Yep! En gisteren met spierpijn gezeten en vandaag was ik op een housewarming. Ik probeer via via een camera te lenen zodat ik eindelijk weer wat foto's kan maken. Ik heb wel e.e.a. op mijn mobiel staan, maar daar heb ik bluebooth voor nodig om ze eraf te halen.quote:
Ik heb ongebleekte linnen vouwgordijnen hangen. Het is recht tegenover de dubbele garageboxen en er staat een lantaarnpaal vlak voor m'n portiek. Als je dat weet is het onmogelijk te missen.quote:Op maandag 27 juli 2009 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik vind overigens wel dat de wijk opknapt, buurtwinkel Westeinde is mooier geworden (aardig meisje in de winkel), pandjes en winkels worden opgeknapt en minder tuig op straat.
Gaaf dat het gelukt is met de vloer, ben benieuwd hoe het eruit ziet als het er ligt! Hardwax = mooi![]()
Ga je Osmo (prof = Dolphin) nemen?
Het wordt echt ontzettend mooi hoor, ook je balkon nu het er zo super uitziet
Heb je hem gespot?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik wist niet dat daar een school kwam, hoopte al niet dat ze het vol gingen plempen met huizen.
Ja ze zijn echt goed bezig daar
Dat Parnassia is niet echt handig daar he... vanuit mijn werkkamer kijk ik er op uit en zie daar zo vaak politie en ambu's voor de deur staan (wel makkelijk, ziekenhuis aan de overkant).
En die tandeloze figuren op de hoek bij die soort kringloopwinkel zijn ook een beetje kansloos.
Maar de draaiorgelmannetjes zijn wel erg grappig, al zijn ze nu op vakantie ofzo denk ik, zie ze de laatste weken niet meer zitten. Ze zeggen me nu ook altijd gedag enzo, wel geinig.
Morgenochtend loop ik waarschijnlijk langs je huis, ga er dan eens echt goed op letten met mijn duffe hoofd
Vooral doorgaan hoor, het is mooi en wordt nóg mooier
Vloer schuren en in de wax is erg mooi, wij hebben goede ervaringen met Alert-Parket uit Monster hiervoor. Het is niet alleen mooier om het te laten doen, maar als je het zelf doet krijg je allemaal kleine kuiltjes en dan gaan je meubels ook wiebelen. En da's natuurlijk erg storend.
Dat is afhankelijk van het budget.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:22 schreef athlonkmf het volgende:
Nog een idee wanneer je klaar bent?
De meeste planten op de wereld redden het prima zonder ingrijpen van mensen, dus extreem groene vingers heb niet nodig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 20:20 schreef Walter-Ego het volgende:
Daarnaast wil ik nog wat meer planten welke bijen, hommels, vlinders, e.d. aantrekken. Belangrijk is wel dat ze idiot-proof zijn, want ik heb geen extreem groene vingers.![]()
Ahhh, bedankt voor de tips! Ik ben echt verliefd op hommels: klunzige, fluffige goedzakken.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 11:06 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
De meeste planten op de wereld redden het prima zonder ingrijpen van mensen, dus extreem groene vingers heb niet nodig.![]()
De planten waar het mij dit jaar van opviel dat ze gewild zijn bij bijen, hommels en vlinders zijn: marjolein (Origanum vulgare), bruidsbloem (Deutzia scabra) en lupine (Lupinus). Bij vragen kun je ook in dit forum terecht. Succes!
Dat geklets vermoedde ik ook al. Ik vraag me alleen af waarom ze dan wel met TNO certificaten e.d. kunnen adverteren. Ik wilde sowieso voor toepassing het certificaat opvragen en de claim controleren.quote:Op woensdag 12 augustus 2009 23:05 schreef klusfoobje het volgende:
ff over je vloer
laat dat folie van 4mm maar achterwege, das mambo jambo geklets.
Ga maar eens zoeken naar de geluidswerende platen die ze gebuiken om je vloer zwevend te leggen, wat overigens de enige juiste manier is om geluidsoverdracht te vermijden. Sterker nog, in de meeste huizen is het verplicht via de vve.
het zijn platen van bijna 1 cm dik en ze lijken een beetje op die groene platen die men ook wel onder tapijt legt. Deze geluidsisolerende platen zijn idd door tno als -10 db aangegeven en zijn vaak de eis als men in een apartement toch een harde vloer wil leggen.
mooi terras trouwens. hardhouten bakirai planken?
misschien een idee om ff dat muurtje te voorzien van een laagje wegenwit...
deze platen bedoel ik.
http://www.fairwood.nl/So(...)-vloeren-parket.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |