Het verdrag is idd breder dan de meeste mensen denken.quote:Op zondag 31 mei 2009 01:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
23 landen hebben het verdrag ondertekend. Ik zocht eigenlijk naar dat men geen oorlog mag voeren om territorium uit te breiden maar zag dat het ook aanvalsoorlogen verbiedt
Nopequote:Op zondag 31 mei 2009 01:59 schreef BasOne het volgende:
Life liberty and the persuit of happyness
Getting closerquote:Op zondag 31 mei 2009 02:00 schreef MaJo het volgende:
Vrijheid, gelijkheid en mensenrechten?
Broederschapquote:
Heel brede begrippen. Ik zal er één geven.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:03 schreef MaJo het volgende:
Bovendien helpt het landen te democratiseren. Vandaag nog geleerd
maar weet niet waar jij precies op doelt?
Dit stond niet in mijn boekquote:Op zondag 31 mei 2009 02:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heel brede begrippen. Ik zal er één geven.
samenwerking op militair gebied.
nu nog twee
Wat ik al zei. De OVSE doet dingen waar andere organisaties aparte afdelingen voor hebben.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dit stond niet in mijn boekhet enige wat ik weet van de OVSE heb ik al neergezet. Dit klinkt meer als de NAVO?
Zit je aan de drank?quote:Op zondag 31 mei 2009 02:09 schreef BasOne het volgende:
pffff
Organisratie voor Vrijheid en Samenwerking :EEEEURopaP
OVSE
Zeg het dan goedquote:Op zondag 31 mei 2009 02:09 schreef BasOne het volgende:
pffff
Organisratie voor Vrijheid en Samenwerking :EEEEURopaP
OVSE
Samenwerking op cultureel gebied?quote:Op zondag 31 mei 2009 02:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat ik al zei. De OVSE doet dingen waar andere organisaties aparte afdelingen voor hebben.
Tweede punt is samenwerking op economisch gebied.
Iemand de laatste?
Neenquote:
Organistatie voor de VerdoemeniS Europaquote:Op zondag 31 mei 2009 02:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zeg het dan goed
Organisatie voor Vrede en Samenwerking in Europa
Ik denk dat we er nachtje over moeten slapen.quote:
Iets beleefdere omgangsvormen zouden wel gepast zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 02:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik denk dat we er nachtje over moeten slapen.
Wil jij bovenop?
In je dromen jaquote:Op zondag 31 mei 2009 02:14 schreef BasOne het volgende:
[..]
Ik denk dat we er nachtje over moeten slapen.
Wil jij bovenop?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |