maar ik doe een software engineering studie. Dat houdt in dat ik praktisch alleen maar bezig ben in Windows (C# op het moment). Tja, wanneer ik thuis dan met huiswerk bezig ben ga ik niet telkens naar Mac OS switchen omdat ik dat fijner vindt, en wanneer ik dan weer een idee krijg weer terug naar Windows. VMWare vind ik niet zo prettig, vandaar dat ik bootcamp gebruikte. Van VMWare werd mijn Macbook al snel traag. Het is ook vervelend ivm. het switchen naar Word documenten bijvoorbeeld. Moet je weer uit fullscreen terug naar Mac OS, en daar je word doc openen, of je moet word ook in je virtual pc installeren. Kost weer extra ruimte. Hoop gedoe gewoon, en het irriteert me steeds meer
VM vind ik prettiger werkenquote:Op donderdag 4 juni 2009 17:16 schreef Tomasso het volgende:
Wat is eigenlijk beter? VM Fusion of Parallels?
Welke macbook? Mini-DVI aansluiting?quote:Op donderdag 4 juni 2009 18:03 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben met spoed opzoek naar een vga adapter voor mijn Macbook, heeft iemand hem hier nog een dubbel?
pm me dan ff.
Heb ik nog wel op werkquote:Op donderdag 4 juni 2009 19:20 schreef w00h00 het volgende:
macbook black, volgens mij is dat mini ja.
Misschien werkt het ook met twee Spaces, VMware fullscreen in de ene en OS X in de andere. Dan kun je wat makkelijker heen en weer.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:16 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Moet je weer uit fullscreen terug naar Mac OS
Daar had ik eerlijk gezegd nog helemaal niet aan gedacht (was nog niet zo heel lang overgestapt van Windows naar Mac OS X).quote:Op donderdag 4 juni 2009 20:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien werkt het ook met twee Spaces, VMware fullscreen in de ene en OS X in de andere. Dan kun je wat makkelijker heen en weer.
Maar ik begrijp dat het niet ideaal is hoor.
Geloof me, dat is geen Adium probleem. Dat is een probleem met je .net account.quote:Op donderdag 4 juni 2009 23:51 schreef Jules- het volgende:
Ik heb op dit moment een raar "probleem" met Adium.
Ik kan me gewoon aanmelden en alles, het werkt ook allemaal perfect. Maar het is mogelijk voor mensen die niet in mijn lijst staan om me aan te spreken.
En ja, je raad het al ; ik krijg allemaal berichten over websites waar ik op moet klikken. Ze gebruiken het gewoon als spam.
Iemand een idee hoe ik dit aan kan pakken? Als ik de PC in de avond aan laat staan om te downloaden en de volgende ochtend kijk heb ik soms wel over de 100 berichten van verschillende mensen die niet in mijn MSN lijst staan.
Dan ga ik even in de ( onduidelijke en raar ingedeelde ) instellingen kijken van mijn Hotmail accountquote:Op donderdag 4 juni 2009 23:58 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Geloof me, dat is geen Adium probleem. Dat is een probleem met je .net account.
quote:Op vrijdag 5 juni 2009 00:24 schreef JJ.Johnson het volgende:
Hmm ik weet niet of het wel een probleempje is met / bij de instellingen...
Ik kan me iets herinneren van dit probleem maar ik weet even niet meer hoe het zat.
Probeer anders eens te googelen? Iets in de trant van 'msn spam chat' , oid.
Snel gevonden dus! Bedanktquote:Go to Adium in the menubar, choose Privacy Settings and set your Privacy level as 'Allow only contacts on my contact list'. That should do the trick!
Dat lukt niet met de huidige (niet gekraakte) firmware.quote:Op donderdag 4 juni 2009 16:15 schreef getl0st het volgende:
Iemand een idee hoe ik gesprekken kan opnemen met de iPhone.. telefoongesprekken wel te verstaan..
BVD
Die app had ik inderdaad ook geprobeerd, helaas alleen mogelijk in USA of Canadaquote:Op vrijdag 5 juni 2009 01:09 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat lukt niet met de huidige (niet gekraakte) firmware.
Er kunnen geen background apps draaien zoals in dit geval opname software. En er is geen officiele opname app in de huidige firmware. In OS 3.0 zit wel zo'n soort app, maar weet nog niet of die ook gesprekken kan opnemen.
Ik gok dat er met een gejailbreakte iPhone dat het wel mogelijk is en dat er daar wel een app voor te vinden is.
Edit:
Iets gevonden: http://www.spoofapp.com http://www.spoofcard.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |