Hou je bek!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jij gooit het op de grond pauper. Jij bent hier de lul. Hij geeft je nog een nieuw zakje..... rot op man.
*lollies weer terugneemtquote:
Neem een lolly crybabyquote:
quote:
Ongekend faalniveau van TS.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef Electro-Worm het volgende:
Een vriend en ik gingen effe frietje hallen bij de snackbar aan de overkant.![]()
Had een frietje bestelt plus zakje snoep. En ik maakte het zakje snoep open, maar toen viel alles eruit, op de grond. Dus ik zeg: "Dat ga ik niet meer eten hoor, mag ik een nieuw zakje" . Zegt de eigenaar met zo'n turks/marokkaans accent: "Nee nee ey ik niet vies kun je gewoon oprapen ik zeg, is niet vies die vloer echt. " Terwijl je duidelijk kon zien dat die vloer kankervies was. Behalve de lolly want die zat in nog een verpakking, die at ik gewoon op. Maargoed, naar lang gezeur van mij gaf hij me toch mijn zakje snoep.
Dus ik maak het zakje open en begin te eten
En ineens komt die eigenaar, die kankerschooier, naar me toe rennen van NEE NEE, en hij pakt serieus snel de andere lolly van het nieuwe zakje eruit. Zegt ie: ANDERS HEB JIJ TWEE, MAG NIET 2. MAG NIET. En toen liep hij lachend weg, maar het was echt zo'n overwinnings lach van ha heb ik jou daar.![]()
Dus ben na het frietje gewoon maar weer naar huis gegaan.
Samenvatting: Schooier pakt lolly af.
Echtquote:Op zondag 31 mei 2009 12:36 schreef ufopiloot het volgende:
Waarom haal je een zakje snoep voor bij je patat?
Neuj, had ik er niet voor over.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:31 schreef phpmystyle het volgende:
En jij kon geen 50 cent betalen voor een nieuw zakje snoepPauper.
BOMIL IS EEN TURKquote:
ALLE LOLLIES VERZAMELEN:quote:
dat patat friet is heeft een of andere debiel verzonnen.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 15:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
dat patat friet is heeft een of andere debiel verzonnen.
het is gewoon friet(frites). patat is een aardappel, komt van potatoes of patatte ofzo.
Patat, Belg.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
het is gewoon friet(frites). patat is een aardappel, komt van potatoes of patatte ofzo.
voorbeeldfunctie als crew?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:05 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
jij gooit het op de grond pauper. Jij bent hier de lul. Hij geeft je nog een nieuw zakje..... rot op man.
quote:
Wat nu voorbeeldfunctie. Mod geeft een duidelijke weergave van het gebeurde zonder doekjes er omheen te winden en daar kun je niet mee omgaan?quote:
Ja, en waar wordt friet ookalweer van gemaakt? Aardappelen ja! Het heet gewoon patat dus!quote:Op zondag 31 mei 2009 15:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
Ja maar friet (frites) komt van gefrituurd. Het is daarom ook gewoon patates frites, oftewel, gefrituurde aardappel.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:33 schreef onderscheid het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |