Ik gebruik zelf altijd Collinite 476s. Gaat je autootje mooi van glimmen en bljift ook nog eens 4-5 maanden zitten (ideaal voor in de winter). Het is echter wel een bitch om uit te poetsen als je het te dik aanbrengt. Natty's paste wax blue van Poor boy's world is qua glans wat beter maar minder duurzaam (2 maanden) en makkelijker uit te poetsen. Beide zijn te verkrijgen via carclean.nlquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:11 schreef mstr het volgende:
Wat is echt wonderspul om je auto écht te laten glimmen?
Ja precies, daar hik ik ook tegenaan... Voor het oog zou het zeker een stuk beter zijn, maar jij zult het ook wel merken, de GTi is standaard eigenlijk perfect geveerd. Zie ook een stukje uit een review van de Autoweek (wk 27 - 1999):quote:Op zondag 18 oktober 2009 01:09 schreef Innisdemon het volgende:
Verlagen zou ik niet doen Dirk. Dat is funest voor het rijcomfort én is van slechte invloed op het weggedrag van de auto.
Er zitten Continentals met +- 6mm nog onder.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 23:38 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik zou vooral letten op het merk + profiel van de banden. Als er een merk zoals Linglong op zit of banden met nog maar weinig profiel dan zou ik er zeker niet meer dan 200 euro voor geven.
Volgens mij verkopen ze geen paupers bij de sloopquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 11:16 schreef djayzz het volgende:
[..]
Volgens mij verkopen ze geen paupers bij de sloop
207, 2 jaar oud.quote:Op woensdag 4 november 2009 13:23 schreef GizartFRL het volgende:
SeLang, voor een 206 toch?
PM me even de laatste 8 van je chassisnummer, dan kan ik kijken wat ik voor je kan regelen.
In Ponden omdat hij in de UK woont/werkt.
quote:Op woensdag 4 november 2009 08:06 schreef djayzz het volgende:
Vanmiddag Morgen! krijg ik stuurkolom bediening voor mijn radio
Een andere vraag, hoe krijg je ze erop?quote:Op zondag 15 november 2009 14:55 schreef mstr het volgende:
Kan iemand mij even vertellen hoe ik de kentenplaatverlichtingglaasjes eraf krijg?
Ik zie namelijk ook niet echt een bepaald klemmetje zitten of iets.quote:Op zondag 15 november 2009 15:00 schreef Impry het volgende:
[..]
Een andere vraag, hoe krijg je ze erop?Toevallig vorig weekend viel er één af toen de kofferbak iets te hard dicht werd gegooid.
Ik heb het een beetje geprobeerd, maar het wilde niet echt.quote:Op zondag 15 november 2009 15:18 schreef Impry het volgende:
Gewoon de klep hard dichtgooien dan maar![]()
Zo kwam hij er bij mij ook vanaf.
En een schroevendraaier ertussen zetten en dan wrikken werkt niet?
Lekker hoor! Zal best wel lekker plakken zo van dan die nieuwe banden.quote:Op zondag 15 november 2009 16:28 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Gister nieuwe Pirelli Zero Nero's laten monteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |