Da's jouw probleem. Dit is mijn probleem, dus ik zeur.quote:
Zelfs dat hoeft eigenlijk nog niet eens.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:44 schreef Sapstengel het volgende:
Ik moet nog avondeten. Dat was het eigenlijk wel qua verplichtingen deze dag.
Is een optie, maarrrr.. Morgen en overmorgen is het ook mooi weer (beter zelfs!)quote:
Morgen gaat de tip van mij nog steeds op.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is een optie, maarrrr.. Morgen en overmorgen is het ook mooi weer (beter zelfs!)![]()
En morgen ben ik de eerste helft van de gaar en in de avond/nacht moet er weer gestapt worden
Jij bent echt de grootste mongool ooitquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:10 schreef Laurensius het volgende:
ik ben dus aan het overwerken.. vanaf 8.30 af al..
mja gewoon 200%![]()
ik ga nog wel een uurtje of wat door![]()
Ik zeg nieuwe klacht: Mensen die te lam zijn om iets te doen (zodra het een beetje fatsoenlijk weer wordt!)
Kap eens met trollenquote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:16 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Jij bent echt de grootste mongool ooit
Maar dan streef je er niet naar om na je werk nog wat te ondernemen.. Tegen de tijd dat ik in de stad ben is het 12 uurquote:Op zaterdag 30 mei 2009 14:56 schreef JJH het volgende:
[..]
18u tot 03 volgens rooster, zal vast wel wat later worden.
Nee dat niet. Ik bedoel dat ik nog wat langer aan het werk blijf, rijd taxi dus dat zijn topuurtjes!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 15:18 schreef NeverEatYellowSnow het volgende:
[..]
Maar dan streef je er niet naar om na je werk nog wat te ondernemen.. Tegen de tijd dat ik in de stad ben is het 12 uur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |