Huh, welk muntjequote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ze wachtten je op op de bodem van het zwembad?
Haha TS is na zijn driedubbele kurketrekker op de rand van het zwembad beland!quote:
Het was ook zeker geen nadeel, m'n beste.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:15 schreef ufopiloot het volgende:
Niet ouder dan 14.. lekker belangrijk, je bent zelf 16 of 17.. je moet ze gewoon nemen.
Ze waren Duits, einsteinquote:
Kenden, mijn beste. Kenden.quote:
Niks mis mee toch?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Je hebt gewoon de tieten van een veertiger (Salma Hayek, red.) gepost.
Doe het dan ook in één keer goed als je gaat huilen!
Jazekers!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze konden t niet en nu kennen ze t nog steeds niet, wats tze problem?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kenden, mijn beste. Kenden.
Aldus sprak uw grammar nazi vogeltjesdans. Geen dank.
Sorry, maar nu lijd je ook aan de Engelse griep.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat, je zou geen vieze dingen doen met Salma Hayek?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:17 schreef Ofyles2 het volgende:
TS: Je hebt gewoon de tieten van een veertiger (Salma Hayek, red.) gepost.
Doe het dan ook in één keer goed als je gaat huilen!
Ja, veertien of veertig, tieten zijn tieten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zit er naast.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Kenden, mijn beste. Kenden.
Ja maar ze zeggen het toch ook in het engels, einsteinquote:
OT zagen ze er zo uit?quote:
Ja, maar in de TT staat duidelijk dat ze Duits zijn, einstein. Ze spraken Engels omdat ik in het Nederlands antwoordde op hun vraag die ik niet verstond, denk ik.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:28 schreef B.E.D het volgende:
[..]
Ja maar ze zeggen het toch ook in het engels, einstein
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:30 schreef B.E.D het volgende:
'möchtest du gerne unseren Boobies Titten sehen?'
Nee. Ze waren wel neukbaar, maar niet zo neukbaar als de Oktoberfest chicks.quote:
verkapte ik ben gay postquote:
TS kent geen Duits..quote:Op zondag 31 mei 2009 00:31 schreef Silver92 het volgende:
[..]
Ja, maar in de TT staat duidelijk dat ze Duits zijn, einstein. Ze spraken Engels omdat ik in het Nederlands antwoordde op hun vraag die ik niet verstond, denk ik.
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:25 schreef ufopiloot het volgende:
he wat?Ja, das stimmt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh nee, zo bedoelde ik het niet. Ik heb m'n post ff gefixt.quote:
I Lol'edquote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Haha TS is na zijn driedubbele kurketrekker op de rand van het zwembad beland!
Niet lollen maar tieten posten!quote:
lekker arischquote:
Je noemt 2 geblondeerde zwartogigen arisch?quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 00:04 schreef Silver92 het volgende:
Ik was vandaag naar het zwembad toe met een paar man, en ik ging dus na een tijdje in de zon te hebben gelegen even een duikje nemen. Ik merkte al dat ik achtervolgt werd door een groepje meisjes die niet ouder dan 14 waren. Ik vond het wel eng, andere geslacht jwz.
Toen ik uiteindelijk met een driedubbele kurkentrekker van de duikplank afsprong, werd ik opgewacht. Toen zei de alpha breezah van de kudde iets wat ik niet verstond. Ik antwoordde met: "Huh, wat zeg je?". Waarop de alpha breezah antwoordde: "Do you wanna see our boobies?". En de hele groep begon te gniffelen. Jammer genoeg was het enkel een bluf want toen ik antwoordde met: "Yes, please" liepen ze weg, al giechelend natuurlijk. Grafhoeren, maken ze me eerst blij en dan lopen ze stomweg weg... Ik zag het groepje meisjes die dag nog enkele keren, maar ze giechelden enkel... Heb ik iets verkeerds gedaan?!
Klacht: Geen tieten gezien die dag.
Oke, nu ik het doorlees komt het wel heel ongeloofwaardig over...Het is de eerste keer dat zoiets mij overkomen is.
[ afbeelding ]
Gewoon, als goedmakertje. Jullie hadden vast tieten verwacht toen jullie hierop klikten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |