En we hebben beeld!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Inderdaad een schitterend moment toen Bruce de zanger van the Killers bij hem riep voor een "duet", kippevel-momentje was dat.
quote:Vandaag op de 3VOOR12 Livestream: De Staat, Milow, Rowwen Heze, Volbeat, Madness, Krezip, Keane en Placebo PP09 http://pinkpopmashup.vpro.nl/?show=livestream
Niemand die mij hier duidelijkheid over kan verschaffenquote:Op zondag 31 mei 2009 11:26 schreef Tomatenboer het volgende:
Kun je trouwens met een dagkaart het terrein op en af net zoals met weekendkaarten?
Jazeker, dit staat gewoon op de website van Pinkpop.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:35 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Niemand die mij hier duidelijkheid over kan verschaffen![]()
quote:Dagbezoekers: ticket = entree. (krijgen geen
polsbandje) Als je tijdens het festival even van het
terrein af wilt, moet je een stempel halen. Als je deze
niet hebt, maar wel een ticket (deze word gescheurd of
gescand) kom je ZONDER stempel NIET meer op het
festivalterrein.
Nou niet bij de FAQ hoor. Of ik ben nog gaar van gisteren en dat ik er overheen heb gekeken, dat kan ook natuurlijk.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:40 schreef Felixa het volgende:
[..]
Jazeker, dit staat gewoon op de website van Pinkpop.![]()
[..]
14:25 uur.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:41 schreef DeeCruise het volgende:
Hoe laat moet rowwen heze? Ik ben waarschijnlijk zo'n beetje de enige die dit live wil volgen, maar heb ze in mijn tienerjaren live mogen aanschouwen, en de sfeer onder het publiek staat me nog steeds bij
Hier staat het, onder de huisregels.quote:Op zondag 31 mei 2009 12:50 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou niet bij de FAQ hoor. Of ik ben nog gaar van gisteren en dat ik er overheen heb gekeken, dat kan ook natuurlijk.
wow, dat is echt heel gaaf!quote:Op zondag 31 mei 2009 11:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En we hebben beeld!
'Gewoon' ff Thunder Road![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Thanks!quote:Op zondag 31 mei 2009 12:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
14:25 uur.
http://www.pinkpop.nl/Timeschedule%20Pinkpop%202009.pdf
iedereen zijn eigen smaakquote:Op zondag 31 mei 2009 13:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Wat een ongelooflijk nietszeggende muziek is het toch..gelukkig horen we er na dit jaar niets meer van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |