Ik heb dat paar jaar geleden gehad. Me moeder ging 's ochtends voor dat ik naar school ging even m,n fietsbanden oppompen omdat ze ze nogal slap vondquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:37 schreef sinadO het volgende:
Kut als dat tijdens het fietsen gebeurt....
Mijn fiets is zo veel waardquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:44 schreef RemcoDelft het volgende:
Koop een kwaliteitsband i.p.v. zo'n ding van 3 euro...
Michelin Spider bijvoorbeeld, kosten 35 euro, maar dan heb je ook wat.
Ik denk dat je de enige was.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:45 schreef Titus-Pullo het volgende:
Ik las overigens ''Friesland Ontploft'' dus ik verheugde me al![]()
![]()
Dat hoeft niet perse.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Als je een beetje goed op had gelet, had je kunnen zien dat je binnenband tussen je velg en buitenband was gekomen.
Dat is ook mijn probleem laatst een nieuwe standaard gehaald bij de fietsenturk voor 7 euro en toen zei hij al is dat niet een beetje veel voor dat wrakquote:
Duct tape is de oplossingquote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem laatst een nieuwe standaard gehaald bij de fietsenturk voor 7 euro en toen zei hij al is dat niet een beetje veel voor dat wrakik
![]()
![]()
![]()
Nu ook nog een achterband van 35 eurohij ziet me aankomen
![]()
Oplossing= ............
Dat kun je wel zien, als je maar oplet. Je buitenband zal op de bewuste plek iets boller zijn. En zolang de band niet geknapt is, zal de fiets hobbelen bij het rijden.quote:
Heb dat 2 maanden geleden gehad.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:41 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb dat paar jaar geleden gehad. Me moeder ging 's ochtends voor dat ik naar school ging even m,n fietsbanden oppompen omdat ze ze nogal slap vondIk fiets de eerste de beste verkeersdrempel op en gelijk me fietsband aan gort
hard opgepompt?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Heb dat 2 maanden geleden gehad.
Fiets opgepompt met zo'n automatisch ding. BAM tijdens het fietsen. Leek wel een gun shot. En iedereen om zich heen kijken.
Nogal blijkbaar. Dat is zo'n apparaat dat je op het ventiel zet, en dan "spuit" (whehe ik zei spuit) dat ding zelf met een aantal bar druk lucht in je band. En dan weet je nooit hoever dat ding dus vol is.quote:
met 9 bar oppompen gaat ook nietquote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nogal blijkbaar. Dat is zo'n apparaat dat je op het ventiel zet, en dan "spuit" (whehe ik zei spuit) dat ding zelf met een aantal bar druk lucht in je band. En dan weet je nooit hoever dat ding dus vol is.
En ik dus fietsen, en ineens had ik het gevoel dat ik op een ei aan het rijden was (een of andere hobbel in m'n band). Ik gestopt en ineens BOEM.Lekker dan.
Dat is precies wat ik bedoelde. Dat 'ei' ontstaat vaak bij het ventiel, dus zorg dat dat harde stuk ook goed in de buitenband zit.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
Nogal blijkbaar. Dat is zo'n apparaat dat je op het ventiel zet, en dan "spuit" (whehe ik zei spuit) dat ding zelf met een aantal bar druk lucht in je band. En dan weet je nooit hoever dat ding dus vol is.
En ik dus fietsen, en ineens had ik het gevoel dat ik op een ei aan het rijden was (een of andere hobbel in m'n band). Ik gestopt en ineens BOEM.Lekker dan.
De Action #8quote:Op zaterdag 30 mei 2009 19:51 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat is ook mijn probleem laatst een nieuwe standaard gehaald bij de fietsenturk voor 7 euro en toen zei hij al is dat niet een beetje veel voor dat wrakik
![]()
![]()
![]()
Nu ook nog een achterband van 35 eurohij ziet me aankomen
![]()
Oplossing= ............
Autopomp?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:18 schreef Marurk het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |