Tik hem aan!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
* Chr1st1aan pakt net een lekkere koude rakker
Waar is Samzz!?!
[..]
Ah ok
Warsteinerquote:Op zondag 31 mei 2009 22:04 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Tik hem aan!
* Damzkieee pakt een verse goudgele Warsteiner
Dat is het verschil tussen de paupers en de upperclass hequote:Op zondag 31 mei 2009 22:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Warsteiner![]()
En dan zit ik hier met m'n Schultenbrau
Precies, arme schooier die ik benquote:Op zondag 31 mei 2009 22:07 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen de paupers en de upperclass he
Hoewel de Warsteiners stiekem in de aanbieding waren vorige week. Kratje 7,50
Dat heb ik nog nooit gezopenquote:Op zondag 31 mei 2009 22:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Warsteiner![]()
Ik vind 't te doen, maar dan wel uit fleske he en niet uit blikquote:
Ik heb ook Schultenbrauquote:Op zondag 31 mei 2009 22:05 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Warsteiner![]()
Wij zijn gewoon fucking soulmates ofzoquote:
Fles blik maakt me allemaal niks uit Laast in de bus nog een halve liter op de grond gevallen Alles zat onder Bijna een striekert hadquote:Op zondag 31 mei 2009 22:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ik vind 't te doen, maar dan wel uit fleske he en niet uit blik
Bij Normaal he! Heb je me nodig dan?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:01 schreef Chr1st1aan het volgende:
* Chr1st1aan pakt net een lekkere koude rakker
Waar is Samzz!?!
[..]
Ah ok
Nee gewoon gezelligquote:
Nog ge..euh..hoe heet het ook alweer...geduwd ?quote:Bennie trapte 'm nog flink op z'n staart, máchtig was het
Fles vind ik wel lekkerder. Mits koud natuurlijk. Lauw pilsquote:Op zondag 31 mei 2009 22:16 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Fles blik maakt me allemaal niks uit Laast in de bus nog een halve liter op de grond gevallen Alles zat onder Bijna een striekert had
Nee. ik heb een scheithekel aan dat rouwdouwen. Ik heb lekker bij de bar genoten van een drankje, mooie muziek en nog een beetje meerquote:Op zondag 31 mei 2009 22:19 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nee gewoon gezellig![]()
[..]
Nog ge..euh..hoe heet het ook alweer...geduwd ?
En een beetje meer, dat is gewoon vragen om een "hoe bedoel je, beetje meer"quote:Op zondag 31 mei 2009 22:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. ik heb een scheithekel aan dat rouwdouwen. Ik heb lekker bij de bar genoten van een drankje, mooie muziek en nog een beetje meer
Das niet lekker neequote:Op zondag 31 mei 2009 22:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Fles vind ik wel lekkerder. Mits koud natuurlijk. Lauw pils
Nah, mezelf gewoon een beetje misdragen. Maar soms mag dat best. En helemaal bij Normaalquote:Op zondag 31 mei 2009 22:23 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En een beetje meer, dat is gewoon vragen om een "hoe bedoel je, beetje meer"
Lauw pils is wel sneller sjikke worden met dit weer, dat zorgt weer voor een goedkoop avondje uit!quote:
Hehe, voorbeelden willen we lezen San ..wat heb jij allemaal gedaan stoute meidquote:Op zondag 31 mei 2009 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nah, mezelf gewoon een beetje misdragen. Maar soms mag dat best. En helemaal bij Normaal
En dan vol in de zon zittenquote:Lauw pils is wel sneller sjikke worden met dit weer, dat zorgt weer voor een goedkoop avondje uit!
Ben je bruut genomen dan ?quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Samzz het volgende:
Nah, zo erg was het ook niet... Gewoon bier bij iemand achter de broek gegoten![]()
En wat geklefbekt. Beetje heel erg als ik m'n vriendin mag geloven, maar dat valt wel mee
Geklefbekt, is dat iemand aflebberen? slettebak!quote:Op zondag 31 mei 2009 22:34 schreef Samzz het volgende:
Nah, zo erg was het ook niet... Gewoon bier bij iemand achter de broek gegoten![]()
En wat geklefbekt. Beetje heel erg als ik m'n vriendin mag geloven, maar dat valt wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |