quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef Maravilla het volgende:
Ik wil Windows 7 via de website van Microsoft (die release candidate-versie) installeren. Je kan hier kiezen voor een 32- of een 64-bits versie. Welke versie werkt het best als ik het via Bootcamp ga draaien? Of maakt het geen verschil..?
Dat ligt eraan wat voor machine je hebt.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:08 schreef Maravilla het volgende:
En even mijn post waarmee ik hem op slot gooide:
[..]
Sure thing.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:36 schreef TeleluvR het volgende:
Is een Mac mini een beetje volwaardige vervanging van een klassieke windows PC om dagelijks mee te internetten, films te kijken, etc.?
Uiteraardquote:Op zondag 31 mei 2009 16:51 schreef F04 het volgende:
Kan een mac ook prima overweg in een windows netwerk?
Ik zou 8 juni even afwachtenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:10 schreef Swindler het volgende:
Verwacht iemand eigenlijke een update van de macbook air ? Wil er al een tijdje 1 kopen maar wil graag een 256GB SSD schijf .
Product MacBook Air
Recommendation: Buy only if you need it - Approaching the end of a cycle
Last Release October 14, 2008
Days Since Update 229 (Avg = 273)
Uiteraardquote:
Menno zegt:quote:
Apple zegt:quote:![]()
Menno zegt:quote:iPod herstellen vanuit schijfmodus
Koppel de iPod los van de computer
Zet de iPod in schijfmodus zoals wordt beschreven in document 93651.
Open de laatste versie van iTunes en sluit de iPod aan.
Herstel de iPod zoals wordt beschreven in document 60983.
Service aanvragen voor iPod
Als u de iPod niet in schijfmodus kunt forceren en hem niet kunt herstellen, dan heeft uw iPod onderhoud nodig. Klik op een van de onderstaande koppelingen om een online serviceaanvraag voor de iPod in te dienen of om een reservering te maken bij de Genius Bar voordat u naar uw plaatselijke Apple winkel gaat.
Menno baaltquote:Kan niet iPod in schijfmodus forceren![]()
Buiten garantie?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:50 schreef -Menn0- het volgende:
iPod zegt:
[..]
Menno zegt:
[..]
Apple zegt:
[..]
Menno zegt:
[..]
Menno baalt
Meer dan uitstekend: de MBA is een heerlijk on-the-road apparaat. Ik heb geen last van warmte, althans niet meer dan met mijn MBP.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:13 schreef Swindler het volgende:
[..]
UiteraardEen paar topics terug hadden volgens mij 2 mensen een macbook air gekocht met een gewone HDD , hoe bevalt dat tot nu toe ? ( en dan vooral qua warmte )
MB 2.4 GHz, Intel Core 2 Duo met 2 GB geheugen..quote:Op zondag 31 mei 2009 15:16 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat voor machine je hebt.
Volgens mij heeft alleen de pro hardware officieel ondersteuning voor bootcamp 64 bit.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:04 schreef Maravilla het volgende:
[..]
MB 2.4 GHz, Intel Core 2 Duo met 2 GB geheugen..
Oké, thanks. Dan probeer ik het gewoon met de 32 bits versie.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:10 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Volgens mij heeft alleen de pro hardware officieel ondersteuning voor bootcamp 64 bit.
quote:you've bought a 13-inch Unibody MacBook in the last few weeks, you might be in for a pleasant surprise. Apple has secretly updated the screens on recent MacBooks to a significantly higher quality. One very similar to, if not the exact same as, the more expensive MacBook Air.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |