quote:
Je kop uit een auto steken die met 120 km/u over de A1 rijdt?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
![]()
Nog opties die ik niet hoef te kopen?
Ik ben lui dus heb zon rondlopende, maar om die nou op mn hoofd te zettenquote:
En ook die heb ik nietquote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef Sanderrrr het volgende:
Ik blaas na het scheren altijd even met de compressor over m'n hoofd en schouders/rugWel oppassen dat je niet recht in je oor blaast, dat voelt niet fijn
![]()
Om de 2 maand ook een optie?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:38 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik ben lui dus heb zon rondlopende, maar om die nou op mn hoofd te zetten
Serieuze reacties waren er al, je hebt alleen geen zin om eea te kopenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef delano.888 het volgende:
Vraag me af of er ooit een serieuze oplossing komt, tot die tijd heb ik wel veel lol met de reacties dit topic
Kop onder de kraan, (in de wasbak of in bad) dus hoofd ondersteboven.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:37 schreef delano.888 het volgende:
3: tijdens het douchen krijg ik regelmatig haartjes in mijn ogen die dan heel rottig onder mijn oogleden gaan zitten.
Hoe kan ik deze pijniging voortaan voorkomen?
Ik ga tegenwoordig met de stofzuiger over mijn hoofd... en ik moet zeggen dat werkt echt heel goed!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:37 schreef delano.888 het volgende:
Ik millimeter zelf mn haar elke maand met een tondeuse, en heb elke maand hetzelfde probleem. Het niet goed weg krijgen van de haartjes van mijn hoofd na het scheren, wat kan ik hier aan doen? Wat ik doe is:
-Na het scheren, hoofd heel goed uitschudden en hard over hoofd wrijven tot er geen haartjes meer door de lucht vliegen.
-Douchen, onder het douchen nog zeker 5x heel hard mn hoofd uitwrijven tot er geen haartjes meer aan mn handen plakken, en nog een keer extra.
Éen probleem is dat als ik daarna aankleed, ik de hele dag haartjes voel jeuken onder mn shirt, en mocht ik mn shirt verwisselen, blijven de haartjes zitten,
2: ook heb ik 's avonds in bed erg last van jeuk overal, en kan moeilijk in slaap komen daardoor. 'S ochtends word ik wakker met jeuk, en is de enige optie mijn bed verschonen, na dan nog een keer gedoucht te hebben is de jeuk wel eindelijk weg, en
3: tijdens het douchen krijg ik regelmatig haartjes in mijn ogen die dan heel rottig onder mijn oogleden gaan zitten.
Hoe kan ik deze pijniging voortaan voorkomen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |