Omdat de nieuwe modellen van peugeot niet mooi zijn (vind ik dan). Ze hebben allemaal een 'grote bek' en dat vind ik dus echt heel lelijk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 20:45 schreef X_X het volgende:
Waarom zie ik zo weinig nieuwe peugeotjes in dit topic?
Tis geen grote smoel, maar een sneeuwschuiver bij de 308quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe modellen van peugeot niet mooi zijn (vind ik dan). Ze hebben allemaal een 'grote bek' en dat vind ik dus echt heel lelijk.
[ afbeelding ]
Dit is toch geen mooie voorkant van een auto...
Vind ik juist erg geslaagd! De 207 ziet er zo tam uit vergeleken met de agressieve muil van de 308.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Omdat de nieuwe modellen van peugeot niet mooi zijn (vind ik dan). Ze hebben allemaal een 'grote bek' en dat vind ik dus echt heel lelijk.
[ afbeelding ]
Ik moest er even aan wennen, maar ik vind het nu wel leukquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sinds Peugeot met die nieuwe bekken rond aan het rijden is, overweeg ik juist daarom een Peugeot als opvolger te nemen. Neem nu de gefacelifte 107 ... eerst een lief lachend klein autootje en nu is ie net zo klein, maar heeft een enorme grote bek !!!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:27 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, Ik vind dat zo'n mooie auto!quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:10 schreef mstr het volgende:
Ik zag vandaag de 308CC rondrijden, wat een verdomd lekkere kont heeft die auto!
Dat hoef je me niet te vertellenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef mstr het volgende:
En toch blijf ik van mening, dat meegespoten strips veel mooier staan.
Mocht je je velgen kwijt willen, kun je altijd even PMen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef Impry het volgende:
[..]
Dat hoef je me niet te vertellenHehe, staat zeker mooier.
To do-lijstje: iets grotere spoiler, stootstrips meespuiten, (Ouragan) velgen en dan nog misschien wat kleine dingetjes.
Maar eerst maar eens even beetje rondrijden en genieten.
*kwijlt op je stootstrips en velgen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Mijn Peugeotje gaat van de week helaas in de verkoop![]()
Mocht je interesse hebben, PM me even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |