aantal posts: 212 (gemiddeld 1 per dag)quote:
Je komt er nooit een tegen die ouder dan zestien is?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Op de een of andere manier zijn Rubens altijd een bepaald soort mens
Verklaar u nader.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Op de een of andere manier zijn Rubens altijd een bepaald soort mens
PHP, my style!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef Silver92 het volgende:
"Zonder PHP, is er geen FOK!!!!111!1!!!1!"
Maar jij bent dom...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
aantal posts: 212 (gemiddeld 1 per dag)
Jij bent geen echte Fokker!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
beroep: Vrachtwagenwasserquote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
aantal posts: 212 (gemiddeld 1 per dag)
Jij bent geen echte Fokker!
phpmystylequote:Op zondag 31 mei 2009 00:27 schreef Silver92 het volgende:
"Zonder PHP, is er geen FOK!!!!111!1!!!1!"
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:29 schreef kensei het volgende:
[..]
Maar jij bent dom...Weet ik. Maar dommerikken schoppen het altijd verder dan artsen die op universitair voor een hongerloontje van 130K moeten rondkomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Man is de baas, vrouw kent haar plaats.
beroep:quote:
Ik faal nooit. En helemaal niet tegen over fokkers.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef Ascendancy het volgende:
TS faalt hier hard, zelfs voor een troll-topic
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Weet ik. Maar dommerikken schoppen het altijd verder dan artsen die op universitair voor een hongerloontje van 130K moeten rondkomen.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
beroep:
Er stond niets? Dan ga ik er vanuit dat je werkloos bent, derhalve epic fail_!
You made it, 3 trolls in a row!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik faal nooit. En helemaal niet tegen over fokkers.
Je maakt je punt niet. Je zet jezelf alleen maar voor gek, door weer zo'n onozele post.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:36 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
[..]
[..]
You made it, 3 trolls in a row!
Jou mening zal aan m'n kont oxideren.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:36 schreef Silver92 het volgende:
Jij doet me denken aan een andere gozer waar ik een grafhekel aan had, ik weet niet meer wat zijn username was maar hij had een UI van een gehandicapte jongen die verkleed was als spongebob.
Welk punt?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je maakt je punt niet. Je zet jezelf alleen maar voor gek, door weer zo'n onozele post.
Ik wou even meten hoe onnozel jij was. Maar ik had je weer in het ootje.quote:
Als je mijn schitterende beroep zou weten zou je spontaan zelfmoord plegen als vrachtwagenwasser dus dat bespaar ik je.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
beroep:
Er stond niets? Dan ga ik er vanuit dat je werkloos bent, derhalve epic fail_!
Hij is een ufo piloot, duhquote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je mijn schitterende beroep zou weten zou je spontaan zelfmoord plegen als vrachtwagenwasser dus dat bespaar ik je.
Anus, hoer.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jou mening zal aan m'n kont oxideren.
Je bent er nu pas achter? Best triest. Waarom slijt jij je hele leven op Fok trouwens? Mensen zoals jij hebben immers een grandioze toekomst voor de boeg.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef wikwakka2 het volgende:
TS is een debieltje en dat soort mensen kan je gewoon niet serieus nemen.
Je had me in het ootje? Leg uitquote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou even meten hoe onnozel jij was. Maar ik had je weer in het ootje.
Ik overweeg ook collectieve zelfmoord. En nu al helemaal omdat jij tegen me praat.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:40 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Als je mijn schitterende beroep zou weten zou je spontaan zelfmoord plegen als vrachtwagenwasser dus dat bespaar ik je.
Hele levenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent er nu pas achter? Best triest. Waarom slijt jij je hele leven op Fok trouwens? Mensen zoals jij hebben immers een grandioze toekomst voor de boeg.
Omdat jij als enigste op mijn domme taalfouten in ging. Was niet slim van je.quote:
Het is enige, niet enigstequote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij als enigste op mijn domme taalfouten in ging. Was niet slim van je.
Weinig geleerd van je ban hè?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wou even meten hoe onnozel jij was. Maar ik had je weer in het ootje.
aantal posts: 21955 (gemiddeld 37 per dag)quote:
Meneer kent woorden met meer dan 3 lettergrepenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
aantal posts: 21955 (gemiddeld 37 per dag)
Mischien moet je is gaan twijfelen aan je eigen integriteit.
Edit doe maar niet. We hoeven niet nog een Karst.T.
Ík snap de overeenkomst tussen Misschien moet je en gaan twijfelen aan je eigen integriteit nietquote:Op zondag 31 mei 2009 00:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
aantal posts: 21955 (gemiddeld 37 per dag)
Mischien moet je is gaan twijfelen aan je eigen integriteit.
Edit doe maar niet. We hoeven niet nog een Karst.T.
TS is een troll.quote:
Whehe, heb je me daar even tuk. Ik slijt inderdaad mijn hele leven op FOK!!!!!!!111!11! ROFLEINZ!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent er nu pas achter? Best triest. Waarom slijt jij je hele leven op Fok trouwens? Mensen zoals jij hebben immers een grandioze toekomst voor de boeg.
En ik kan geen Marrokaans.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:46 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ík snap de overeenkomst tussen Misschien moet je en gaan twijfelen aan je eigen integriteit niet
Echt gast, stop met posten. Met de post zet jij jezelf meer voor lulquote:
Doe ik MBO? of ICT?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Whehe, heb je me daar even tuk. Ik slijt inderdaad mijn hele leven op FOK!!!!!!!111!11! ROFLEINZ!
Dat zal jij inderdaad het beste wetenEn met mijn toekomst is niets mis, ik voorspel eerder problemen met jouw MBO-ICT opleiding.
quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt gast, stop met posten. Met de post zet jij jezelf meer voor lul.
Die Rquote:Op zondag 31 mei 2009 00:49 schreef -SG- het volgende:
[..]
Echt gast, stop met posten. Met de post zet jij jezelf meer voor lul.
Ik ben 16 en ik houd van bier...quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef ufopiloot het volgende:
Ach, jongentjes van 16 houden nog niet zo van bierDaar moet hij gekke bekken van trekken als hij een slok neemt.
Ach, jochies van die leeftijd zijn ook al heel knap bezig als ze hun 2e breezertje binnenhouden.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef ufopiloot het volgende:
Ach, jongentjes van 16 houden nog niet zo van bierDaar moet hij gekke bekken van trekken als hij een slok neemt.
Toen ik 15 was dronk ik al bierquote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef ufopiloot het volgende:
Mischien ditquote:Op zondag 31 mei 2009 00:50 schreef ufopiloot het volgende:
Oh lekker, rode aanmaak met spiritusextractquote:
Je gebruikt voor hem een moeilijk woord, hij gaat dit nu googlen!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Oh lekker, rode aanmaak met spiritusextract
Je hebt mijn camera gehackt hequote:Op zondag 31 mei 2009 00:52 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:TS is een een autistische en verstandelijk beperkte idioot met een obsessie voor PHP. Ook is TS een pedofiel, zo is TS meerdere malen in aanraking geweest programmas met Undercover in Nederland. Ook leid TS ernstig aan overgewicht en moet daarom door een scootmobiel vervoerd worden. Wat helemaal vervelend voor TS is, is dat hij last heeft van een vergroeide urinebuis. In z'n vrije tijd heeft TS ook geen problemen met een potje World of Warcraft, zo speelt TS rond de 12 uur per dag WoW. De ouders van TS hebben beide last van een slappe anus, zo moet TS dagelijks het huis ontdoen van uitwerpselen.
Gast het was niet bedoelt om stoer over te doen, hij zegt dat jonge jongentjes er gekke bekken van trekken wat dus niet zo is want ik dronk het al toen ik 15 was.quote:
Jij faalt echt zo hard he. Echt heel hard.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef supersnel het volgende:
[..]
Gast het was niet bedoelt om stoer over te doen, maar hij zegt dat jonge jongentjes er gekke bekken van trekken wat dus niet zo is want ik dronk het al toen ik 15 was.
Je citeert je eigen gedachtengang.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je gebruikt voor hem een moeilijk woord, hij gaat dit nu googlen!
Somebody call the care policequote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef supersnel het volgende:
[..]
Gast het was niet bedoelt om stoer over te doen, hij zegt dat jonge jongentjes er gekke bekken van trekken wat dus niet zo is want ik dronk het al toen ik 15 was.
Vertaling:quote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef -SG- het volgende:
[..]
Je gebruikt voor hem een moeilijk woord, hij gaat dit nu googlen!
Jij bent een lichtend voorbeeld voor Fok.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij faalt echt zo hard he. Echt heel hard.
Niet kletsen, je wilde gewoon dat je e-penis gestreeld zou wordenquote:Op zondag 31 mei 2009 00:53 schreef supersnel het volgende:
[..]
Gast het was niet bedoelt om stoer over te doen, hij zegt dat jonge jongentjes er gekke bekken van trekken wat dus niet zo is want ik dronk het al toen ik 15 was.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik overweeg ook collectieve zelfmoord. En nu al helemaal omdat jij tegen me praat.
Niet spotten met schizofreniequote:
Nee maar jij wel toch ?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Jij faalt echt zo hard he. Echt heel hard.
Heb je speciaal die screenshot voor mij gemaaktquote:Op zondag 31 mei 2009 00:55 schreef NotYou het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Mensen die 5 euro betalen voor een bekertje ijs.
Zelf niks kunnen verzinnen dus dan maar de ouderwetse "nee jij dan"-kaart spelenquote:
Ik snap je vergelijking niet helemaal... Hoezo is dat hetzelfde?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Probeer het is in lettertjes uit te drukken.
Nee mijn intuitie speelde weer een beetje op.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:58 schreef -SG- het volgende:
[..]
En dat haal je uit een paar zinnetjes op internet.
Omdat jij met 8 nietszeggende smileys aan kwam zetten.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Ik snap je vergelijking niet helemaal... Hoezo is dat hetzelfde?
En die faalt ook nog eens. Sjonge jonge, wat een kut leven moet jij wel niet hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee mijn intuitie speelde weer een beetje op.
Werd net leuk ja. Of wordt je het te heet onder je voeten?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij met 8 nietszeggende smileys aan kwam zetten.
Hij zal wel bier gaan drinkenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Werd net leuk ja. Of wordt je het te heet onder je voeten?
En dáárom zijn "Probeer het" en "in lettertjes uit te drukken" gelijk aan elkaar?quote:Op zondag 31 mei 2009 01:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Omdat jij met 8 nietszeggende smileys aan kwam zetten.
Slim/stoer proberen te doen als je 't overduidelijk niet bent.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee mijn intuitie speelde weer een beetje op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |