bij elk iPhone abonnement zit het dus inbegrepen. Duidelijk?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:03 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat is alleen bij de normale abo's, niet bij de iPhone abo's.
Dat zou dan enkel een speedbump zijn. Veel anders verwacht ik niet op MacBook gebied.quote:Op woensdag 3 juni 2009 10:08 schreef Tomasso het volgende:
Is er een grote kans dat de MacBooks komende WWDC een update krijgen?
Dit is de eerste non-Apple speler in een lange tijd die met iTunes kan syncen. Best netjes van Palm, had dit eigenlijk niet verwacht.quote:iTunes support confirmed for Palm Pre
We'd already heard through the gravevine that iTunes support would be baked into Palm's forthcoming Pre, but now it's official. During Palm's D7 keynote today in Carlsbad, Paul Cousino showed attendees that non-DRM music, photos and videos could be synced with the Pre via iTunes (on Mac and Windows, naturally). In his words: "It shows up in iTunes just like a regular device."
Update: So, Palm has issued an official press release detailing the new webOS features shown today at All Things Digital. The so-called media sync feature is straight up designed to "synchronize seamlessly with iTunes," giving users the ability to use Apple's media management software for transferring all non-DRM media. Furthermore, the Pre is engineered to act as a "mass storage drive," letting users side-load content on the fly. The full release also details the App Catalog and Twitter in Universal Search.
Dat bedoel ik ook. Compleet nieuwe MacBooks duurt nog wel een jaartje of meer.quote:Op woensdag 3 juni 2009 12:51 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat zou dan enkel een speedbump zijn. Veel anders verwacht ik niet op MacBook gebied.
Dat ze het überhaupt in hun hoofd halenquote:Op woensdag 3 juni 2009 18:42 schreef De_Hertog het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)tbook-schrappen.html
Want netbook, dat klinkt natuurlijk veel te verwarrend. We gaan het in plaats daarvan met z'n allen 'low cost small notebook pc' noemen.
Binnenkort moeten we Vista ook 'high cost large operating system' noemen om het verschil met OS X, Linux en Windows 7 duidelijker te maken.
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Hee guys, ik ben van het weekend vader geworden van een hele mooie zoon, we noemen hem Steve Ingmar. Alles ok verder, al is bevallen voor niemand echt leuk. Maar zo'n ventje in huis is wel te gek!
Thanks!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.
Hier waren de 3 bevallingen een eitje.... Zegt m'n vrouw.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Hee guys, ik ben van het weekend vader geworden van een hele mooie zoon, we noemen hem Steve Ingmar. Alles ok verder, al is bevallen voor niemand echt leuk. Maar zo'n ventje in huis is wel te gek!
Proficiat.quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Congratsquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Ok, het is wel een beetje off-topic maar vooruitquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
Binnen 7 uur voor een eerste is een bliksem bevalling.
Nou, foto's, maten, gewichten enzo. Hoort erbij he.
Hee! Gefeliciteerd manquote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Prachtig nieuws: van harte!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Veel sterktequote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Feliquote:Op woensdag 3 juni 2009 21:46 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ok, het is wel een beetje off-topic maar vooruit
Pica: [ afbeelding ]
Hij woog bij geboorte 4220 gram (vandaar ook arme mevr. Svyatagor) en meet 54 cm. Dus een gezonde jongen.
Hij doet het verder heel goed, zijn stembanden ook want als zijn darmen aan de slag moeten, dan is het huis te klein. Maar inmiddels komen we er steeds meer achter hoe & wat.
Het is een bijzondere gewaarwording om ondergepist te worden en er heel hard bij staan te lachen.
Van harte gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 juni 2009 20:02 schreef Svyatagor het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |