emporio armaniquote:Op zondag 31 mei 2009 11:13 schreef Marurk het volgende:
OK, even een vraagje voor de dames.
Welke vinden jullie het mooist?
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/234.jpg
http://i299.photobucket.com/albums/mm296/Marurk/123.jpg
Niet zozeer om het leren bandje, maar gewoon, ik weet niet, ik vind ze allebei gewoon een beetje gay.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:27 schreef Marurk het volgende:
[..]
Ok.
Een met stalen band heb ik al. Hele mooie overigens. Wilde voor de verandering eens eentje met leren band, maar snap best dat sommige mensen dat niets vinden.
ik heb dus altijd een horloge omquote:Op zondag 31 mei 2009 11:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zozeer om het leren bandje, maar gewoon, ik weet niet, ik vind ze allebei gewoon een beetje gay.
Ik vind gewoon geen horloge dragen het mooist, gedoe aan je lijf is niks voor mij.
quote:
Dus jij bent tijdloosquote:Op zondag 31 mei 2009 11:39 schreef Ajam het volgende:
* Ajam draagt al jaren geen horloges.
Maar de 123
Ik niks meer. Vroeger wel altijd horloges, ring, ketting, maar nu niks meer. Ik hou er niet (meer) van. Het enige wat ik draag zijn mijn tatoeages.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dus altijd een horloge om
als ik m vergeten ben voel ik me echt kaal en een gevoel van gemis (van tijd)
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:36 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Die 2e.![]()
Die 1e is ook wel mooi, maar ik vind het bandje echt te lelijk.
Je hebt wel smaak.
Klopt. Wil niet zeggen dat ik deze ga kopen hoor, maar heb nou ook weer geen 1000+ euro over voor een of ander Zwitsers automatisch horlogequote:Op zondag 31 mei 2009 11:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
emporio armaniDat is een kleding ontwerper geen horloge maker !
Zonnebril heb je ook niet?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:37 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet zozeer om het leren bandje, maar gewoon, ik weet niet, ik vind ze allebei gewoon een beetje gay.
Ik vind gewoon geen horloge dragen het mooist, gedoe aan je lijf is niks voor mij.
Ik had mijne altijd om, na de zomervakantie een enorme witte streep gehadquote:Op zondag 31 mei 2009 11:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb dus altijd een horloge om
als ik m vergeten ben voel ik me echt kaal en een gevoel van gemis (van tijd)
nah ketting of ring ofzo draag ik niet alleen mn horlogequote:Op zondag 31 mei 2009 11:41 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik niks meer. Vroeger wel altijd horloges, ring, ketting, maar nu niks meer. Ik hou er niet (meer) van. Het enige wat ik draag zijn mijn tatoeages.
Tijd is iets dat door mensen is uitgevonden.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:41 schreef DR34M3R het volgende:
Ik draag geen horloge, en de 4 klokken, 5, als je mijn wekkerradio meetelt, staan of stil, of niet goed, waarbij de afwijking varieert van 5 minuten tot een uur
Je zou zeggen dat ik iets tegen tijd heb
die van mij zit vrij los dus wiebeld heen en weer en wordt er wel bruinquote:Op zondag 31 mei 2009 11:42 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik had mijne altijd om, na de zomervakantie een enorme witte streep gehad
I'm afraid not...quote:
Een tattoo draag je toch ook.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nah ketting of ring ofzo draag ik niet alleen mn horloge
heb wel lang een ring gedragen dus en heel afentoe schrik ik me even rot en denk waar is mn ring, om dan te bedenken OHJA ik hoef dat ding niet meer om
sja mn tatoeages tellen die ook?
Omdat een zonnebril vaak net als een horloge als mode-object wordt gezien (en niet als louter functioneel item).quote:Op zondag 31 mei 2009 11:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Jawel, in de auto, verder bijna nooit.
Hoezo dan?
en soms best handig vind ik weet je tenminste wanneer je klaar bent met werken en doe je niet teveelquote:Op zondag 31 mei 2009 11:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tijd is iets dat door mensen is uitgevonden.
Ah. Mijne ging ook mee de middellandse zee in, je wil niet weten hoe dat stoffen bandje rookquote:Op zondag 31 mei 2009 11:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die van mij zit vrij los dus wiebeld heen en weer en wordt er wel bruin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |