Proud to be a nerdquote:
Gast dat is echt te verschikkelijk. Heb dat laatst ook een klasgenoot proberen uit te leggen, of dat teminste dan ff een pedicure nam ofzo.. Hij droeg ze zonder sokkenquote:
jaquote:
Doeiquote:Op zondag 31 mei 2009 12:39 schreef Nouk84 het volgende:
Even spammen met mijn dansnummer en dan ga ik nu de deur uit!
Jij kijkt naar voetenquote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gast dat is echt te verschikkelijk. Heb dat laatst ook een klasgenoot proberen uit te leggen, of dat teminste dan ff een pedicure nam ofzo.. Hij droeg ze zonder sokken![]()
![]()
![]()
die voeten
![]()
Hoi Civilianquote:
GMTA.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Schoenen zeggen heel wat over een persoon maar goed
Zoals?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Het zal wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Marurk het volgende:
[..]
Lily Allen is coolquote:Op zondag 31 mei 2009 12:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Lily AllenNo matter what, ik word zo vrolijk van haar liedjes...
Wat op dit moment betekent dat ik allerlei kutdingen even kan relativeren en me gewoon even 'normaal' voel
Van mij mag er een bom opquote:Op zondag 31 mei 2009 12:45 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Lily AllenNo matter what, ik word zo vrolijk van haar liedjes...
Wat op dit moment betekent dat ik allerlei kutdingen even kan relativeren en me gewoon even 'normaal' voel
Inderdaad. Ook als ik twijfel over iemand, dan kijk ik naar zijn schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:46 schreef Kluts het volgende:
Ik kan bij een man echt afknappen op zijn schoenen.
Ja inderdaad please explain.quote:
Okequote:Op zondag 31 mei 2009 12:47 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook als ik twijfel over iemand, dan kijk ik naar zijn schoenen.
quote:
Kisten toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef Civilian het volgende:
Ik draag wel vrij normale schoenen geloof ik
Dat mag niet in [Singles]. Want stylish is per definitie gay.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:48 schreef Civilian het volgende:
Ik draag wel vrij normale schoenen geloof ik
Kisten?quote:
Jij vindt alles kut.quote:
Ik geef ze groot gelijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef Belsezar het volgende:
Mijn vrienden zijn watjes
Katers hebben enzo en daarom niet meer gaan voetballen vandaag. Mietjes.
Dus gewoon normale schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef Civilian het volgende:
[..]
Kisten?Hell no, die tijd is geweest
Kan ook moeilijk kisten dragen onder m'n werkkleding enzo
Nee hoor Lily Allen maakt leuke muziek.quote:
Geen idee. Wat is normaal? Sneakers ofzo bijvoorbeeld.quote:
Nee, vegeteren achter een schermpje met dit weer is de shitquote:
Mainsteam pop...ja leuk!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor Lily Allen maakt leuke muziek.
Voor mij wel.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nee, vegeteren achter een schermpje met dit weer is de shit
Misschien wel maar in ieder geval beter dan de meeste artiesten in de top 40.quote:
Nee ik draag dan niet 'normale' schoenen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee. Wat is normaal? Sneakers ofzo bijvoorbeeld.
En buiten werktijd?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:56 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee ik draag dan niet 'normale' schoenen.
Ik draag gewoon nette, zwarte schoenen. Ik loop door de week in pak, dus mja het type schoen wat daar bij hoort zeg maar
quote:
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very muchquote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Anders kraken we even niet elkaars muzieksmaak af a la 'daar mag een bom op'... Als je iets kut vindt luister je er toch niet naar.
Net is sportievere, nette schoenen. Nogsteeds geen sneakers of kisten. En kleding, gewoon casual enzoquote:
Sedan moet je gewoon negeren. Het singleschap heeft hem verzuurd.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Anders kraken we even niet elkaars muzieksmaak af a la 'daar mag een bom op'... Als je iets kut vindt luister je er toch niet naar.
Het zit wel diep bij jou.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very much
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
lily allen moet gewoon een bom op, fuck you very much
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Net is sportievere, nette schoenen. Nogsteeds geen sneakers of kisten. En kleding, gewoon casual enzo
Gewoon negerenquote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ja.. ook vooral niet redelijk zijn. Jij ook een fijne dag.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Goh wat een stelletje kanslozen zijn jullie ook bij elkaar zeg
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
Zegt de grootste kanslozen van dit topic.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
*hap hap hap*
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
We zijn vandaag elkaar wel lekker aan het afkraken he
Ik hield het droog tot ik het opzette net..quote:Op zondag 31 mei 2009 12:59 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Net weer opgedroogd, dus niet verstandig om nu dat nummer te gaan luisteren...
Gezellig toch.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:05 schreef mrbox het volgende:
We zijn vandaag elkaar wel lekker aan het afkraken he
Volgens mij typte ik het niet jijquote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zegt de grootste kanslozen van dit topic.
Ja ach, er komt vanzelf wel weer iets voorbij - muziek of iets anders, ... ben al 't hele weekend bezig.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik hield het droog tot ik het opzette net..
Ik ben ook kansloos maar jij bent nog kansloser.quote:
Ik lees daar in kans-Loser. Het nieuwe woord van 2009?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben ook kansloos maar jij bent nog kansloser.
Helaas, een of andere knues bij het circuit vond het nodig m'n dag te ruineren.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
Naar buiten stelletje gekken.
Ik wacht op mijn liftquote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
Ik ga ook zo.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
hoezo?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Helaas, een of andere knues bij het circuit vond het nodig m'n dag te ruineren.
Ga ik nu doen.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:09 schreef halfbearad het volgende:
Lekker weer.
Hahahaquote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik lees daar in kans-Loser. Het nieuwe woord van 2009?
Sneakers... maar geen all-stars ofzoquote:Op zondag 31 mei 2009 13:06 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Wat voor schoenen draag jij eigenlijk?
Mocht niet erop omdat ik met een andere auto was en zelf niet ging rijden. (circuitbak ligt uit elkaar wachtens op spullen uit de us) Maargoed auto lag vol spullen dus dat schiet niet op.quote:
ik ookquote:Op zondag 31 mei 2009 13:10 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Ik lees daar in kans-Loser. Het nieuwe woord van 2009?
Wat krijg ik er voor?quote:
wel begrijpelijk...quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mocht niet erop omdat ik met een andere auto was en zelf niet ging rijden. Maargoed auto lag vol spullen dus dat schiet niet op.
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:12 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Ik verzin nieuwe woorden waar je bij staat. Of ik ben dyslectisch.
Ja eigenlijk bedoelde (schrijf) je natuurlijk 'kanslozer', maar ik vind 'kansloser' toch wel erg leuk.quote:
Vriend van me ging rijden en die had ook nog zooi achterin aangezien het ook niks is om al die spullen zo ergens achter te laten.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
wel begrijpelijk...
wij gaan morgen met een profile bus (hoofdsponsor) onder het motto "ja maar we hebben 3 pallets reclame en promotiemateriaal mee" naar binnen
maak je ergens deel van uit dat je met spullen het circuit op moest?
Kansloser is inderdaad leukerquote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
[..]
Ja eigenlijk bedoelde (schrijf) je natuurlijk 'kanslozer', maar ik vind 'kansloser' toch wel erg leuk.
En knuffel terug
Nee jij bent niet kansloos wil je zeggen. De frustratie druipt er van af.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
*hap hap hap*
gaat dit over zandvoort? of een ander circuit (ik denk bij circuit standaard aan zandvoort)quote:Op zondag 31 mei 2009 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vriend van me ging rijden en die had ook nog zooi achterin aangezien het ook niks is om al die spullen zo ergens achter te laten.
Oh en nu opeens vragen ze dus parkeergeld
Hoeveel paar schoenen heb jij?quote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef rival het volgende:
ik draag van alle soorten schoenen, nette zwarte leren schoenen, mooie witte sneakers.. zwarte sneakers.. witte sneakers die nu zwart zijn... sneakers met gaten
tsjah, met de vieze sneakers hoef ik niet op mijn 9-5 aan te komen, en de nette zwarte zou ik never nooit aantrekken naar de garage natuurlijk
Boeiend. Pak een stoel zet die in de zon parkeer je kont erop met een bier.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mocht niet erop omdat ik met een andere auto was en zelf niet ging rijden. Maargoed auto lag vol spullen dus dat schiet niet op.
quote:
jij ook een knuffel dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |