Sowieso brandquote:
Houd je bek man je hebt er de ballen verstand van.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sowieso brandals je dan toch bier wil drinken neem dan hertog jan.
Je zegt net dat bier overrated is en zelf ga je proberen de slimmerik uit te hangen met je Hertog-Janquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:04 schreef appelsjap het volgende:
[..]
Sowieso brandals je dan toch bier wil drinken neem dan hertog jan.
Ik geloof best dat je bier lekker vindt, maar er zijn er best veel die bier helemaal niet zo lekker vinden en het toch drinken.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:37 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:![]()
![]()
![]()
ik ben absoluut geen kuddedier, en verder kijken als me kratje gaat niet,
ze staan opgestapeld op moment
Je klinkt echt als een kuddedier met dat gepraat over ''stoer'',
als iemand iets steelt is die in jou ogen zeker ook ''stoer''
Bier is gewoon lekker
ik wil je de huid vol schelden1 2 3 4 .. poepchinees dat je bent
O sorry, ik heb respect voor iedereen zijn geloof hoor, sorry als ik je gekwetst heb!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:37 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:![]()
![]()
![]()
ik ben absoluut geen kuddedier, en verder kijken als me kratje gaat niet,
ze staan opgestapeld op moment
Je klinkt echt als een kuddedier met dat gepraat over ''stoer'', als iemand iets steelt is die in jou ogen ''stoer''
klootzak ik wil je de huid vol schelden1 2 3 4 .. poepchinees dat je bent
Corsendonk, Affligem, Watou, 't IJquote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:46 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
van welk merk drink jij deze?
Ik probeer niemand te overtuigen, ik zeg alleen dat het overrated is.quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:52 schreef Inktfles het volgende:
Dit is echt zo'n welles-nietes discussie. TS, is het nu zo moeilijk te accepteren dat niet iedereen als jouw is? En dat er mensen zijn die bier wel lusten?
Het gaat je echt niet lukken om ons bierdrinkers te overtuigen dat bier smerig is, want dat zou hetzelfde zijn als een jongetje van 12 proberen te overtuigen dat patat en dergelijke frituurwaren smerig zijn. Gaat niet lukken, punt.
Ik ben daar een van, de afgelopen 3 (?) jaren heb ik bij het uitgaan vooral bier gedronken, nja niet om stoer te doen, maar mijn smaakpupillen zouden eraan moeten wennen, ik zou het lekker vinden naar mate ik het meer zou drinken. Nou niet dus!quote:Op zaterdag 30 mei 2009 23:49 schreef opastokvis het volgende:
je zou ze de kost moeten geven trouwens, die tieners die eigenlijk geen bier lusten maar het toch drinken
En kan iemand van de bierdrinkers mij uitleggen:quote:Smaken verschillen.
Herkenbaar!quote:Op zondag 31 mei 2009 00:11 schreef appelsjap het volgende:
Ik ben daar een van, de afgelopen 3 (?) jaren heb ik bij het uitgaan vooral bier gedronken, nja niet om stoer te doen, maar mijn smaakpupillen zouden eraan moeten wennen, ik zou het lekker vinden naar mate ik het meer zou drinken. Nou niet dus!
Hangt een beetje van de leeftijd af denk ik. Toen ik een jaartje of 16 was kon het me nooit te veel zijn. Inmiddels weet ik dat wanneer je ook daadwerkelijk proeft wat je drinkt je met 4 biertjes de avond wel doorkomtquote:Op zondag 31 mei 2009 00:16 schreef opastokvis het volgende:
Smaken verschillen, ieder zijn mening.
Maar het is al eerder gezegd, als het om bier gaat lijkt men ineens collectief dezelfde smaak te hebben.
Of nee dat lieg ik.
Dan krijg je meestal weer de discussie Heineken is beter, nee niet waar Hertog Jan, doe mij maar een Palm, Palm is niet te zuipen etcetera.
[..]
En kan iemand van de bierdrinkers mij uitleggen:
Waarom moet het altijd veel zijn? (In bepaalde groepen dan toch.)
Of iig: waarom moet er altijd over opgeschept worden?
'Ja en toen heb ik eerst een stuk of 12 biertjes op en toen nog een fles blablabla...'
Die verhalen.
Grappig dat je deze mensen na twee biertjes al ziet duizelen ja
Ligt er aan. word je op dit moment gedwongen het te drinken?quote:Op zondag 31 mei 2009 00:23 schreef sweetlady-o het volgende:
Ik vind bier ook smerig heb ik nu een probleem?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |