Om er mee door het park te wandelen om af en toe zijn naakte pielemuis aan kinderen te laten zien, de viezerik!quote:
Ik zie mogelijkhedenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet 't anders een tijdje in de OP
[..]
Ik wil ooit nog een trio met 2 mannen
Tuurlijkquote:
Een goede voorbereiding is het halve werkquote:
Tofquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Relativerend heb je gelijk. En zonder regenjas geen geneuk idd.
Je houd m tegoed.
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:48 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Zet 't anders een tijdje in de OP
[..]
ze zijn beperkt houdbaar hequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zie mogelijkheden![]()
[..]
Tuurlijk![]()
[..]
Een goede voorbereiding is het halve werk
je kan de wiki aanpassenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik niet
Damn ik begrijp er geen fuck van.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:51 schreef Pien85 het volgende:
I offered my honor, she honored my offer and all night long I was on her and off her.!
Niet?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een tag hebben, maar dat kan ik niet
Ik mag datquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Om er mee door het park te wandelen om af en toe zijn naakte pielemuis aan kinderen te laten zien, de viezerik!
Destemeer reden om ze nuttig te gebruikenquote:
Meh daar begin ik niet aanquote:
Een van de voordelen van mijn verenigingquote:
Ik ben te chagrijnig voor deze flauwe grap.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een van de voordelen van mijn vereniging
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzoquote:
Ik wil je wel op vrolijkequote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik ben te chagrijnig voor deze flauwe grap.
Nee.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzo
Ik was dat dus nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ach, ik geloof dat iedereen inmiddels wel op de hoogte is van mijn vreemde fantasiën en voorkeuren enzo
Heb je nog steeds geen meid zo gek gekregen om ze mee uit te proberen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Destemeer reden om ze nuttig te gebruiken
In ieder geval iedereen die regelmatig in singles post.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Waarom moet ik PMen?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef dawg het volgende:
[..]
Nee.
Doe eens pm'en, uitgebreid. Heb ik vannacht als ik terugkom wat te lezen.
Nu weg.
Neequote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Heb je nog steeds geen meid zo gek gekregen om ze mee uit te proberen?
nee, vertel!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:59 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Jij ook al?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:00 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ik was dat dus nietBut if you feel to share, mn PM staat open
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |