Voor crematies ben je in het verkeerde topic.quote:Op zondag 31 mei 2009 06:46 schreef conobram het volgende:
TerugVindPoster. Hoe staat het eigenlijk met de verassing?
Dat vooralquote:Op zondag 31 mei 2009 12:20 schreef belsen het volgende:
Deel 20 alweer?
Het gaat hier veel te snel...
Als er niet geklaagd wordt, is het niet echt Lowlands he? zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:08 schreef MaJo het volgende:
Vind de lineup best matig eigenlijkzijn er vandaag namen bekend gemaakt? Geen zin om terug te lezen
Ik heb nog nooit geklaagd over de lineupquote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Irien het volgende:
[..]
Als er niet geklaagd wordt, is het niet echt Lowlands he? zullen we maar zeggen![]()
Ik heb er hoe dan ook zin in!
In 2002 heb ik geklaagd. Maar daar waren ook wel onze redenen voor, dacht ik zoquote:Op zondag 31 mei 2009 19:33 schreef Irien het volgende:
[..]
Als er niet geklaagd wordt, is het niet echt Lowlands he? zullen we maar zeggen![]()
Ik heb er hoe dan ook zin in!
Ach, de buit is al binnen. Zal mij benieuwen als Jan Smeets maandagavond nog wat namen bekend maakt.quote:Op zondag 31 mei 2009 23:13 schreef Irien het volgende:
het is wel vreemd dat er blijkbaar geen Lowlandsposters op Pinkpop hangen met nieuwe namen...
Nog zo'n 120 namen.. zal vast wel iets leuks tussenzitten..quote:Op zondag 31 mei 2009 18:25 schreef Mathijz het volgende:
Ach, dan hopelijk deze week de laatste namen...
quote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef chansadres het volgende:
Net van Pinkpop. Geen lowlandsposter... Ben maar naar huis gegaan
Dat doen ze om voor de PP's die nog geen LL's kaartje hebben het festival niet te verpestenquote:Op maandag 1 juni 2009 00:38 schreef chansadres het volgende:
Net van Pinkpop. Geen lowlandsposter... Ben maar naar huis gegaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |