deze misschien? stond als advertentie onder de OPquote:Landgoed de Wilmersberg
Tot 80% korting bij Hotels.nl Gratis boeken, geen extra kosten
www.hotels.nl/de_lutte/wilmersberg/
Wat een bagger-nederlands.....quote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:05 schreef janjaap299 het volgende:
hoi mensnen,
ik had een vraagje want met een filmpje van quote krijg je zoon huis te zien maar ze zeggen niet hoe die heet of waar die staat dus misschien weet iemand hoe het landgoed heet want het gaat om het landgoed dat nu te koop staat en de eigenaar is de weduwe van bertus luske .
iedergeval bedankt voor et lezen en post mr een tip als je wat weet.
thanks
janjaap
Tering zegquote:Op zaterdag 30 mei 2009 18:42 schreef Rapaille het volgende:
Dit huis bedoel je toch:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu dan? Of heb je weer haastquote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef janjaap299 het volgende:
Ok die zoek ik ja, sorry voor men taal gebruik ik had die in haast geschreven en lijkt het of ik nooit nr school ben geweest. Die foto is dat huis ja , maar als je naar die andere foto´s kijkt lijken die er wel op maar is et em niet.
Thanks voor het zoeken en sorry voor dat taalgebruik dat is dramatisch ja.
Hoe heb je die zo snel kunnen vinden als ik vragen mag , heb lang lopen zoeken op internet maar niks gevonden. Btw als je via google earth kijkt lijk het er niet egt op vanaf bovenaf.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 20:42 schreef wwwever het volgende:
Valkeveenselaan 44, Naarden.
Zanderij / Landgoed De Limiten
Dit is zowiezo een gok van mij hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:47 schreef janjaap299 het volgende:
[..]
Hoe heb je die zo snel kunnen vinden als ik vragen mag , heb lang lopen zoeken op internet maar niks gevonden. Btw als je via google earth kijkt lijk het er niet egt op vanaf bovenaf.
Haast heeft er blijkbaar niets mee te maken, want deze post en de daarop volgende zijn net zo beroerd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 22:38 schreef janjaap299 het volgende:
Ok die zoek ik ja, sorry voor men taal gebruik ik had die in haast geschreven en lijkt het of ik nooit nr school ben geweest.
quote:Op zondag 31 mei 2009 12:57 schreef janjaap299 het volgende:
naja ik weet genoeg dus er mag een slotje op.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |