Een echte kerel denkt niet constant na over hoe die een echte kerel moet zijnquote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef padlarf het volgende:
Een echte kerel draagt gewoon een lange broek
wat doe jij nu dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:07 schreef hoppla het volgende:
[..]
Een echte kerel denkt niet constant na over hoe die een echte kerel moet zijn
geen crocsquote:Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef afcajos het volgende:
Ik draag altijd 3 kwarts broeken, en dan sandalen met sokken.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Dit is echt iets voor tokkie's en ander Nederlands gespuis![]()
![]()
Je kan zo in één opslag zien wie Nederlands is als je op vakantie bent: gewoon de driekwartsbroeken spotten. Ik geef mezelf bonuspunten als ik er eentje in het oranje tegenkom
Oranje of grijze driekwartsbroek? Nederlander!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:58 schreef padlarf het volgende:
nederlander sop vakantie kun je spotten door naar de zwembroeken te kijken
grote kleurrijke zwembroek? Nederlander!
Kleren maken de man.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:01 schreef Chai het volgende:
Ligt aan de broek en de man, maar kan best mooi zijn.
Handig als je in Limburg woont en de dijk doorbreekt.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Djeez het volgende:
Driekwartsbroek is voor bazen. Ik heb er een heel aantal, ik draag er nu eentje met oranje legermotief. Verder heb ik nog eentje van blauwe jeansstof, een rode en nog een gewone legerbroek 3/4
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef Djeez het volgende:
Driekwartsbroek is voor bazen. Ik heb er een heel aantal, ik draag er nu eentje met oranje legermotief. Verder heb ik nog eentje van blauwe jeansstof, een rode en nog een gewone legerbroek 3/4
So truequote:Op zondag 31 mei 2009 12:52 schreef Marurk het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Driekwartsbroeken inderdaad.Geen gezicht.
Je kunt ook buiten op de laptop zitten.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:26 schreef 16meter het volgende:
Een echte kerel zit niet binnen met dit weer.
Dan gaat ie stuk.quote:
Heb je geen tuinstoel?quote:
Waarom zou je buiten op een laptop gaan zitten?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |