Zo, dat is vette sjit, Koen!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:40 schreef Koenm92 het volgende:
Hallo allemaal!
Kunnen jullie mijn youtube channel abboneren A.U.B
www.Youtube.com/RGLKoeN
Ik heb al een aantal video's zoals clanwars, montages etc..
Mijn nieuwe opkomende trailer voor mijn montage is bijna klaar en ik wil graag dat jullie dit kijken!
Alvast bedankt!
Koen
quote:
Piemel1!!@1@1!!@!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:47 schreef Koenm92 het volgende:
Waar slaan die reacties van jullie op man, sjesus..
Sterf gewoon,achterlijke spamjosti.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:47 schreef Koenm92 het volgende:
Waar slaan die reacties van jullie op man, sjesus..
Haha, wie is hier nou codnerd?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:48 schreef Koenm92 het volgende:
Hou je bek man nerd..
zoek een leven om de hele dag op dit forum te posten sjesus..
Andere mensen nerd noemen terwijl je zelf een yourube chanel over een oud spelletje spamtquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:48 schreef Koenm92 het volgende:
Hou je bek man nerd..
zoek een leven om de hele dag op dit forum te posten sjesus..
Kickuh!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:48 schreef appelsjap het volgende:
Ik ga al je video;s één star raten.
quote:Ik heb een ps3 en speel op Cod4.
Ga toch tafeltennissen, aap!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Koenm92 het volgende:
Ik vraag gewoon vriendelijk om mijn video's te kijken en kijk de reacties.
Als het jullie niet boeit, dan reageer niet.. dit zijn voor de mensen die het leuk vinden..
Dit is een gezellig forum over spellen waar we discussieren. En nu kom je ons lastig vallen met jouw zooi. Daar wachten we echt niet op hoor.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Koenm92 het volgende:
Als het jullie niet boeit, dan reageer niet.. dit zijn voor de mensen die het leuk vinden..
Gast, niemand vindt dit leuk, zie jij positieve reactiesquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:49 schreef Koenm92 het volgende:
Toevallig haha want ik tafeltennis ookquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:52 schreef disjfa het volgende:
[..]
Dit is een gezellig forum over spellen waar we discussieren. En nu kom je ons lastig vallen met jouw zooi. Daar wachten we echt niet op hoor.
Probeer het hier http://cod.fok.nl/ eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:52 schreef Koenm92 het volgende:
Als het jullie niet boeit dan verwijder deze topic maar, maar niet denken dat ik een no-life iemand ben want dan heb je het fout.
Nee sorry, is te laat nu. Dit topic wordt naar ELKE user verzonden, je kunt FOK beter verlaten!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:01 schreef Koenm92 het volgende:
Mijn excusus voor dit..
Ik ga wel over games discussieren
Nja behalve dat je bier drinkt dan ben je wel ene toffe user verder hoorquote:
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:07 schreef lkb9000 het volgende:
[ afbeelding ]
Gemenerds hier [ afbeelding ]
Hihi gemenerd lijkt op game-nerd [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
foboquotequote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:06 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Nja behalve dat je bier drinkt dan ben je wel ene toffe user verder hoor
Forum Opties | |