Die alligators..quote:Op zondag 31 mei 2009 17:05 schreef JohnnyStardust het volgende:
TVP+
Lijstje met 10 meest markante Apple commercials
Lees daar het vorige topic nog eens voor door.quote:Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
De volgende stap is nog onbekend, iemand nog tips? apple TV ?
Volgens mij kan HandBrake dat wel.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:21 schreef super-muffin het volgende:
hoe kan ik een muziek dvd in één bestand rippen, maar dat ik wel uit hoofstukken kan kiezen in iTunes en mijn iPhone? het is een beetje te tijdrovend voor trail and error
AppleTVquote:Op maandag 1 juni 2009 17:16 schreef w00h00 het volgende:
Iphone![]()
Macbook black
Imac c2d![]()
![]()
Nu een ruim 1,5 jaar officieel apple bezitter, en ondertusen ook al een Mac mini en een Ibook G4 versleten.
De volgende stap is nog onbekend, iemand nog tips? apple TV ?
Ik zie inderdaad de chapters staan, maar ik zie wel allemaal bij verschillende titles van 3 of 4 minuten, elke title heeft ook maar 1 of 2 chapters. Maar ik wil dus al die title's in een video hebben, nu kan ik ze alleen stuk voor stuk opslaan.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:31 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Volgens mij kan HandBrake dat wel.
Oww dan is de dvd kut opgedeeld. Maar dan zal je het allemaal los moeten doen, omdat programma's zoals Handbrake de info files van een VOB file uitlezen. En elke track die jij ziet is een VOB file, dus er staan heel wat VOB files op die dvd (normaal staat alle titles achter elkaar geplakt in 1 VOB file).quote:Op maandag 1 juni 2009 22:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Ik zie inderdaad de chapters staan, maar ik zie wel allemaal bij verschillende titles van 3 of 4 minuten, elke title heeft ook maar 1 of 2 chapters. Maar ik wil dus al die title's in een video hebben, nu kan ik ze alleen stuk voor stuk opslaan.
29,95 p/m ... via inet in ieder geval.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 07:32 schreef JJ.Johnson het volgende:
Ik wil 'n iPwn (iPhone)
Waarom zijn die abonnementen zo duurZelfs met de goedkoopste ben je nog 35 euro per maand kwijt inclusief internet
inclusief internet niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:02 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
29,95 p/m ... via inet in ieder geval.
Ja, dan heb je een i150 abonnement, waar nog eens onbeperkt internet bij komt a 10 euro per maandquote:
Excuseer, je hebt gelijk. Is inclusief internet. Raar, eerder toen ik de telefoon wilde bestellen vroeg dat automatische systeem nog of ik internet erbij wilde (met die vinkjes, 10 en 15 per maand).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 17:56 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Ja, dan heb je een i150 abonnement, waar nog eens onbeperkt internet bij komt a 10 euro per maand
toch?![]()
Dat is alleen bij de normale abo's, niet bij de iPhone abo's.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Excuseer, je hebt gelijk. Is inclusief internet. Raar, eerder toen ik de telefoon wilde bestellen vroeg dat automatische systeem nog of ik internet erbij wilde (met die vinkjes, 10 en 15 per maand).
Ik zou het automatische sisteem vermijden en een persoon aan de lijn laten komenquote:Op dinsdag 2 juni 2009 18:05 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Excuseer, je hebt gelijk. Is inclusief internet. Raar, eerder toen ik de telefoon wilde bestellen vroeg dat automatische systeem nog of ik internet erbij wilde (met die vinkjes, 10 en 15 per maand).
Momenteel ben ik geen T-Mobile klant. Wat is dan het voordeel van bellen ipv. online bestellen? (online kost me immers niks).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:35 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
Ik zou het automatische sisteem vermijden en een persoon aan de lijn laten komen
Er bestaat ook een kans dat je evt meer korting krijgt als je al t-mobile klant bent. (ze geven namelijk extra korting als je telefonisch verlengd, alleen weet ik niet of dat ook voor de iPhone geld gezien deze apart word behandeld door t-mobile heb ik het idee)
Zou ik ook doen inderdaad. Aanwijzingen te over dat komende maand een nieuwe editie op de markt wordt gezetquote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:22 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Momenteel ben ik geen T-Mobile klant. Wat is dan het voordeel van bellen ipv. online bestellen? (online kost me immers niks).
Ik wacht sowieso nog een week / 2 weken, denk ik. Even kijken of er nou een nieuwe iPhone wordt geïntroduceerd of niet.
Bellen heeft alleen voordeel als je al klant bent (bij verlengen). Dan krijg je namelijk "aparte" kortingen welke online niet gegeven worden.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 20:22 schreef JJ.Johnson het volgende:
[..]
Momenteel ben ik geen T-Mobile klant. Wat is dan het voordeel van bellen ipv. online bestellen? (online kost me immers niks).
Ik wacht sowieso nog een week / 2 weken, denk ik. Even kijken of er nou een nieuwe iPhone wordt geïntroduceerd of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |