Abingdon Boys School - Strengthquote:
dat is dat nummer uit slumdogquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:19 schreef LockonStratos het volgende:
Het enige wat ik hoor is een hoop geklik en pistoolschoten () en de woorden bitch, ho en nigga
En scooters die niet willen starten....
Ik ga pas klagen als ik zelf wil gaan slapen
Link?quote:
die jaquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:20 schreef Urquhart het volgende:
I know I want cha...you know I want cha
Yeah
gewoon Merzbow - Pulse Demon op standje voluit gaan draaien. binnen 5 minuten zullen ze weg zijn. Misschien ook je speakers maar je moet er wat voor over hebben.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Abingdon Boys School - Strength
Japfag.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Altoquote:
Thanks BoWaquote:
ja vaderquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Remsjo het volgende:
Laat die kids toch lekker. Ook voor hun is het een extra lang weekend na een week lang examenstress. Bovendien, ben je zelf niet jong(geweest)?
VMBO en examenstressquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Remsjo het volgende:
Laat die kids toch lekker. Ook voor hun is het een extra lang weekend na een week lang examenstress. Bovendien, ben je zelf niet jong(geweest)?
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Damn, ik zoek dit dus op op youtube in de hoop op wat harde muziek...quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:16 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
...op 't moment dat er aan de andere kant van de lijn iemand zegt "Sorry meneer, d'r is momenteel niemand hier die zich er zo druk over maakt als u nu doet, dus probeer 't morgen nog maar eens"quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:17 schreef Inktfles het volgende:
Bel de politie voor geluidsoverlast en pak een bak met popcorn en dan maar wachten
voor zover ie zich dat nog kan herinneren danquote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Remsjo het volgende:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 21:40 schreef Remsjo het volgende:
Dat is de band die TS luistert.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:51 schreef Cmonv het volgende:
Zeikerd... hij is maar 1 keer per jaar jarig en maar 1 keer per leven 16
Die pic boven mij zijn toch klasgenoten van harry potter?
quote:
Nee.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Abingdon Boys School ! Die zijn gaaf !![]()
Als gaaf bij jouw hetzelfde is als gay zijn ze gaaf ja.quote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Abingdon Boys School ! Die zijn gaaf !![]()
En welk nut heeft de betonschaar dan?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:53 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
Pak een betonschaar en zet de scooter midden op de weg.
Jat een vrachtauto en zorg dat je flink wat snelheid maakt.
Ram de scooter zo dat ie niet meer te starten is.
Wat ben jij een mongool zeg, jij hapt op dit Topic nou goed. Kutuser.quote:
Ik ben het een keer met je eens coopertjequote:Op zondag 31 mei 2009 11:50 schreef Mr.Cooper het volgende:
Klacht terecht.
[..]
Wat ben jij een mongool zeg, jij hapt op dit Topic nou goed. Kutuser.
quote:
Jij was toch die Jannes fan?quote:
Ik heb ze voor minder vermoord.quote:
Ze stopten nog voor ik klaar was met gamen, zoals ik had voorspeld dus.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:56 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar even ontopic, hoe is het uiteindelijk afgelopenn ts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vigilante +1 The Coon strikes again!
Op vrijdag 10 juli 2009 09:51 schreef Zith het volgende:
TS is met z'n çollega's lunchtsverkeersleider op de comodoren.
Ach, gut... zaten ze aan je buizies?quote:
Omdat ik de dag ervoor de stad al had geklemt met mn swa's, daaromquote:Op zondag 31 mei 2009 13:17 schreef McFearless het volgende:
TS, waarom ging je niet uit met je maten, homies, /b/rotha's of vrienden?
Man, zaterdagavond, dat is de avond om een paar lekkere, minderjarige meisjes te ronselen voor een lekker potje anale seks.quote:Op zondag 31 mei 2009 13:34 schreef LockonStratos het volgende:
[..]
Omdat ik de dag ervoor de stad al had geklemt met mn swa's, daarom
quote:Op zondag 31 mei 2009 13:38 schreef McFearless het volgende:
[..]
Man, zaterdagavond, dat is de avond om een paar lekkere, minderjarige meisjes te ronselen voor een lekker potje anale seks.
Dat is een fetishquote:Op zondag 31 mei 2009 15:30 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Lekker om op zaterdagavond met een strondstok te zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |