met licenties enzo?quote:Wordt in principe geleverd zonder Windows en andere programma's, maar in overleg is er - tegen een kleine meerprijs - veel mogelijk.
z'n 0 bleef hangenquote:
Ik neem aan dat alles wat er mogelijk is, dat dat ook incl geldige licentiecode is?quote:Wordt in principe geleverd zonder Windows en andere programma's, maar in overleg is er - tegen een kleine meerprijs - veel mogelijk
200 euro is teveel. 50 euro is geboden.quote:Op maandag 1 juni 2009 21:30 schreef Patrick87 het volgende:
Een bod doen mag altijd, ik vraag niet bewust veel te veel maar heb gewoon geen idee wat zoiets waard is tegenwoordig!
Wel realistische bieden, 20 euro gaat nergens over.
Je hebt gelijk, foutje van mij, het beeldschermnummer klopt niet heb ook niet zo gauw de juiste bij de hand op dit moment. Het is iig een Acer 19inch dus, model van zo'n 2jr oud.quote:Op donderdag 4 juni 2009 01:36 schreef junkiesietze het volgende:
BEELDSCHERM: Acer A7N8X-X 19inch LCD
dat type ken ik niet, wel als moederbord van asus.
TS je kan mij pm'en gezien je niet op mijn pm reageertquote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef admiraal_anaal het volgende:
TS kan je even verklaren wat je bedoelt met:
Ik neem aan dat alles wat er mogelijk is, dat dat ook incl geldige licentiecode is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |