quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aanstekelijke vermoeidheid geloof ik. Plus de vrouwen zijn allen douchen.
Bewijs maar dat je een vrouw bent.quote:
Hey, ja goed! Alleen erg druk de laatste tijdquote:
Ohw, mja khad vanavond ook ff een dipje, Maar na een grote bak koffie met slagroomquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:16 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aanstekelijke vermoeidheid geloof ik. Plus de vrouwen zijn allen douchen.
Ajamquote:
Zow, mn ogen vallen zowaar dicht.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ohw, mja khad vanavond ook ff een dipje, Maar na een grote bak koffie met slagroomkan ik er weer ff tegenaan.
En wel zonde dat de vrouwpersonen allen afwezig zijn dan
Hoezo kan je daarom niet naar bed? Of zijn ze zo lawaaierig..?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:29 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Zow, mn ogen vallen zowaar dicht.
Pech dat mn broertje bezoek heeft, anders lag ik al in mn bed.
Dat is mooi.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hey, ja goed! Alleen erg druk de laatste tijdVeel met werk bezig.. trainingen, conventies etc en 't werk ze;f blijft ook niet liggen
Kan jij dit topic niet reanimeren dan.quote:
Echoquote:
Uh, zoiets. Tís vrouwenbezoek en ik heb geen zin om ze te storen als ik naar boven ga. De logeerkamer waar ik slaap ligt ernaast snappie.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:31 schreef Civilian het volgende:
[..]
Hoezo kan je daarom niet naar bed? Of zijn ze zo lawaaierig..?
Nee, ben nou niet bepaald een gangmaker te noemenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kan jij dit topic niet reanimeren dan.
Ahquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Uh, zoiets. Tís vrouwenbezoek en ik heb geen zin om ze te storen als ik naar boven ga. De logeerkamer waar ik slaap ligt ernaast snappie.
Wacht wel ff tot hij klaar met haar is. Zal niet zo lang meer duren.
Me tooquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:35 schreef Civilian het volgende:
[..]
Nee, ben nou niet bepaald een gangmaker te noemenNever was and never will be
Als het je broer niet was kon je misschien meedoen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:34 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Uh, zoiets. Tís vrouwenbezoek en ik heb geen zin om ze te storen als ik naar boven ga. De logeerkamer waar ik slaap ligt ernaast snappie.
Wacht wel ff tot hij klaar met haar is. Zal niet zo lang meer duren.
De meiden waarmee hij gaat zijn iets te makkelijk (en waar hij ze vandaan haalt..?). En dan nog is dat de verkeerde trio en heb ik geen regenjassen hier.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als het je broer niet was kon je misschien meedoen.
Ach als je je toch verveeltquote:
Oh tof, waar? wanneer? hoelaat? doen we 't veilig? hoe lang gaat 't duren? en is dan inclusief of exclusief voorspel?quote:
nee!quote:
Hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat ik wel 's een uitstapje maak, en daar niets mis mee is?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ach als je je toch verveeltAlleen val ik niet onder de juiste doelgroep denk ik
foto maken met de krant van vandaag en een verse vis in je handquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef Ajam het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik kan plaatjes posten in mijn fobo, maar die kunnen van iedereen zijn.
Hier, Nu, du moment, ja, tot we klaar zijn, inclusief.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh tof, waar? wanneer? hoelaat? doen we 't veilig? hoe lang gaat 't duren? en is dan inclusief of exclusief voorspel?
Waar haal ik op dit moment nog een krant van vandaag vandaan, of die verse vis?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
foto maken met de krant van vandaag en een verse vis in je hand
Je kan vragen of je na je broer mag en dan een regenjas van gebruiken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
De meiden waarmee hij gaat zijn iets te makkelijk (en waar hij ze vandaan haalt..?). En dan nog is dat de verkeerde trio en heb ik geen regenjassen hier.
Jaquote:
Daar heb je een goed punt.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:40 schreef Ajam het volgende:
[..]
Kan ik niet. Ik kan plaatjes posten in mijn fobo, maar die kunnen van iedereen zijn.
dat is jouw probleemquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een krant van vandaag vandaan, of die verse vis?
Die vis kan je vangen en die krant is niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:44 schreef Ajam het volgende:
[..]
Waar haal ik op dit moment nog een krant van vandaag vandaan, of die verse vis?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:42 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik hier nog zeggen dat ik wel 's een uitstapje maak, en daar niets mis mee is?
Wat dacht je van een trio?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hier, Nu, du moment, ja, tot we klaar zijn, inclusief.
Maar... Ik zit nu in Tsjechië, dus hier is voor mij anders dan hier voor jou isquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:43 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Hier, Nu, du moment, ja, tot we klaar zijn, inclusief.
Pien je gaat het nog druk krijgen vanavondquote:
Ik heb nog wel regenjassen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ik zit nu in Tsjechië, dus hier is voor mij anders dan hier voor jou isen jij zegt net dat je geen regenjassen hebt
Zet 't anders een tijdje in de OPquote:
Ik wil ooit nog een trio met 2 mannenquote:
oh, dan nietquote:
Tijd zatquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pien je gaat het nog druk krijgen vanavond
Delen danquote:
waarom?quote:
Relativerend heb je gelijk. En zonder regenjas geen geneuk idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:46 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Maar... Ik zit nu in Tsjechië, dus hier is voor mij anders dan hier voor jou isen jij zegt net dat je geen regenjassen hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |