????quote:
Ja je moet wat, jullie verloren je scherptequote:
Nou ik moet je zeggen dat ik haar altijd wel symphatiek vond, maar ik kwam er eigenlijk hier achter dat zij nou ja anders is dan ik dacht en ik als niet-snovende dammer kan me daar niet mee oplaten ,dus toch maar niet in t Mickey-team.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:12 schreef DarkElf het volgende:
wat een rottopic, doe eens meer moeite voor iets leuks ofzo![]()
Heeft er al iemand van 'team mickey' zich gemeld?
lijkt me lachen
Pareltje!quote:Op zondag 31 mei 2009 10:25 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ik moet je zeggen dat ik haar altijd wel symphatiek vond, maar ik kwam er eigenlijk hier achter dat zij nou ja anders is dan ik dacht en ik als niet-snovende dammer kan me daar niet mee oplaten ,dus toch maar niet in t Mickey-team.
Bommie ligt met zijn gatje in t zonnetje denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:43 schreef Greys het volgende:
Bommie, doe ook hier eens even een lekkere OP!
Compleet met afbeeldingen, t-shirts en polls met in élk geval de keuzemogelijkheid Micky is een HOERRRRRRRRRRRR graag.
quote:'Adam Curry weer vrijgezel'
AMSTERDAM - De relatie tussen Adam Curry en Micky Hoogendijk houdt geen stand. Dat voorspelt Zesde Zintuig-winnaar Peter van der Hurk.
Adam verliet zijn geliefde Patricia Paay na twintig jaar voor Micky, werd vorige week bekend. Volgens Peter van der Hurk zal die nieuwe liefde niet slagen. "Maar er zal er tussen Patricia en Adam ook geen verzoening komen", zei hij in Life & Cooking.
Ook sprak de winnaar van het RTL 4-programma Het Zesde Zintuig zich uit over de breuk tussen Jan Smit en Yolanthe Cabau van Kasbergen. "Jan Smit is best verdrietig. Er is eerder een breuk geweest, maar ze hebben er nu wel vrede mee. Jan zal weer op zo'n zelfde type vallen, maar dat wordt wel iemand die hem gaat coachen en achter hem gaat staan."
Ook voorspelde Peter dat Life & Cooking een doorstart maakt, waarschijnlijk in november. "Er komen twee nieuwe sponsors."
Nou nou nou wat een taal!quote:Op zondag 31 mei 2009 14:16 schreef Day het volgende:
Jezus Bommie, had dat niet beter gekund? HOERRRRRRRRRRRRRRR!
Hey Bommie!quote:Op zondag 31 mei 2009 20:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een taal!![]()
Ik vind dat julie wel een beetje te hard zijn voor Curry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |