Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Smeren Bommie smeren .quote:Op zondag 31 mei 2009 20:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaavan onder tot boven helemaol rood
![]()
Heeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrlijk!
egnie.. gewoon medium rare mijn nest inquote:
Ja dat wel ,trouwens op je fotootje te zien heb jij best bruine huid,toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
egnie.. gewoon medium rare mijn nest in![]()
Ik slaap super als ik verbrand ben hahah
neu die is genomen in Italie... toen had ik al liggen bakken ...quote:Op zondag 31 mei 2009 20:30 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja dat wel ,trouwens op je fotootje te zien heb jij best bruine huid,toch?
oke maarre heb je t shirt al gezien?quote:Op zondag 31 mei 2009 20:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
neu die is genomen in Italie... toen had ik al liggen bakken ...
Begin nu weer dezelfde kant op te gaan!
is er al een pro adam shirt ?quote:
neu op ander topic een anniebab shirt, door ole gemaakt, maar ik weet niet wie me tegenstander isquote:
Ja:quote:
Greys heeft hem gemaakt hoor!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:38 schreef Anniebab het volgende:
[..]
neu op ander topic een anniebab shirt, door ole gemaakt, maar ik weet niet wie me tegenstander is
Die jaaaaaaaaquote:Op zondag 31 mei 2009 21:20 schreef cobain1994 het volgende:
Hij had haar veel eerder in moeten ruilen, of valt patricia nu ook onder een inruil/regeling? Wat nu ook met oude auto's gebeurd..Word hij er ook nog beter van...
mmmmm breng ik toch nog duizend op valt nog mee....quote:Op zondag 31 mei 2009 21:27 schreef versabommie het volgende:
[..]
Die jaaaaaaaa![]()
De sloopregeling, is de vette shit van nu!
DEN HAAG - De sloopregeling voor oude vrouwen is rond. Voor vrouwen van de leeftijd tussen de 30 en 50 bedraagt de premie duizend euro, voor oudere vrouwen 750 euro..
Adam is dus wel een beetje fucked... 250 euri down the drain!
quote:Op zondag 31 mei 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een taal!![]()
Ik vind dat julie wel een beetje te hard zijn voor Curry
Mag ik hier mijn eigen 'Zesde Zintuig'-voorspelling aan toevoegen?quote:Op zondag 31 mei 2009 19:03 schreef Manu82 het volgende:
AMSTERDAM - De relatie tussen Adam Curry en Micky Hoogendijk houdt geen stand. Dat voorspelt Zesde Zintuig-winnaar Peter van der Hurk.
Adam verliet zijn geliefde Patricia Paay na twintig jaar voor Micky, werd vorige week bekend. Volgens Peter van der Hurk zal die nieuwe liefde niet slagen. "Maar er zal er tussen Patricia en Adam ook geen verzoening komen", zei hij in Life & Cooking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |