Proud to be a nerdquote:
Gast dat is echt te verschikkelijk. Heb dat laatst ook een klasgenoot proberen uit te leggen, of dat teminste dan ff een pedicure nam ofzo.. Hij droeg ze zonder sokkenquote:
jaquote:
Doeiquote:Op zondag 31 mei 2009 12:39 schreef Nouk84 het volgende:
Even spammen met mijn dansnummer en dan ga ik nu de deur uit!
Jij kijkt naar voetenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gast dat is echt te verschikkelijk. Heb dat laatst ook een klasgenoot proberen uit te leggen, of dat teminste dan ff een pedicure nam ofzo.. Hij droeg ze zonder sokken![]()
![]()
![]()
die voeten
![]()
Hoi Civilianquote:
GMTA.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Schoenen zeggen heel wat over een persoon maar goed
Zoals?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Het zal wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lily Allen is coolquote:Op zondag 31 mei 2009 12:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Lily AllenNo matter what, ik word zo vrolijk van haar liedjes...
Wat op dit moment betekent dat ik allerlei kutdingen even kan relativeren en me gewoon even 'normaal' voel
Van mij mag er een bom opquote:Op zondag 31 mei 2009 12:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Lily AllenNo matter what, ik word zo vrolijk van haar liedjes...
Wat op dit moment betekent dat ik allerlei kutdingen even kan relativeren en me gewoon even 'normaal' voel
Inderdaad. Ook als ik twijfel over iemand, dan kijk ik naar zijn schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:46 schreef Kluts het volgende:
Ik kan bij een man echt afknappen op zijn schoenen.
Ja inderdaad please explain.quote:
Okequote:Op zondag 31 mei 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook als ik twijfel over iemand, dan kijk ik naar zijn schoenen.
quote:
Kisten toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef Civilian het volgende:
Ik draag wel vrij normale schoenen geloof ik
Dat mag niet in [Singles]. Want stylish is per definitie gay.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef Civilian het volgende:
Ik draag wel vrij normale schoenen geloof ik
Kisten?quote:
Jij vindt alles kut.quote:
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Mijn vrienden zijn watjes
Katers hebben enzo en daarom niet meer gaan voetballen vandaag. Mietjes.
Dus gewoon normale schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kisten?Hell no, die tijd is geweest
Kan ook moeilijk kisten dragen onder m'n werkkleding enzo
Nee hoor Lily Allen maakt leuke muziek.quote:
Geen idee. Wat is normaal? Sneakers ofzo bijvoorbeeld.quote:
Nee, vegeteren achter een schermpje met dit weer is de shitquote:
Mainsteam pop...ja leuk!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor Lily Allen maakt leuke muziek.
Voor mij wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, vegeteren achter een schermpje met dit weer is de shit
Misschien wel maar in ieder geval beter dan de meeste artiesten in de top 40.quote:
Nee ik draag dan niet 'normale' schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is normaal? Sneakers ofzo bijvoorbeeld.
En buiten werktijd?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee ik draag dan niet 'normale' schoenen.
Ik draag gewoon nette, zwarte schoenen. Ik loop door de week in pak, dus mja het type schoen wat daar bij hoort zeg maar
quote:
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very muchquote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Anders kraken we even niet elkaars muzieksmaak af a la 'daar mag een bom op'... Als je iets kut vindt luister je er toch niet naar.
Net is sportievere, nette schoenen. Nogsteeds geen sneakers of kisten. En kleding, gewoon casual enzoquote:
Sedan moet je gewoon negeren. Het singleschap heeft hem verzuurd.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Anders kraken we even niet elkaars muzieksmaak af a la 'daar mag een bom op'... Als je iets kut vindt luister je er toch niet naar.
Het zit wel diep bij jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very much
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very much
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Net is sportievere, nette schoenen. Nogsteeds geen sneakers of kisten. En kleding, gewoon casual enzo
Gewoon negerenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Goh wat een stelletje kanslozen zijn jullie ook bij elkaar zeg
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Zegt de grootste kanslozen van dit topic.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
*hap hap hap*
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
We zijn vandaag elkaar wel lekker aan het afkraken he
Ik hield het droog tot ik het opzette net..quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Net weer opgedroogd, dus niet verstandig om nu dat nummer te gaan luisteren...
Gezellig toch.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
We zijn vandaag elkaar wel lekker aan het afkraken he
Volgens mij typte ik het niet jijquote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zegt de grootste kanslozen van dit topic.
Ja ach, er komt vanzelf wel weer iets voorbij - muziek of iets anders, ... ben al 't hele weekend bezig.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hield het droog tot ik het opzette net..
Ik ben ook kansloos maar jij bent nog kansloser.quote:
Ik lees daar in kans-Loser. Het nieuwe woord van 2009?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook kansloos maar jij bent nog kansloser.
Helaas, een of andere knues bij het circuit vond het nodig m'n dag te ruineren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
Naar buiten stelletje gekken.
Ik wacht op mijn liftquote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
Ik ga ook zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
hoezo?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas, een of andere knues bij het circuit vond het nodig m'n dag te ruineren.
Ga ik nu doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
Hahahaquote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik lees daar in kans-Loser. Het nieuwe woord van 2009?
Sneakers... maar geen all-stars ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?
Mocht niet erop omdat ik met een andere auto was en zelf niet ging rijden. (circuitbak ligt uit elkaar wachtens op spullen uit de us) Maargoed auto lag vol spullen dus dat schiet niet op.quote:
ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik lees daar in kans-Loser. Het nieuwe woord van 2009?
Wat krijg ik er voor?quote:
wel begrijpelijk...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mocht niet erop omdat ik met een andere auto was en zelf niet ging rijden. Maargoed auto lag vol spullen dus dat schiet niet op.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik verzin nieuwe woorden waar je bij staat. Of ik ben dyslectisch.
Ja eigenlijk bedoelde (schrijf) je natuurlijk 'kanslozer', maar ik vind 'kansloser' toch wel erg leuk.quote:
Vriend van me ging rijden en die had ook nog zooi achterin aangezien het ook niks is om al die spullen zo ergens achter te laten.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
wel begrijpelijk...
wij gaan morgen met een profile bus (hoofdsponsor) onder het motto "ja maar we hebben 3 pallets reclame en promotiemateriaal mee" naar binnen
maak je ergens deel van uit dat je met spullen het circuit op moest?
Kansloser is inderdaad leukerquote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
[..]
Ja eigenlijk bedoelde (schrijf) je natuurlijk 'kanslozer', maar ik vind 'kansloser' toch wel erg leuk.
En knuffel terug
Nee jij bent niet kansloos wil je zeggen. De frustratie druipt er van af.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
*hap hap hap*
gaat dit over zandvoort? of een ander circuit (ik denk bij circuit standaard aan zandvoort)quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vriend van me ging rijden en die had ook nog zooi achterin aangezien het ook niks is om al die spullen zo ergens achter te laten.
Oh en nu opeens vragen ze dus parkeergeld
Hoeveel paar schoenen heb jij?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef rival het volgende:
ik draag van alle soorten schoenen, nette zwarte leren schoenen, mooie witte sneakers.. zwarte sneakers.. witte sneakers die nu zwart zijn... sneakers met gaten
tsjah, met de vieze sneakers hoef ik niet op mijn 9-5 aan te komen, en de nette zwarte zou ik never nooit aantrekken naar de garage natuurlijk
Boeiend. Pak een stoel zet die in de zon parkeer je kont erop met een bier.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mocht niet erop omdat ik met een andere auto was en zelf niet ging rijden. Maargoed auto lag vol spullen dus dat schiet niet op.
quote:
jij ook een knuffel dan?quote:
Prutsvoetbal indeed.. Maar dat heb ik altijd al gevondenquote:
QFTquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee jij bent niet kansloos wil je zeggen. De frustratie druipt er van af.
Alleen maar hier komen om dingen af te zeiken en mensen af te kraken maar zelf heb je het grootste probleem als mensen je niet mogen want dan schiet je als een raket in de verdediging.
Als er hier iemand triest is ben jij het wel, misselijk mannetje.
Staat hier 6 paar in de hal, en ik heb een paar in de garage, voor het geval ik daar per ongeluk met schone schoenen aankomquote:
Ja idd, maargoed zijn ook zat die wel zeiden dat ze gaan rijden en die mochten er wel op alleen om daar te kunnen parkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef rival het volgende:
[..]
gaat dit over zandvoort? of een ander circuit (ik denk bij circuit standaard aan zandvoort)
nog steeds vind ik het begrijpelijk, anders heeft elke rijder straks 8 auto's mee en is het fucking druk....
Jaquote:
Zal je toch beter moeten opletten Belsquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Alleen maar hier komen om dingen af te zeiken en mensen af te kraken maar zelf heb je het grootste probleem als mensen je niet mogen want dan schiet je als een raket in de verdediging.
Nou kom op, als je er zo over denkt, wees dan in elk geval de meest volwassene en breng 't op z'n minst wat subtieler...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik heb ook 6 paar schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef rival het volgende:
[..]
Staat hier 6 paar in de hal, en ik heb een paar in de garage, voor het geval ik daar per ongeluk met schone schoenen aankom
Ik sta bijna altijd op het binnenterreinquote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja idd, maargoed zijn ook zat die wel zeiden dat ze gaan rijden en die mochten er wel op alleen om daar te kunnen parkeren
Je klinkt als een vriendin van me, waren we uit shoppen en ze wil en moest me persee in van die all-star dingen hebbenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst allstars gekocht en dat is mijn beste aankoop op schoenengebied sinds jaren.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:20 schreef Civilian het volgende:
[..]
Prutsvoetbal indeed.. Maar dat heb ik altijd al gevonden
Ja dat merkte ik, maargoed als je al hebt gezegd dat je niet gaat rijden is het al een beetje laatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef rival het volgende:
[..]
Ik sta bijna altijd op het binnenterrein![]()
lullen als brugman anders sta je aan de boulevard
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou kom op, als je er zo over denkt, wees dan in elk geval de meest volwassene en breng 't op z'n minst wat subtieler...
Je komt hier nog niet zo lang. Dit valt nog mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou kom op, als je er zo over denkt, wees dan in elk geval de meest volwassene en breng 't op z'n minst wat subtieler...
All-Stars.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je klinkt als een vriendin van me, waren we uit shoppen en ze wil en moest me persee in van die all-star dingen hebben
Weet je waarom?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:21 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je klinkt als een vriendin van me, waren we uit shoppen en ze wil en moest me persee in van die all-star dingen hebben
Op zijn minst 15 paar hier in de kastquote:
maar waarom ben je niet meer daar dan? alleen maar omdat je niet binnen kon staan?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja dat merkte ik, maargoed als je al hebt gezegd dat je niet gaat rijden is het al een beetje laat
Dat betekent nog niet dat het leuk of goed is. Ik vind het either way een beetje overdreven en jammer...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.
Knap, zit hier pas sinds oktober. Tweede dat jij een probleem heb met mij tja, boo fucking hoo. Zegt meer over jou trouwens.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Het is dat jij hier nieuw bent maar dat doen mensen al sinds vorige zomer bij Sedan.
Dus je hebt vrouwelijke trekjesquote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Als ik door de stad loop en leuke zie koop ik ze, soms heb ik niks soms staat de hal vol
Weer teruggegaan, moest ook met een zooi spullen rondslepen dus dat schiet niet op en kon diegene waarmee ik had afgesproken niet bereiken.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
maar waarom ben je niet meer daar dan? alleen maar omdat je niet binnen kon staan?
Niet meer zodra meer dan de helft problemen met jou hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap, zit hier pas sinds oktober. Tweede dat jij een probleem heb met mij tja, boo fucking hoo. Zegt meer over jou trouwens.
Helaas komt dat van 2 kanten.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat het leuk of goed is. Ik vind het either way een beetje overdreven en jammer...
jammer... ik zit er morgen, kom een biertje doenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weer teruggegaan, moest ook met een zooi spullen rondslepen dus dat schiet niet op en kon diegene waarmee ik had afgesproken niet bereiken.
Nee omdat je veel schoenen kooptquote:
Boeit me geen fuck, zolang er maar geen dingen uit z'n verband worden getrokken doen jullie maar wat jullie willen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet meer zodra meer dan de helft problemen met jou hebben.
quote:
Jemig zit er iets in die schoenen waardoor je dat moet zeggen ofzoquote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die band staat hoog op mijn lijstje van bands die ik een keer moet gaan checken.quote:
dat valt best mee vind ik zelf...quote:
Helaas, opa/oma komen morgen terug van vakantie dus daar even langs, gaan ook meteen weer weg naar frankrijk daarna. En ik drink geen bierquote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
jammer... ik zit er morgen, kom een biertje doen
Ja en daar had ik ook al op gereageerd, eerder; dat vind ik net zo triest.quote:
Ja het zijn net Jehova-getuigen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Jemig zit er iets in die schoenen waardoor je dat moet zeggen ofzo![]()
Inmiddels is het ook niet meer bashen om de inhoud maar omdat er het tagje sedan voor staatquote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja en daar had ik ook al op gereageerd, eerder; dat vind ik net zo triest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef mrbox het volgende:
[..]
[..]
Jemig zit er iets in die schoenen waardoor je dat moet zeggen ofzo![]()
Oke dan is het goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef rival het volgende:
[..]
dat valt best mee vind ik zelf...![]()
maar als ik door de stad loop, en mooie schoenen zie, dan koop ik ze. zie namelijk niet vaak schoenen die ik mooi vind
Het erge is nog dat het telkens terug komt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja en daar had ik ook al op gereageerd, eerder; dat vind ik net zo triest.
Vorig jaar, of 't jaar ervoor.. .op Lowlands... in het zonnetje, heerlijk!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die band staat hoog op mijn lijstje van bands die ik een keer moet gaan checken.
Soms denk ik echt dat jij maar half leest. Maar boeit me geen flikker. /KUTT-stem.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Boeit me geen fuck, zolang er maar geen dingen uit z'n verband worden getrokken doen jullie maar wat jullie willen.
Goed sinds oktober dan, ook goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Knap, zit hier pas sinds oktober. Tweede dat jij een probleem heb met mij tja, boo fucking hoo. Zegt meer over jou trouwens.
Uhm nee, wat je nu quote was wat ik over jou had gezegd - I don't care dat je sedan bent, maar zeiken over muziek op die onredelijke manier is gewoon zielig.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Inmiddels is het ook niet meer bashen om de inhoud maar omdat er het tagje sedan voor staat
Ik ben benieuwd vorig jaar zou Volbeat op Graspop staan maar het optreden ging niet door.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Vorig jaar, of 't jaar ervoor.. .op Lowlands... in het zonnetje, heerlijk!
Maar ook gewoon op band vind ik ze goed hoor![]()
Als alles pas goed of de moeite waard zou zijn om live te zien... zou ik heel wat meer centjes nodig hebben voor minstens-wekelijkse concerten.
Bels, dit is natuurlijk wel een beetje hetzelfde als anderen met KF doen wat je nu met sedan doetquote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed sinds oktober dan, ook goed.
Punt is dat vrijwel iedereen hier een probleem met jou heeft en je niks anders doet dan afkraken. Positief doen is zeldzaam bij jou. En iets bijdragen nog veel minder.
En zoals anderen al zeggen meer dan de helft hier heeft een probleem met jou. En waarom? Door hoe jij doet.
Ja en dat vind ik van beide kanten dus jammer...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:30 schreef tijnbrein het volgende:
(...)
Het erge is nog dat het telkens terug komt.
Ik wil ook nog een keer nieuwe allstars aanschaffen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb laatst allstars gekocht en dat is mijn beste aankoop op schoenengebied sinds jaren.
Zegt de hypocriet.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Goed sinds oktober dan, ook goed.
Punt is dat vrijwel iedereen hier een probleem met jou heeft en je niks anders doet dan afkraken. Positief doen is zeldzaam bij jou. En iets bijdragen nog veel minder.
En zoals anderen al zeggen meer dan de helft hier heeft een probleem met jou. En waarom? Door hoe jij doet.
Klootviool.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Soms denk ik echt dat jij maar half leest. Maar boeit me geen flikker. /KUTT-stem.
Helemaal mee eensquote:Op zondag 31 mei 2009 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
IK bepaal of iets goed is of niet, het is mijn leven namelijk![]()
zouden meer mensen moeten doen
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemands tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Uhm nee, wat je nu quote was wat ik over jou had gezegd - I don't care dat je sedan bent, maar zeiken over muziek op die onredelijke manier is gewoon zielig.
Ik ook. En al dat andere gezeik dat hier soms is ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja en dat vind ik van beide kanten dus jammer...
Ja, daar heb je het zelf een beetje naar gemaakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt de hypocriet.
Zoals ik al zei boo fucking hoo. Ik zeg dingen zoals ik ze zeg en als mensen daardoor meteen op hun tenen zijn getrapt is dat niet mijn probleem. Wat ik al zei, het gaat inmiddels niet meer om de inhoud maar om de tag die ervoor staat.
Tuurlijk mag jij zoiets zeggen. Maar je kan het ook iets genuaceerder doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemand tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.
Haha nee hoor, ik zou dus niet eens meer naar concerten willenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd vorig jaar zou Volbeat op Graspop staan maar het optreden ging niet door.
Wat ik van de band gehoord heb is erg goed.
Herkenbaar.Ik zou ook iedere week wel naar meerdere concerten toe willen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef Sinceria het volgende:
D'r heeft iemand iets echt heel raars gepost in mijn FoBo.
Als je dat nou ff hier plaatst...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef Sinceria het volgende:
D'r heeft iemand iets echt heel raars gepost in mijn FoBo.
Omdat dat toch niet werkt klutsquote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daar heb je het zelf een beetje naar gemaakt.
Mensen behandelen je naar hoe jij je opstelt en hen behandeld en dan krijg je dus dit.
Niet dat ik een schoolvoorbeeld van de meest relaxte poster op fok ben, maar juist daarom weet ik dat het je eigen schuld is. En je hebt er ook naar mijn idee weinig aan gedaan om dat te veranderen.
En nu ga ik ECHT douchen.
Ow, dat doet ze vaker?quote:
Dat is een man geloof ik, alweer een tijdje terug dat die dat in pm's rondstuurde. (december ofzo)quote:
Nee, KF schept op. Maar zeikt mensen niet af.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
Bels, dit is natuurlijk wel een beetje hetzelfde als anderen met KF doen wat je nu met sedan doet
Hypocrietquote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zegt de hypocriet.
Zoals ik al zei boo fucking hoo. Ik zeg dingen zoals ik ze zeg en als mensen daardoor meteen op hun tenen zijn getrapt is dat niet mijn probleem. Wat ik al zei, het gaat inmiddels niet meer om de inhoud maar om de tag die ervoor staat.
Nou, laten we maar niet helemaal elke quote (schrijf je trouwens zo: quote) gaan analyseren en herleiden.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemands tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.
Die qoute was trouwens niet naar jou gericht.
Te mafquote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
Gepost op 31-05-2009 om 13:23 Bericht citeren
[..]
Inderdaad best wel wtf!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
[..]
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou, laten we maar niet helemaal elke quote (schrijf je trouwens zo: quote) gaan analyseren en herleiden.
Over die muziek: je mag best recht voor z'n raap zijn, maar je hebt niet het recht om te 'bepalen' dat iets kut is en dat het er niet (meer) zou mogen zijn, als andere mensen het wel leuk vinden.
Ja en als iemand dat bij jou doet ga je uithuilen bij iemand. Bij bengeltje vroeger, of JB, etc.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dus als ik iets kutmuziek vind mag ik het maar niet zeggen om iemands tere zieltje niet te kwetsen? Ik zeg gewoon waar het op slaat, lekker recht voor z'n raap. En tja, zo ben ik.
Die qoute was trouwens niet naar jou gericht.
Dat ik iets zeg wil niet meteen zeggen dat je dat niet meer mag doen of laten, moet je toch lekker zelf weten. En van mij mag er nog steeds een bom op lilly allen omdat "ik" het kutmuziek "vind".quote:Op zondag 31 mei 2009 13:41 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nou, laten we maar niet helemaal elke quote (schrijf je trouwens zo: quote) gaan analyseren en herleiden.
Over die muziek: je mag best recht voor z'n raap zijn, maar je hebt niet het recht om te 'bepalen' dat iets kut is en dat het er niet (meer) zou mogen zijn, als andere mensen het wel leuk vinden.
Wtfquote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
[..]
Ik ga veel naar concerten en ik luister erg veel CD's. De laatste tijd ga ik wat minder naar concerten door geld gebrek.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:37 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Haha nee hoor, ik zou dus niet eens meer naar concerten willenIk heb daarover al zo lang zoiets van: als ik dááraan ga beginnen...
![]()
Vaak moet je ook maar afwachten wat de kwaliteit van een concert is, en gedownloade mp3-tjes cd-tjes klinken gewoon prima. Heb je ook nog zelf 'n hoop regie over... ('even op pauze', 'dit liedje nog een keer', ook al doe ik dat allemaal bijna nooit, toch)
Ja he? Ik wilde diegene een PM sturen, maar ik zie dat een mod (?) het bericht al heeft verwijderd uit mijn Fobo.quote:
Sedan. Waarom moet iemand dood omdat jij haar muziek kut vindt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik iets zeg wil niet meteen zeggen dat je dat niet meer mag doen of laten, moet je toch lekker zelf weten. En van mij mag er nog steeds een bom op lilly allen omdat "ik" het kutmuziek "vind".
Nee hoor, dit is al de 3e of 4e keer dat dat gespam naar iedereen wordt rondgestuurd. Of in fobo, of in pm, en nu ook weer een topic zag ik.quote:
Vast B, jij weet hoe het in elkaar steekt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja en als iemand dat bij jou doet ga je uithuilen bij iemand. Bij bengeltje vroeger, of JB, etc.
"Waarom doen ze nou zo tegen me"
Ik lach je finaal uit en nu heb ik er genoeg over gezegd. Ik ga van mijn dag genieten.
Sinds wanneer ben jij bi ?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef Kluts het volgende:
Ik ben nu wel nieuwsgierig naar die foto van die tieten.
Als je het zo brengt, prima. Maar dat is niet wat je net deed.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat ik iets zeg wil niet meteen zeggen dat je dat niet meer mag doen of laten, moet je toch lekker zelf weten. En van mij mag er nog steeds een bom op lilly allen omdat "ik" het kutmuziek "vind".
Want wat ik zeg wil ik ook meteen? Zou mooi zijn als dat zou kunnenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan. Waarom moet iemand dood omdat jij haar muziek kut vindt.Je kan toch ook zeggen dat je er niets aan vindt of je gewoon stil houden?
Niet.quote:
Als er een bom op lily allen terecht komt, zal ze haar mond houden. Dat is denk ik wat sedan bedoelt, wat hij zou willen. t Is nog steeds wel grof, maar op deze manier al wel redelijker gebracht. Dus al minder triest. Vind ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Sedan. Waarom moet iemand dood omdat jij haar muziek kut vindt.Je kan toch ook zeggen dat je er niets aan vindt of je gewoon stil houden?
WTF als dit waar is.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:40 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Owkee.
[..]
Waarom zeg je het anders?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Want wat ik zeg wil ik ook meteen? Zou mooi zijn als dat zou kunnen![]()
"bij wijze van spreken"quote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Waarom zeg je het anders?![]()
Ik heb een hekel aan oorlog, ruzie, doodverwensingen... Kan er dan ook heel slecht tegen wanneer iemand dat soort dingen roept.
Nja, ook met leuke nieuwe bands ontdekken ben ik niet zo actief bezig... Ik luister gewoon wat ik heb en dat groeit maar langzaam. Want als ik de hele tijd 'op zoek' ben naar nieuwe dingen, dan blijft er zo weinig tijd over...om het ook te luisteren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:44 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ga veel naar concerten en ik luister erg veel CD's. De laatste tijd ga ik wat minder naar concerten door geld gebrek.
Dat is inderdaad de idealen manier op leuke nieuwe bands te ontdekken.
Vorig keer had ik alleen tietenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
De vorige keer stond daar een ander lulverhaaltje bij
Ik ben ook niet actief opzoek. Ik luister gewoon naar mijn collectie van CD's die ik verzameld in de afgelopen jaren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:51 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Nja, ook met leuke nieuwe bands ontdekken ben ik niet zo actief bezig... Ik luister gewoon wat ik heb en dat groeit maar langzaam. Want als ik de hele tijd 'op zoek' ben naar nieuwe dingen, dan blijft er zo weinig tijd over...om het ook te luisteren.
Mazzelaar.quote:
Ja dat is waar en er wordt ook nog over seks gepraat.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Sinceria het volgende:
[mannenmodus]
Wel de tieten niet het gezeik.
[/mannenmodus]
Wil jij ook een foto van m'n manboobs dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mazzelaar.![]()
[mannenmodus]
[/mannenmodus]
Jaloers?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Mazzelaar.![]()
[mannenmodus]
[/mannenmodus]
Ok, volgende keer zal ik in plaats van eenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:53 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Zeg het dan niet zo. En al helemaal niet met eenerbij.
Als ik ja zeg ga je hier zeker een of andere vet ranzige foto posten van willekeurige manboobs? Dan zeg ik nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wil jij ook een foto van m'n manboobs dan?
Ik vonnut wel mooie tietuh.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jaloers?![]()
Jij had alleen het gezeik en geen tieten?
Zo mooi waren ze nu ook weer niet.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik ja zeg ga je hier zeker een of andere vet ranzige foto posten van willekeurige manboobs? Dan zeg ik nee.![]()
[..]
Ik vonnut wel mooie tietuh.
Je hoort mij niet klagen. Het is wat het is.quote:
Misschien waren het vorige keer andere.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:57 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Als ik ja zeg ga je hier zeker een of andere vet ranzige foto posten van willekeurige manboobs? Dan zeg ik nee.![]()
[..]
Ik vonnut wel mooie tietuh.
Mooi, gister!quote:Op zondag 31 mei 2009 13:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je hoort mij niet klagen. Het is wat het is.
Doeiquote:Op zondag 31 mei 2009 14:09 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
* El_Chica_Del_Fuego gaat zich toch maar aan haar opdracht voor school wagen...
Fijne dag allemaal!
Zou kunnen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien waren het vorige keer andere.
Nou, ik voel me vereerd.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Niet iedereen mag ze zien natuurlijk!
Hoi.quote:
Doei.quote:
Foto van mijn poes staat in mijn FoBo.quote:
Ga studeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen... Iedereen heeft al wat te doen / gaat wat doen & ik heb zin in iets leuks
Zwemmen ofzo? Sporten?quote:Op zondag 31 mei 2009 14:27 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet niet zo goed wat ik moet gaan doen... Iedereen heeft al wat te doen / gaat wat doen & ik heb zin in iets leuks
Fotoquote:Op zondag 31 mei 2009 14:28 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Foto van mijn poes staat in mijn FoBo.
Kan sowieso niet, hij is dood.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Foto![]()
Ja dan kan ik hem toch niet aaien
De zon speelt hier verstoppertje, dus het is helemaal niet lekker buitenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:29 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ga studeren.![]()
Hmmm, in de zon liggen met een boek is toch prima?
Ik wil(de) nog een eind gaan fietsen, maar het is vrij hard aan het waaien...quote:Op zondag 31 mei 2009 14:30 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Zwemmen ofzo? Sporten?
Ik moet nog steeds gaan opruimen.
Die andere bijt.quote:
Nee, blegh. Ik heb wel geveegd en gedweild, en een tafel in elkaar gezet en schoongemaakt maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen voor ik op vakantie ga. Ow ja en ik heb de was gedaan. Ga ik ff ophangen.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:32 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En opruimen... Op zich wel een goed idee om te doen, maar ik heb géén zin (maar jij dus ook niet)
Naja, je bent al wel een eindje op wegquote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, blegh. Ik heb wel geveegd en gedweild, en een tafel in elkaar gezet en schoongemaakt maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen voor ik op vakantie ga. Ow ja en ik heb de was gedaan. Ga ik ff ophangen.
Ja jij gaat toch bijna op vakantiequote:Op zondag 31 mei 2009 14:36 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Nee, blegh. Ik heb wel geveegd en gedweild, en een tafel in elkaar gezet en schoongemaakt maar ik moet eigenlijk nog veel meer doen voor ik op vakantie ga. Ow ja en ik heb de was gedaan. Ga ik ff ophangen.
Ja, op zich wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja, je bent al wel een eindje op weg
Jaaaaaaaaaaaaaaa!quote:
Je kan het!quote:
Ik heb nog geen plannenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Sinceria het volgende:
Klein feestje hiero.![]()
Gaan jullie nog op vakantie?
Je kunt ook een last-minute doen ofzo.quote:
Ja, ik weet het. Het probleem is alleen dat ik niemand heb om mee te gaanquote:Op zondag 31 mei 2009 14:51 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Je kunt ook een last-minute doen ofzo.
Kon ik maar.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:50 schreef Sinceria het volgende:
Gaan jullie nog op vakantie?
Alleen gaan lijkt je niks? Hoef je met niemand rekening te houden.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:52 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Het probleem is alleen dat ik niemand heb om mee te gaan
Zwaar druk?quote:
Nou, het is beetje vreemd.quote:
Ow ja, dat klinkt als nog even doorbijten. Ik hoop met je mee.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou, het is beetje vreemd.
Ik heb sommige dingen van mijn stageopdrachten nog...dus ff zien of ik daar uit kom. Leerrapportage 12 juni maar ik heb niet aan mijn leerdoelen gewerkt (niet zoals ik had omschreven het te doen) dus ik hoop dat dat beetje door de vingers wordt gezien. En komende 2 dagen best druk, hoop dat ik mijn deadlines haal en ben beetje zenuwachtig voor een toetsonderdeel.
Ik ga op vakantie, lekker thuis kan altijd nog.quote:
Nee, daar ben ik niet echt het type voorquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Alleen gaan lijkt je niks? Hoef je met niemand rekening te houden.
Ooo spannend! Ik had tussendoor een heleboel bijgewerkt, maar ik moest op het einde ook nog wel "even" knallenquote:Op zondag 31 mei 2009 14:54 schreef vencodark het volgende:
Btw, hoooi![]()
Gister laatste stagedag gehad...alleen nog niet alle opdrachten helemaal af. Hoop dat ik dat wel voor elkaar krijg.
Begint kouder te worden hier.
Ja, meestal lul ik mezelf er wel uit als ik iets niet gedaan heb maar ja...op een keer gaat dat ook mis ben ik bang.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ow ja, dat klinkt als nog even doorbijten. Ik hoop met je mee.
Ik ben ook niet zo van alleen op vakantie. Ik zou verdwalen, bang worden en me heel eenzaam voelen denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik niet echt het type voor
[..]
Ooo spannend! Ik had tussendoor een heleboel bijgewerkt, maar ik moest op het einde ook nog wel "even" knallenSucces ermee!
Heb hier echt nog teveel tedoen dus vakantie zou er sowieso niet inzitten denk ikquote:Op zondag 31 mei 2009 14:59 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie, lekker thuis kan altijd nog.
Parijs!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van alleen op vakantie. Ik zou verdwalen, bang worden en me heel eenzaam voelen denk ik.![]()
Wil wel paar dagen naar Parijs ofzo maar moet A. iemand vinden die mee gaat. B. kijken of ik dat financieel red gezien mijn rijlessen.
Nou, ik heb logboeken, stageopdrachten, leerdoelen waar ik aan moet werken en een leerrapportage dat ik moet schrijven. Echt irritant als je tussendoor ook nog moet functioneren op je stage.
Kom, dan gaan we.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Parijs!Daar wil ik best heen voor een paar dagen!
Ik wil naar Londenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:02 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo van alleen op vakantie. Ik zou verdwalen, bang worden en me heel eenzaam voelen denk ik.![]()
Wil wel paar dagen naar Parijs ofzo maar moet A. iemand vinden die mee gaat. B. kijken of ik dat financieel red gezien mijn rijlessen.
Nou, ik heb logboeken, stageopdrachten, leerdoelen waar ik aan moet werken en een leerrapportage dat ik moet schrijven. Echt irritant als je tussendoor ook nog moet functioneren op je stage.
Haha, ik ook niet.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef Ofresca het volgende:
[..]
In de zomervakantie? Nu ga ik dat echt niet redden.
Ik zie mogelijkheden!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Haha, ik ook niet.Zit tot mijn verjaardag (19 juni, bijna, jeuj) vast met alles. Hopelijk geen herkansingen. Mocht ik die wel hebben dan heb ik tot 25 juni geen mogelijkheden tot vrije tijd.
Maar daarna zou de wereld voor me open moeten staan.
Bovengenoemde dingen zijn bij mij verplicht. Maar heb dus niet actief aan mijn leerdoelen gewerkt (niet volens mijn plan van aanpak). Dat zal ik ook eerlijk toegeven in de leerrapportage. Bijhouden van logboek was wel te doen maar neemt soms best veel tijd in (zeker ik met mijn perfectionisme en analyseren).quote:Op zondag 31 mei 2009 15:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik wil naar Londen![]()
en ik zou mij met name eenzaam voelen inderdaad
Oke, dat is een hele boel dus! Wij hadden stageopdrachten (hier zaten leerdoelen in) en een logboek werd aangeraden - maar dit deed ik dus niet, haha.
Ik ook! Hopelijk vind ik een baantje om lekker wat geld te sparen.quote:
3 dagen is zeker kort een 2 weken vond ik al te kortquote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook! Hopelijk vind ik een baantje om lekker wat geld te sparen.
Ben vorig jaar in Parijs geweest met school maar aan 3 daagjes had ik niet genoeg.
Nee, dat is best weinig inderdaad. Wel fiets mee!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ook! Hopelijk vind ik een baantje om lekker wat geld te sparen.
Ben vorig jaar in Parijs geweest met school maar aan 3 daagjes had ik niet genoeg.
Ik in Berlijn nooit geweestquote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef automatic_ het volgende:
Parijs vond ik ook leuk, maar Berlijn sprak mij toch meer aan
En in Londen ben ik nog niet geweest, maar ik moet naar West-End
Ja, en sommige dingen stonden ook vast zeg maar. Kon je keuze maken tussen ene activiteit en de andere.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
3 dagen is zeker kort een 2 weken vond ik al te kort
Musicalquote:Op zondag 31 mei 2009 15:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik in Berlijn nooit geweestWat heb je speciaal in West End te zoeken?
Fietsen in Parijs...is dat een succes.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Nee, dat is best weinig inderdaad. Wel fiets mee!![]()
Douchen!
Binnen Europa staan Rome, Barcelona en Venetië nog op het programma.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MusicalHaha.
Berlijn vind ik wel een aanraderIk had gedacht dat ik er geen @#!@# aan zou vinden (vooroordelen etc.) maar ik liep liever in Berlijn rond dan in Parijs (ook qua mensen)
En ik wil ook nog naar Rome
Rome is echt mooi lekker makelijk met de ov 2 buslijnen die je overal brengenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MusicalHaha.
Berlijn vind ik wel een aanraderIk had gedacht dat ik er geen @#!@# aan zou vinden (vooroordelen etc.) maar ik liep liever in Berlijn rond dan in Parijs (ook qua mensen)
Ben er geweest goede keuze maar Wenen is ook prachtigquote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Binnen Europa staan Rome, Barcelona en Venetië nog op het programma.
Bij Wenen heb ik niet echt hip gevoel ofzo. Beetje truttig allemaal. Of is dat niet zo?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:17 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben er geweest goede keuze maar Wenen is ook prachtig
In Wenen kun je goed uitgaan en heeft veel cultuur opera gebouwen etc... is net als in de Sisi filmsquote:Op zondag 31 mei 2009 15:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Bij Wenen heb ik niet echt hip gevoel ofzo. Beetje truttig allemaal. Of is dat niet zo?
Uitgaan hoeft voor mij dan weer niet, hou wel van cultuur maar niet van opera. Dat bedoel ik ook met truttigquote:Op zondag 31 mei 2009 15:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
In Wenen kun je goed uitgaan en heeft veel cultuur opera gebouwen etc... is net als in de Sisi films
Barcelona wil ik ook nog inderdaadquote:Op zondag 31 mei 2009 15:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Binnen Europa staan Rome, Barcelona en Venetië nog op het programma.
Moskou, Praag en Berlijn vond ik ook wel mooie steden met veel cultuurquote:Op zondag 31 mei 2009 15:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uitgaan hoeft voor mij dan weer niet, hou wel van cultuur maar niet van opera. Dat bedoel ik ook met truttig
Praag een jaar of 10 geleden geweest, maar toen keek ik nog niet naar de cultuur. Ik was er met mijn ouders alleen om te shoppenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Moskou, Praag en Berlijn vond ik ook wel mooie steden met veel cultuur
Die is weggelopenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
Waar is eigenlijk die zon die ze beloofd hadden?
Die kruipt hier ook nogal eens achter de wolken. Heb de deuren ook dicht gedaan en ga me straks nog wel verkleden denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
En je hebt um niet eens ff gevangen? Ow daar istie (eventjes denk ik)quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
wanneer gaan we?quote:Op zondag 31 mei 2009 15:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
MusicalHaha.
Ik probeer het telkens, maar dan rent hij weer wegquote:Op zondag 31 mei 2009 15:37 schreef Jannuk het volgende:
[..]
En je hebt um niet eens ff gevangen? Ow daar istie (eventjes denk ik)
Zomervakantie?quote:
ik heb net lekker in de zon gezetenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Jannuk het volgende:
quote:
Ik hoop het ook!quote:
Lekker! Een parrot erin is zooo fijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:46 schreef KudFokker het volgende:
Heb eindelijk mijn eigen auto en ben er zo blij mee![]()
![]()
!!
2009 model met airco en een parrot!
Thnxquote:Op zondag 31 mei 2009 15:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoop het ook!
[..]
Lekker! Een parrot erin is zooo fijn.
Ik wens je veel veilige kilometers toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |