Ik was vandaag naar het zwembad toe met een paar man, en ik ging dus na een tijdje in de zon te hebben gelegen even een duikje nemen. Ik merkte al dat ik achtervolgt werd door een groepje meisjes die niet ouder dan 14 waren. Ik vond het wel eng, andere geslacht jwz.
Toen ik uiteindelijk met een driedubbele kurkentrekker van de duikplank afsprong, werd ik opgewacht. Toen zei de alpha breezah van de kudde iets wat ik niet verstond. Ik antwoordde met: "Huh, wat zeg je?". Waarop de alpha breezah antwoordde: "Do you wanna see our boobies?". En de hele groep begon te gniffelen. Jammer genoeg was het enkel een bluf want toen ik antwoordde met: "Yes, please" liepen ze weg, al giechelend natuurlijk. Grafhoeren, maken ze me eerst blij en dan lopen ze stomweg weg... Ik zag het groepje meisjes die dag nog enkele keren, maar ze giechelden enkel... Heb ik iets verkeerds gedaan?!
Klacht: Geen tieten gezien die dag.
Oke, nu ik het doorlees komt het wel heel ongeloofwaardig over...

Het is de eerste keer dat zoiets mij overkomen is.
![]()
Gewoon, als goedmakertje. Jullie hadden vast tieten verwacht toen jullie hierop klikten
[ Bericht 5% gewijzigd door Silver92 op 31-05-2009 00:15:20 ]
Fighting over the internet is like special olympics. Even if you win, you're still a retard