quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
[...]
geef ze zwaarden, netten, drietanden, dolken en laat ze mekaar te lijf gaan, dan word het misschien nog eens interessant.
Idd, flutbal.quote:
Idd, waardeloze sport, die lui worden schandalig betaald, ze moeten dat soort gewoon betalen naar het aantal productieve uren wat ze maken. Stelletje verwaande klojo's zijn het.quote:
iddquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:13 schreef cvboer het volgende:
[..]
Idd, waardeloze sport, die lui worden schandalig betaald, ze moeten dat soort gewoon betalen naar het aantal productieve uren wat ze maken. Stelletje verwaande klojo's zijn het.![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want bij alle andere sporten gaat het wel fairquote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
Gatverde gatverde gatver...
Wat is het toch ook een kut spelletje.
Het gaat niet meer om hoeveel doelpunten je kan scoren, maar hoeveel rode kaarten je de tegenpartij kan aannaaien
Nu ook, zit een stukje tussen Cheslea en Everton te kijken.
Ook maar een zuchtje wind langs een ander en ze liggen op de grond te janken WHEEEEE WHEEEEE WHEEEEEE MAAAAMIEEEEEE oh krijgt hij geel mooi kan ik weer op staan -_-
En de UEFA maar de 3rde scheids achter de schermen, met de schermen tegenhouden.
Is toch ook geen sport meer, geef ze zwaarden, netten, drietanden, dolken en laat ze mekaar te lijf gaan, dan word het misschien nog eens interessant.
Ofyquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:28 schreef Ofyles2 het volgende:
Het is voor mij een hele verademing als ik snooker kijk. Geen diva's, spelers die elkaar en de scheidsrechters serieus bejegenen.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:27 schreef Leonidas82 het volgende:
het publiek vind ik vooral kansloos. Vooral pauper hooligans of mensen waarin hun totale identiteit ontleend wordt aan flutbal![]()
Maatschappij heeft niks aan dat volk. Steriliseren a.u.b.
quote:Op zondag 31 mei 2009 10:05 schreef Bredewout92 het volgende:
Mensen die niet van voetbal houden en jaloers zijn op het salaris van de spelers![]()
[ afbeelding ]
Optimistisch blijven hè.quote:Op zondag 31 mei 2009 10:11 schreef Stofje het volgende:
[..]
Zijn jullie nu al zo arrogant geworden? Zonde zeg...
quote:
Da's beter. Ik ben zelf nog steeds onzeker als NAC thuis tegen Veendam zou spelen en zo'n houding was ik ook van Groningen gewend. Ach, ik misgun het Groningen sowieso niet, dus "moge de beste winnen".quote:Op zondag 31 mei 2009 10:21 schreef TvhN het volgende:
[..]
Optimistisch blijven hè.Maar goed, als ik eerlijk ben verwacht ik nog een zware middag. Met Meerdink in de plaats van Van de Laak en Garcia als spits zijnde, wordt het al moeilijk om goed positiespel te spelen. Daarnaast blijft NAC natuurlijk een degelijke (counter)ploeg. Ik voorspel een zwaarbevochten, nipte overwinning.
De scheidsrechters die ook nog in deze maffiapraktijken trappen, mogen ook voor onbepaalde tijd geschorst worden.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:14 schreef BasOne het volgende:
Voebalers krijgen tonnen, zoniet miljoenen per jaar om een beetje op het veld te liggen janken
Maaaaaaammiiieeeeeeeeee hij keek naar me, auw auw auw auw auw, scheids geef em rood
Hijquote:Op zondag 31 mei 2009 16:19 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De scheidsrechters die ook nog in deze maffiapraktijken trappen, mogen ook voor onbepaalde tijd geschorst worden.
Tegenwoordig doen de scheidsrechters ook mee aan complotten. Ze geven vaker kaarten voor iets heel onbenulligs.
quote:Op zondag 31 mei 2009 16:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Hij
[ afbeelding ]
GVD hoe hete hij?
Molina?
Die trok zich nergens van aan.
quote:
Maar het zijn wel bikkels.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rugby is een sport voor lelijke mannen.
Mensen die van voetbal houden zijn meestal van die josties, met een beperkt denkvermogen.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:53 schreef Bredewout92 het volgende:
Mensen die niet van voetbal houden zijn meestal van die altos/gothics die zo'n lange jas dragen en hun haar verven en alleen maar naar metal luisteren
Ga jij maar even naar het WK schaken of het EK dammen kijken, daar zit tenminste wel strategie achter.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:17 schreef cvboer het volgende:
[..]
Mensen die van voetbal houden zijn meestal van die josties, met een beperkt denkvermogen.
Ze vinden het enorm spannend als 22 man als een stel idioten achter een lederen knikker aanlopen.
Klopt, dit in tegenstelling tot voetbal.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:23 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ga jij maar even naar het WK schaken of het EK dammen kijken, daar zit tenminste wel strategie achter.
Dan is het probleem opgelost toch. Alleen val de voetballiefhebbers dan niet lastig met onzinnige bashing, want je kunt toch niet hard maken dat er bij voetbal (de populairste sport in Europa) alleen maar idioten meespelen of idiote toeschouwers zijn.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:37 schreef cvboer het volgende:
[..]
Klopt, dit in tegenstelling tot voetbal.
Dat kan ik ook niet hard maken, maar vertel mij dan eens waarom er bij bepaalde wedstrijden politie nodig is?quote:Op zondag 31 mei 2009 17:38 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Dan is het probleem opgelost toch. Alleen val de voetballiefhebbers dan niet lastig met onzinnige bashing, want je kunt toch niet hard maken dat er bij voetbal (de populairste sport in Europa) alleen maar idioten meespelen of idiote toeschouwers zijn.
omdat voetbal emotie isquote:Op zondag 31 mei 2009 17:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet hard maken, maar vertel mij dan eens waarom er bij bepaalde wedstrijden politie nodig is?
Dat heb ik bij schaken of dammen nog nooit meegemaakt......
Bij schaken of dammen komen er 12 mensen kijken.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:45 schreef cvboer het volgende:
[..]
Dat kan ik ook niet hard maken, maar vertel mij dan eens waarom er bij bepaalde wedstrijden politie nodig is?
Dat heb ik bij schaken of dammen nog nooit meegemaakt......
En de supporters zijn zo emotioneel dat ze de hele stad slopenquote:Op zondag 31 mei 2009 17:46 schreef dagdag het volgende:
[..]
omdat voetbal emotie is
[ afbeelding ]
Al was het vroeger erger toen ze met hakenkruizen enz op tribune liepen
Schaatssupportersquote:Op zondag 31 mei 2009 18:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
En de supporters zijn zo emotioneel dat ze de hele stad slopen
Schaats supporters zijn ook fanatiek, die slopen niets.
Ergo, voetbal is voor josties
En het wordt live uitgezonden op de gemeentelijke tv. Volgens mij is dat al zelfs te veel voor die jankers.quote:Op zondag 31 mei 2009 17:46 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Bij schaken of dammen komen er 12 mensen kijken.
Zelfs op ammateurniveau zit de gemiddelde rugbyspeler 3a 4x per week in de sportschool, doen ze 1 a 2 zware trainingen, lopen ze een par km hard en laten ze zich in keer per week ondersteboven lopen door een team aan identiek afgetrainde mannen. Conclusie, rugbyspelers zijn vaak een stuk gebouwder dan voetbalspelers. Bewijs nodig? Het maakt niet uit hoe hetro je bent, elke man zou voor drie onderstaande heren een uitzondering maken.quote:Op zondag 31 mei 2009 16:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Rugby is een sport voor lelijke mannen.
Nee.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef aussieaussie het volgende:
Zelfs op ammateurniveau zit de gemiddelde rugbyspeler 3a 4x per week in de sportschool, doen ze 1 a 2 zware trainingen, lopen ze een par km hard en laten ze zich in keer per week ondersteboven lopen door een team aan identiek afgetrainde mannen. Conclusie, rugbyspelers zijn vaak een stuk gebouwder dan voetbalspelers. Bewijs nodig? Het maakt niet uit hoe hetro je bent, elke man zou voor drie onderstaande heren een uitzondering maken.
gebouwd zijn staat niet gelijk aan niet lelijk zijn.quote:Op maandag 1 juni 2009 03:21 schreef aussieaussie het volgende:
Conclusie, rugbyspelers zijn vaak een stuk gebouwder dan voetbalspelers.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:34 schreef BasOne het volgende:
Is toch ook geen sport meer, geef ze zwaarden, netten, drietanden, dolken en laat ze mekaar te lijf gaan, dan word het misschien nog eens interessant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |