quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:52 schreef Skywalker88 het volgende:
spannend!!!
1. diversity
2. susan boyle
3. julian smtih
ITv2 gaat nog doorquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:01 schreef yvonne het volgende:
Entertainende avond.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:01 schreef ElizabethR het volgende:
Gelukkig!!!!
Terechte winnaar uiteraard. En dat vulgaire geval zal haar benen in ieder geval niet aan de koningin laten zien.
Terug naar Loch Ness ermee.
Gelukkig!!!!
Terechte winnaar uiteraard. En dat vulgaire geval zal haar benen in ieder geval niet aan de koningin laten zien.
Staat dat op youtube?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:24 schreef Yesse het volgende:
Dat hoofd van Susan voordat de winnaar bekend wordt gemaaktZe ziet er uit alsof er een punaise in haar schoen zit
Wel leuk hoe ze reageerde. Vond Diversity trouwens ook wel het tofst.
Grootste favo in American Idol vanaf het begin, iedereen dacht dat ie dik zou winnen, en toen won ene popiejopie Krisquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Wat was er met die Adam?
Was een geintje ook. Maar ik kon er niet meer de juiste smiley bij vinden. Een mix vanquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Adam met Susan vergelijken.
Adam was veul toffer joh.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Was een geintje ook. Maar ik kon er niet meer de juiste smiley bij vinden. Een mix vanen
en
zou dat moeten zijn geweest.
Is het zo erg?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:52 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik voel me trouwens een beetje de Cee bij AI van BGT.
Gelukkig!!!!
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Stavros bij Stephen daarnet trouwens.
Just get me some food mate, i'm starving!
.
Die kan wél zingen.quote:
quote:Op zondag 31 mei 2009 11:47 schreef player90 het volgende:
[b]Susan maakt haar CD wel, ze is de nieuw Piaff die was ook zo gek als een deur.
Yep. Over haar stem hoeven we wmb niet te twisten. Je zag bij de uitslag dat ze opgelucht was dat ze 2e was. SuBo wil gewoon zingen. Niet de nieuwe Beckham zijn. Je kunt in de finale ook gewoon niet zeggen dat Diversity beter is dan Julian of Susan, drie genres.quote:
Ik ook niet. Was dat vorig seizoen? Niet gezien.quote:Op zondag 31 mei 2009 11:54 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Die kan wél zingen.
Hihihi, jij hebt de S. Boil hype wel meegekregen en de hype rond Adam Lambert niet??
Sunny, serieus, ga eens youtuben op Adam Lambert.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:09 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik ook niet. Was dat vorig seizoen? Niet gezien.
De CD zal overal 1 komen. Of ze een tour aankan zoals Potts is idd afwachten.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:26 schreef ElizabethR het volgende:
Ik vraag me overigens af of Simon wel zo blij is met een ongeleid projectiel als Susan Boyle.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |