Tuurlijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 10:52 schreef byah het volgende:
Hai,
heb het boekje momenteel niet bij de hand, maar kreeg net te horen dat het remlicht rechtsachter van mn 207 niet werkt. Kan ik deze zelf vervangen?
Ik wil jouw strips en velgen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij staat er momenteel bij zoals op de foto. De auto is van november 2000 en heeft 102XXX km op te teller. Hij heeft 1000 km geleden een grote beurt bij de dealer gehad en er zitten nog 4 erg goede Michelin Energy savers onder. Het enige wat er is veranderd aan de auto zijn de stootstrips, die zijn in kleur zijn mee geposten.
Mijn vraag is: Wat kan ik voor de auto vragen?
Een auto heeft altijd een spruitstuk. Een Spaghetti spruitstuk is een spruitstuk waarbij de buizen vaak door elkaar lopen (lijkt op spaghetti). Dat spruitstuk zorgt ervoor dat de motor minder tegendruk heeft omdat de uitlaatgassen makkelijker weg kunnen. Resultaat meer vermogen.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:04 schreef automatic_ het volgende:
Wat is een spaghetti spruitstuk?
Haha, wat een leuke sitequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef mstr het volgende:
[..]
http://lmgtfy.com/?q=spaghetti+spruitstuk
Oke, dankjequote:Op vrijdag 19 juni 2009 20:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Een auto heeft altijd een spruitstuk. Een Spaghetti spruitstuk is een spruitstuk waarbij de buizen vaak door elkaar lopen (lijkt op spaghetti). Dat spruitstuk zorgt ervoor dat de motor minder tegendruk heeft omdat de uitlaatgassen makkelijker weg kunnen. Resultaat meer vermogen.
Ik heb er geen ervaring mee.
Whoei! Dan krijg je hem al snel!quote:Op woensdag 24 juni 2009 12:04 schreef Bob-B het volgende:
Ik heb een nieuwe 107 sublime gekochtmorgen ophalen
Met dikke velgen eronder jonguh, niet de standaard ook nog, dus das wel beterquote:Op woensdag 24 juni 2009 20:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Whoei! Dan krijg je hem al snel!
Leuk joh! Wel foto's posten hè?
Hehequote:Op woensdag 24 juni 2009 21:00 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Met dikke velgen eronder jonguh, niet de standaard ook nog, dus das wel beter
De velgen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 24 juni 2009 21:11 schreef Bob-B het volgende:
[..]
De velgen?gewoon grijs
Ik bedoelde inderdaad de autoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Is een XT (luxere broertje van de XR) en dan nog een schepje bovenop. Waarschijnlijk climate control, verwarmde buitenspiegels enz.quote:Op donderdag 25 juni 2009 22:34 schreef Lolque het volgende:
Aloha!
Ik had een vraagje:
Wat houd het 'Gentry' in bij een Peugeot 206 1.4?
Niet aankomen met die Letmegooglethatforyou geouwehoer aub, dat zou knap lullig zijn aangezien ik me best heb gedaan op google.![]()
Bvd.
Heldquote:Op donderdag 25 juni 2009 23:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Is een XT (luxere broertje van de XR) en dan nog een schepje bovenop. Waarschijnlijk climate control, verwarmde buitenspiegels enz.
Zie folder: http://sysdoc.doors.ch/PEUGEOT/206_model.pdf
Oh, en gegoogled.![]()
NOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!1111111quote:Op donderdag 25 juni 2009 23:33 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Is een XT (luxere broertje van de XR) en dan nog een schepje bovenop. Waarschijnlijk climate control, verwarmde buitenspiegels enz.
Zie folder: http://sysdoc.doors.ch/PEUGEOT/206_model.pdf
Oh, en gegoogled.![]()
Lijkt wel een beetje op de combo die ik hier heb staan.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 21:32 schreef koekkoek het volgende:
Die meegespoten stootlijsten van Dirk-Kuijt zijn vet!![]()
Ik heb zelf 'gewoon' zwarte stootlijsten, wat ik ook niet verkeerd vind staan![]()
Onderstaand een paar fotootjes van mijn wagentje. (206 XS 1.6 16v uit 2002)
[ afbeelding ]
beetje totaalzicht
[ afbeelding ]
van de voorkant
[ afbeelding ]
samen met de rijstraket
Zijn hier toevallig ook nog mensen die ervaring hebben met een spaghetti spruitstuk op hun 206? (of andere peugeot) Ben erg benieuwd hoe dat bevalt.
wel ik heb een 206 gti. moet zeggen heerlijke wagen maar zuinig zou ik niet zeggen. alleen snelweg rond de 1:12 1:13. bij gewoon gebruik, mag ik geluk hebben als ik meer dan 10 uit een litertje haal (maar kan ook zomaar uit komen op 1:8 ofzo) plus onderhoud en onderdelen zijn wel een stuk duurder dan voor de 1,6 en 1.4 maar ja, daar krijg je je rijplezier voor terug.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:54 schreef Nexie het volgende:
Hetzelfde geldt overigens voor de 206, als ik bij de gti naar de info kijk is hij super snel en ook nog eens super zuinig, knappe combinatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |