Dat pretendeer ik dan ook niet.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:48 schreef -skippybal- het volgende:
Er is er op dit moment iig niet één bijgekomen...
Inderdaad hoogwaardig maar bovenal vermakelijk. Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef cerror het volgende:
Je ziet dat gebaas als hoogwaardig? Lage verwachtingen dan.
nou nouquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad hoogwaardig maar bovenal vermakelijk. Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.
die gaat in mijn foboquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef 3lmo het volgende:
Jezelf verheven voelen boven andere mensen op een internetforum, god wat moet jij een kutleven hebben.
Ah, de Sherlock heeft zich in dit topic gemeld.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef HenkieVdV het volgende:
Nounou TS, jij bent in ieder geval vernieuwend bezig.
Proleten zoals jij beseffen niet dat ik me niet verheven voel boven andere mensen.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:57 schreef 3lmo het volgende:
Jezelf verheven voelen boven andere mensen op een internetforum, god wat moet jij een kutleven hebben.
Als mijn leven een oud-Grieks spel was, dan was het een tragediequote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:55 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat zie jij er gefrustreerd en chagrijnig uit op die 4de foto in je fobo. Sodeju zeg.
Met deze zin bevestig je het alleen maar.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:01 schreef Emimich het volgende:
[..]
Proleten zoals jij beseffen niet dat ik me niet verheven voel boven andere mensen.
Emimich een baas?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:08 schreef Maisnon het volgende:
Wat is dit, iedereen keert zich tegen Emimich! Zijn de andere bazen dan geband?
quote:
Emimich niet kennenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:16 schreef Meddo het volgende:
[..]
Emimich een baas?
Kan me geen enkel topic herinneren, die naam zegt me niks
Wiggersquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van een "bazentopic"
dat komt omdat je dagdag bent.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:41 schreef dagdag het volgende:
ja zou wel een topic kunnen painten, maar dan ben ik weer een half uur bezig en gooien de mods gewoon dicht
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Inderdaad hoogwaardig maar bovenal vermakelijk. Dat iemand met een beperkte hersenpan als afcajos tot een cultheld van mythische proporties kon uitgroeien, tekent al de grootste prestaties waartoe KLB in staat is wanneer de krachten gebundeld worden.
Zo heb je minder tijd om je druk te maken over randzaken en kun je je concentreren op het hosselen van chimi's en het beschrijven hiervan in topics.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:45 schreef afcajos het volgende:
[..]
heuj! hoezo heb ik een beperkte hersenpan
Pragmatischquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wiggers
Goed topic trouwens, KLB is saai laatste maanden
Dan hoor ik niet tot de bazenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:39 schreef afcajos het volgende:
[..]
Wiggers
Goed topic trouwens, KLB is saai laatste maanden
wassup?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:20 schreef Meddo het volgende:
[..]
Dan hoor ik niet tot de bazen![]()
Wat een humor_!3
wopsop!quote:
Wat lul je gek, jij edit gekquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:22 schreef Meddo het volgende:
[..]
wopsop!
wtf, voel je je zo populair dat je denkt dat iedereen je quote![]()
![]()
Faler![]()
_!2
Wie ben jij als niet klb'er om zomaar even een linkje te vragen van een grote baas?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:25 schreef Meddo het volgende:
[..]
Geef eens een linkje van een "bazentopic"
Whehe grappig, wist niet dat je een meisje wasquote:
En waneer ben je wel KLB'er... als je "mijn actieve topics" voor 95%+ uit KLB topics bestaat?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:30 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wie ben jij als niet klb'er om zomaar even een linkje te vragen van een grote baas?
Supergrappig idd.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Whehe grappig, wist niet dat je een meisje was
gast..quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:32 schreef deepart het volgende:
[..]
Whehe grappig, wist niet dat je een meisje was
Ja WAT jonge????quote:
Kan nooit, 4 pages zijn 400 posts bij mijquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:40 schreef Skylark. het volgende:
Misschien dat het magere reageren van de KLB'ers oorzaak is voor gebrek aan motivatie om kwaliteit te openen. Mijn pareltje van een paar dagen terug haalde (naar ik denk) nog geen 4 pagina's. En daar maak je dan een paint voor.
Geef het maar opquote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
ZE ZITTEN OVERAL!! DIE ONZ'ers!!!!![]()
![]()
We probeerden ze nog te stoppen maar ze zijn in de overhand. Moet...KLB....ReEdden!!
bestaat misschien.. Maar je historie zegt ook dat je te vaak in fok zelf zit. KLB !!!!!!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 16:33 schreef Meddo het volgende:
[..]
En waneer ben je wel KLB'er... als je "mijn actieve topics" voor 95%+ uit KLB topics bestaat?
![]()
![]()
_!0,5
Een paar dagen geleden zeker, dat is een eeuwigheid in KLB.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:54 schreef Chriz2k het volgende:
Ik had onlangs ook weer een prima topicje geopend, hoor.
Bedankt!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
Ik spot nu al 2 puicke topics in KLB, driewerf hulde voor de openers daarvan.
Welke?quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:48 schreef Emimich het volgende:
Ik spot nu al 2 puicke topics in KLB, driewerf hulde voor de openers daarvan.
quote:Op zaterdag 30 mei 2009 17:58 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ik heb mijn waardering al in de desbetreffende topics geuit.
Jou avatarquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:50 schreef cerror het volgende:
Je ziet dat gebaas als hoogwaardig? Lage verwachtingen dan.
[edit]quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door enchufa op 30-05-2009 19:29:28 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |