Idd voor zit er een binnen en buitenband op van de actionquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
De Action #8
Buitenband voor ¤3 ofzo fiets er nu al maanden mee door Amsterdam zonder een lekke band.
Gid hoe duur de binnenbanden zijn maar zal wel een paar cent zijn.
Zojuist even naar de action geweestquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:22 schreef Kadooosh het volgende:[..]http://forum.fok.nl/topic/1294581
Buitenband voor ¤3 ofzo fiets er nu al maanden mee door Amsterdam zonder een lekke band.
Gid hoe duur de binnenbanden zijn maar zal wel een paar cent zijn.
wat denk je van handschoenen?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist even naar de action geweest![]()
Schade: 4.79 voor buitenband; 1.95 voor binnenband
30 minuutjes werk
gratis lucht bij de fietsturk8 bar
![]()
--------------------------------------------
alles helemaal![]()
wel vieze handjes gekregenmaar geen uitbuilende buitenband
![]()
conclusie:![]()
![]()
![]()
Morgen.. als Cambuur promoveertquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat je de enige was.
Zou een goed topic zijn
Gek he dat ie ontploft, 8 bar is veel te veel voor een gewone fietsband.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zojuist even naar de action geweest![]()
Schade: 4.79 voor buitenband; 1.95 voor binnenband
30 minuutjes werk
gratis lucht bij de fietsturk8 bar
![]()
--------------------------------------------
alles helemaal![]()
wel vieze handjes gekregenmaar geen uitbuilende buitenband
![]()
conclusie:![]()
![]()
![]()
wtf een fietsband is geen 35 euro o0quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem laatst een nieuwe standaard gehaald bij de fietsenturk voor 7 euro en toen zei hij al is dat niet een beetje veel voor dat wrakik
![]()
![]()
![]()
Nu ook nog een achterband van 35 eurohij ziet me aankomen
![]()
Oplossing= ............
Daar knip ik altijd de vingers vanafquote:Op dinsdag 2 juni 2009 19:56 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat dus, die verkopen ze ook bij de Action
Ik werd altijd uitgelachen omdat ik met ductape mijn fiets heb gerepareerd.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |