daar zat stacey ook inquote:
Woorden als Discriminatie vlogen haar waffel uit. Ok stace, ik hak je benen tot de knieen eraf, kan jij lekker gratis parkerenquote:Op zondag 31 mei 2009 01:12 schreef gers het volgende:
JA MOAR IES ONEERLIJK
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[ afbeelding ]
En ja hoor, het is Dit Was Het Nieuws weer eens gelukt een aandachtshoer uit te nodigen die alleen in haar eigen wereldje leeft en geen enkel benul heeft van wat er zich afspeelt in de wereld.
Al deed ze het net iets beter dan Marlies Dekkers.
Harm vroeg op een gegeven moment of ze enkele artiesten kon noemen die ze ontdekt had. En toen bleef het stil.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Zo een omhooggevallen kutje dat een platenlabel begon op zeer jonge leeftijd.
Dus mevrouwtje is niet allen achterlijk, maar lijdt ook aan een zeer chronische vorm van Alzheimer.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:24 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Harm vroeg op een gegeven moment of ze enkele artiesten kon noemen die ze ontdekt had. En toen bleef het stil.
Als het aan haar ligt kunnen we nergens parkeren.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:32 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Ha, wat is dié dom inderdaad.
'Parkeren in de stad is al zó moeilijk en dan zou je gratis mogen parkeren omdat je toevallig gehandicapt bent.'
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die Stacey een geheime dochter van Kim Holland
Ze ziet er Duits uit ofzo, maar ook een beetje vierkant.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind haar ook zo fucking lelijk en eng.
Als ik moet kiezen tussen een Duitse en Stacey, dan zou ik naar bed gaan met die Duitse.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ze ziet er Duits uit ofzo, maar ook een beetje vierkant.
Ligt eraan hoeveel cash die Stacey heeft. Als het een aardig bedrag is ga ik lekker de rest van me leven op haar geld terenquote:Op zondag 31 mei 2009 15:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen tussen een Duitse en Stacey, dan zou ik naar bed gaan met die Duitse.
Lekker aankopen doen met haar pinpas.quote:Op maandag 1 juni 2009 12:08 schreef Morshu het volgende:
[..]
Ligt eraan hoeveel cash die Stacey heeft. Als het een aardig bedrag is ga ik lekker de rest van me leven op haar geld teren
Eens. Een lelijke heks.quote:Op zondag 31 mei 2009 15:54 schreef kikoooooo het volgende:
ik vind haar ook zo fucking lelijk en eng.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |