Gister nog een beetje kunnne slagen in de stad ?quote:
Minder drinken.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef Kluts het volgende:
Als iemand DE remedie tegen een kater heeft houd ik me aanbevolen.
Eten inderdaad, metabolisme een handje helpen. Maar eten met een kater, tja. Ik wacht in elk geval nog even.quote:
Naar je leeftijd zullen we maar zeggen ?quote:
Vast wel. Maar als jij een verwijfd horloge wilt dragen, be my guest.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-gay-horloges voor mannen?
Cool alleen jammer dat hij niet meer waterdicht was.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:58 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, ding openen, wijzer erin drukken en voila. Was helaas niet meer waterdicht
123 of 234?quote:Op zondag 31 mei 2009 11:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe kan een horloge gay zijn?
Omdat ze voor je gevoel meer voor een vrouw zijn?
Als je op die emporio armani site gaat kijken hebben ze daar ook wat sportievere horlogesquote:Op zondag 31 mei 2009 11:58 schreef Marurk het volgende:
[..]
Zijn er ook niet-gay-horloges voor mannen?
Ik heb uiteraard nog wel ff een durum gehaald bij de shoarmaturk voor ik naar huis ging, maar ik kan me niet eens meer herinneren of ik die wel helemaal opgegeten heb.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daar helpt bij mij echt niet. Een vette hap of gewoon een bord warm eten helpt bij mij wel weer
Blijven eten tijdens het zuipen wil ook helpenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:58 schreef dawg het volgende:
[..]
Eten inderdaad, metabolisme een handje helpen. Maar eten met een kater, tja. Ik wacht in elk geval nog even.
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Vast wel. Maar als jij een verwijfd horloge wilt dragen, be my guest.
Van die plastic bandjes vind ik zoquote:Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Als je op die emporio armani site gaat kijken hebben ze daar ook wat sportievere horloges
Hahaquote:Op zondag 31 mei 2009 12:01 schreef Jotcha het volgende:
Op vakantie in spanje met school, iedereen had aaridg wat op, dus we besluiten een halve liter water te drinken. Iemand gooit de flesjes aan, we draaien ze meteen open en komen erachter dat het seven up is.
Ik had ff de 7up-post gemist en had in eerste instantie een heel apart idee bij deze post.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kwam toch behoorlijk ver, de hele kamer zat onder
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik had ff de 7up-post gemist en had in eerste instantie een heel apart idee bij deze post.
linkquote:Op zondag 31 mei 2009 12:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Van die plastic bandjes vind ik zo
En dan van die grote cijfertjes.Nee, geef mij maar een iets meer stylish horloge.
Het is maar goed dat ik het eerst deel van het verhaal had gelezen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:03 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Het kwam toch behoorlijk ver, de hele kamer zat onder
Stylish is the new gay?quote:Op zondag 31 mei 2009 12:02 schreef Marurk het volgende:
[..]
Van die plastic bandjes vind ik zo
En dan van die grote cijfertjes.Nee, geef mij maar een iets meer stylish horloge.
Laterquote:
Nee maar wel metroseksueelquote:
Ik heb er een die erg op die lijkt, alleen dan met stalen band.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
link
Ff afgezien van het bandje (rubber) is deze minder gay dan die jij hebt laten zien
En minder mooi.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
link
Ff afgezien van het bandje (rubber) is deze minder gay dan die jij hebt laten zien
De metroseksueel is uit.quote:
Ik vond de andere stijlvollerquote:Op zondag 31 mei 2009 12:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
link
quote:
Typische woordkeus..quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
De metroseksueel is uit.
Doe mij maar gewoon een lekker old-fashioned holbewoner wat dat betreft.
Oh dan maak ik nog steeds geen kans.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
De metroseksueel is uit.
Ja! Zelfs nog een jurkje gekocht!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gister nog een beetje kunnne slagen in de stad ?
Nee maar wel als dat horloge stijlvol enzo moet zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dus als je een horloge koopt/draagt die eens een keer geen standaard stalen band heeft, ben je metro?
123quote:
Nu je het zegtquote:
Verdomme, heb ik net nieuwe stylish kleding gekocht.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
De metroseksueel is uit.
Geef toe, het is wel duidelijk wat ik bedoel.quote:
Hahaha.. dan had je genoeg op dusquote:Op zondag 31 mei 2009 12:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb uiteraard nog wel ff een durum gehaald bij de shoarmaturk voor ik naar huis ging, maar ik kan me niet eens meer herinneren of ik die wel helemaal opgegeten heb.
Maar het was wel een leuke avond.
Goeide middagquote:
Nou ja, ik heb het toch niet zo op berenvellen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:12 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Verdomme, heb ik net nieuwe stylish kleding gekocht.![]()
Whehequote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
De metroseksueel is uit.
Nee, ik ga wat met een niet-stijlvol, lelijk horloge rondlopen.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar wel als dat horloge stijlvol enzo moet zijn.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar wel als dat horloge stijlvol enzo moet zijn.
Ja, ik drink tegenwoordig niet zo vaak meer, maar als ik het doe, doe ik het goed.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. dan had je genoeg op dus
Dat is het belangrijkste
ik heb toch nog wel even m'n smsjes die ik gisternacht had verstuurd nog even teruggelezen. Als je ze half in je slaap typt, weet je het maar nooit![]()
Dat is een kwestie van smaakquote:Op zondag 31 mei 2009 12:13 schreef Marurk het volgende:
[..]
Whehe
[..]
Nee, ik ga wat met een niet-stijlvol, lelijk horloge rondlopen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, ik drink tegenwoordig niet zo vaak meer, maar als ik het doe, doe ik het goed.
Ik las gister wat voor smsjes ik vrijdagnacht gestuurd heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |